Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Gefeliciteerd met al het jarige spul!
Goedemorgen!!

Magister van mijn jongste kind is kapot. Ik hoop dat ie het zometeen weer doet want hij moet over een uurtje op school zijn.

Jij was ook lekker vroeg uit de veren Eleonora
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. het is hier prachtig weer zeg. De nieuwe plantjes te juichen in hun potjes

Ik moest opzoeken wat Magister was, je kan wel zien dat ik niet meer in de schoolgaande kinderen zit en het kleinkinderenspul is nog te jong voor school
I like being a mess. It's who I am.
Mogge , Hunniebunnie zou koffie halen maar volgens mij moet ze de bonen nog plukken ofzo
Misschien is het wel heel druk op de koffieplantage?

Haha AllyMcBeal, dat magisterding is af en toe wel handig. Hij doet het trouwens weer. Net op tijd!
Ja sollie, druk aan het reïntegreren....

Sorry, de koffie is inmiddels niet meer zo fris:

Maar ik maak het goed:

Oh getver Hunnie

Ah die 2e is een stuk beter
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2016 @ 10:54:

Ja sollie, druk aan het reïntegreren....

Sorry, de koffie is inmiddels niet meer zo fris:

[afbeelding]Ieuuuwwwwww
Hoe gaat het met je nageslacht, Ally?
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2016 @ 10:55:

Maar ik maak het goed:

[afbeelding]Ah, lekker dank je
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2016 @ 10:58:

Hoe gaat het met je nageslacht, Ally?Het nageslacht doet het prima, de jongste telg groeit als kool
quote:AllyMcBeal schreef op 13 april 2016 @ 11:01:

[...]

Het nageslacht doet het prima, de jongste telg groeit als kool
Ik ben het bed aan het verschonen maar mocht koffie pauze houden. Nu eerst conditioner halen en dan dat maar eens afmaken. Mooi weer hier dus even op de fiets heen en weer.
Geniet van de zon, ik ga zo ook de deur uit!
Wat is Magister? Mijn goegul is stuk
quote:BridgetteDubois schreef op 13 april 2016 @ 11:49:

Wat is Magister? Mijn goegul is stuk Op het magister kunnen leerlingen, leerkrachten en ouders inloggen en daar staat o.a het lesrooster, het huiswerk, de punten, opdrachten, aantekeningen van leerkrachten en leerlingen etc.
Ik zit trouwens te wachten op de zon. Ik wil gaan wandelen, maar vooralsnog is het hier vrij bewolkt.
quote:Mikadoos schreef op 13 april 2016 @ 12:00:

[...]

Op het magister kunnen leerlingen, leerkrachten en ouders inloggen en daar staat o.a het lesrooster, het huiswerk, de punten, opdrachten, aantekeningen van leerkrachten en leerlingen etc. O wat handig. Waar is dan nog een agenda voor nodig?
Ja die is eigenlijk overbodig geworden. Het enige nadeel is alleen dat school van zoon het magister niet altijd even goed bijhoudt. Dus zoon is wel zo slim om bij bepaalde leerkrachten het opgegeven huiswerk ook maar in de agenda te schrijven. Af en toe klagen de leerlingen en dan gaat het weer een tijdje goed.
hallo mensen v/h goede leven.
very metal
Wat is het stil hier!

Ik ben begonnen met de enorme schoonmaak thuis. Het is geen vies zooitje oid, maar er ligt veel te veel speelgoed wat we wel bewaren maar nooit gebruiken.

Even een uurtje bezig en al 2 vuilniszakken de deur uit. Als ik dit nou eens volhou

Hats, hoe gaat het in je nieuwe baan? Erg druk zeker? Je zal wel doodmoe zijn.

Leo, hoe staat het met Herman en je elleboog?
Goedemiddag. Kook ideetje zijn weer welkom!

Bridg: Ik zie nu steeds BD en denk dan : 'merde dat moet ik ook nog doen'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 16:47:

Goedemiddag. Kook ideetje zijn weer welkom!

Bridg: Ik zie nu steeds BD en denk dan : 'merde dat moet ik ook nog doen'Ik eet friet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven