Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 11 april 2016 @ 11:44:

Ik had vanmorgen een afspraak en ben meteen daarna gaan sporten. Moet voor mijn opleiding nog wel van alles doen maar dit is mijn enige vrije dag deze week en ik heb niet zo'n zin. En het is mooi weer en ik wil vast wat vooruit koken voor in de diepvries.ik moet nog steeds hardlopen, volgens mij heb ik geen zin vandaag..
very metal
quote:elfje12 schreef op 11 april 2016 @ 11:45:

[...]

Door zo'n gebouwen krijg ik zin om dat te onderzoeken. Heb waarschijnlijk teveel naar Goths Hunters International gekeken...ik zou er ook heel graag binnen kijken. of wonen. al is dat in de praktijk ws een stuk minder romantisch dan het lijkt
very metal
quote:elfje12 schreef op 11 april 2016 @ 11:46:

Yette, bij die foto was mijn eerste gedachten: wat zonde van die piano

In het Heidelberg project (een wijkje bij 8 mile waar de vervallen huizen, auto's, straten een kleurrijk kunstproject zijn geworden - zie Google images) staat een beschilderde piano buiten. Heb nog leuke foto's van mijn kinderen die er niet vanaf konden blijven. Hij doet het nog een beetje - triest vals.

Er wordt dus ook wel eens een piano gered
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 11:50:

[...]

ik moet nog steeds hardlopen, volgens mij heb ik geen zin vandaag..

of liever

quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 11:46:

[...]

ja bizar is het. soms moet je zo zoeken naar de overledene, omdat het niet te zien is wie er in het gezelschap nou de dode is.

hartverscheurend, die ouders met kinderen.

dat dat gewoon de enige foto is die je van iemand hebt dan..Ken je die dat iedereen de ogen dicht heeft?
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 11:50:

[...]

ik moet nog steeds hardlopen, volgens mij heb ik geen zin vandaag..

De dag is nog lang,misschien komt de zin nog. Het is wel heel lekker buiten. Ik heb vanmorgen eerst 15 minuten gefietst naar mijn afspraak en toen 15 minuten naar de sportschool en van daar weer naar huis.

Zou willen dat ik weer kon trimmen maar heb blessures daarom nu maar een soort bejaarden fitness ,doe ik in elk geval iets.
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 11:51:

[...]

ik zou er ook heel graag binnen kijken. of wonen. al is dat in de praktijk ws een stuk minder romantisch dan het lijkt

Boek een ticket Detroit!

Die vleugel ligt trouwens in het overleden theater. Mocht je hem willen redden.
Trouwens net heel gaaf vloog er een ooievaar over toen ik op de fiets zat. Je ziet ze hier eigenlijk nauwelijks dus ik vond het gaaf. Was helaas te laat voor een foto.
quote:elfje12 schreef op 11 april 2016 @ 11:58:

[...]

[afbeelding]

of liever

[afbeelding]heheh keuzes, keuzes..
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 11 april 2016 @ 11:59:

[...]

Ken je die dat iedereen de ogen dicht heeft?nee, ik googelde er ff op, maar kwam allerlei goors tegen. niet wat jij bedoelde denk ik
very metal
quote:dolfje schreef op 11 april 2016 @ 12:01:

[...]

De dag is nog lang,misschien komt de zin nog. Het is wel heel lekker buiten. Ik heb vanmorgen eerst 15 minuten gefietst naar mijn afspraak en toen 15 minuten naar de sportschool en van daar weer naar huis.

Zou willen dat ik weer kon trimmen maar heb blessures daarom nu maar een soort bejaarden fitness ,doe ik in elk geval iets.het is idd heel mooi weer, ik ga nu gewoon maar.
very metal
quote:yette schreef op 11 april 2016 @ 12:01:

[...]

Boek een ticket Detroit!

Die vleugel ligt trouwens in het overleden theater. Mocht je hem willen redden.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 12:05:

[...]

het is idd heel mooi weer, ik ga nu gewoon maar.
quote:-KING- schreef op 11 april 2016 @ 12:04:

[...]

nee, ik googelde er ff op, maar kwam allerlei goors tegen. niet wat jij bedoelde denk ik O bah, dan googel ik ook maar niet.
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 11-04-2016 12:21
Reden: geen tijd
% gewijzigd
wat is het heerlijk weer vandaag Heb al lekker een uurtje in de tuin gewerkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en ik vind dat je het in de trein of waar dan ook best over anderen kunt hebben, maar niet met naam en toenaam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
God in de hemel, tweede dag van een verplichte cursus. Wat een ellende. Saai en totaal niet leerzaam. Heel dunnetjes de lerarenopleiding nog een keer overdone als docent met 12 jaar ervaring.
Iemand een idee of de raamwisser van Action iets is?

Kärcher heeft ook meerdere aanbiedingen. Ik twijfel er over. Action is minder dan 20 euro.

Hoe lang (levensduur) doet de accu van Kärcher het? Iemand een idee?
quote:Pumps_italiaans schreef op 11 april 2016 @ 15:06:

Iemand een idee of de raamwisser van Action iets is?

Kärcher heeft ook meerdere aanbiedingen. Ik twijfel er over. Action is minder dan 20 euro.

Hoe lang (levensduur) doet de accu van Kärcher het? Iemand een idee?Wij hebben de Kärcher. Super ding!
quote:rosanna08 schreef op 11 april 2016 @ 13:09:

wat is het heerlijk weer vandaag Heb al lekker een uurtje in de tuin gewerkt Ik zit gewoon in een muf kantoor. Nog een half uurtje en de kop van de week is er weer af.
Ik zit in m'n eigen kantoortje. Bedrijfsplan maken en daarna ook lekker aan de slag. Hoop ik.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 april 2016 @ 12:08:

[...]

O bah, dan googel ik ook maar niet.

lekker toch

mijn interesse in het echte gore is wel minder geworden. zo'n 10 jaar geleden zat ik nog vaak op rotten.com.

ik ben inmiddels misschien een beetje afgestompt.
very metal
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 april 2016 @ 13:35:

God in de hemel, tweede dag van een verplichte cursus. Wat een ellende. Saai en totaal niet leerzaam. Heel dunnetjes de lerarenopleiding nog een keer overdone als docent met 12 jaar ervaring.

O wat erg, ik voel met je mee!

Ik heb laatst ook zo'n soort training gehad. Leuk als je net begint in deze sector, maar als je het al 10 jaar doet niet. Gelukkig viel het voor de helft in mijn vrije dagen, dus heeft het me maar 3 middagen gekost.
Zo ik ben toch maar even aan de gang gegaan voor de studie, kwestie van dingen uitprinten nu nog voor deze module maar de printer is offline om de een of andere reden. En boodschappen ook al gedaan en zelfs even buiten zitten lezen maar ik waaide zowat van mijn terras.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven