Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 13 april 2016 om 10:43
woensdag 13 april 2016 om 12:00
woensdag 13 april 2016 om 12:03
woensdag 13 april 2016 om 12:12
Ja die is eigenlijk overbodig geworden. Het enige nadeel is alleen dat school van zoon het magister niet altijd even goed bijhoudt. Dus zoon is wel zo slim om bij bepaalde leerkrachten het opgegeven huiswerk ook maar in de agenda te schrijven. Af en toe klagen de leerlingen en dan gaat het weer een tijdje goed.
woensdag 13 april 2016 om 16:29
Wat is het stil hier!
Ik ben begonnen met de enorme schoonmaak thuis. Het is geen vies zooitje oid, maar er ligt veel te veel speelgoed wat we wel bewaren maar nooit gebruiken.
Even een uurtje bezig en al 2 vuilniszakken de deur uit. Als ik dit nou eens volhou
Hats, hoe gaat het in je nieuwe baan? Erg druk zeker? Je zal wel doodmoe zijn.
Leo, hoe staat het met Herman en je elleboog?
Ik ben begonnen met de enorme schoonmaak thuis. Het is geen vies zooitje oid, maar er ligt veel te veel speelgoed wat we wel bewaren maar nooit gebruiken.
Even een uurtje bezig en al 2 vuilniszakken de deur uit. Als ik dit nou eens volhou
Hats, hoe gaat het in je nieuwe baan? Erg druk zeker? Je zal wel doodmoe zijn.
Leo, hoe staat het met Herman en je elleboog?