Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:BridgetteDubois schreef op 17 april 2016 @ 17:40:

[...]

Je hebt ook gelijk hoor, het kan veel erger!Daarom.
quote:SaveTheDay schreef op 17 april 2016 @ 17:36:

[...]

Ze moeten ook niet gaan optreden ofzo want dan gaan de sluizen ook open. Oh vreselijk ja. Mijn zoon was zo'n vroeglezertje en nog klein van stuk ook, dus daar zat ie dan als kleuter ten overstaan van de hele school een boek voor te lezen, op zo'n hele grote voorleestroon en zijn voetjes bungelden zowat een halve meter boven de grond. Ik kon bijna niet meer kijken van het huilen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 17:43:

[...]

Oh vreselijk ja. Mijn zoon was zo'n vroeglezertje en nog klein van stuk ook, dus daar zat ie dan als kleuter ten overstaan van de hele school een boek voor te lezen, op zo'n hele grote voorleestroon en zijn voetjes bungelden zowat een halve meter boven de grond. Ik kon bijna niet meer kijken van het huilen .

Aaah

Mijn oudste had een toet toet hoeter op zijn waterscooter
quote:SaveTheDay schreef op 17 april 2016 @ 17:48:

[...]

Aaah

Mijn oudste had een toet toet hoeter op zijn waterscooter
Save, mag ik het recept van de kip ketjap? Of heb je het al ergens gepost en moet ik teruglezen?
quote:BridgetteDubois schreef op 17 april 2016 @ 17:38:

Ik heb wel vreselijk zitten janken bij het afzwemmen van oudste. Gingen ze op muziek een rondje doen door het zwembad. Iedereen blij en klappen en ik zit gewoon te brullen Snap ik. Gelukkig hebben mijn kinderen nooit af hoeven zwemmen
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 17 april 2016 @ 17:39:

[...]

Klinkt bijzonder! Dit onthoud ik eens. Al vraag ik me wel af hoe gezond erwten zijn?Huh? Zijn toch gewoon peulvruchten en uit de vriezer volgens mij nog meer vitamines dan 'vers' omdat die verse toch een lange weg naar de supermarkt hebben gehad. Niks mis mee volgens mij, maar ik ben alleen mijn eigenvoedingsdeskundige hoor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 17:53:

[...]

Snap ik. Gelukkig hebben mijn kinderen nooit af hoeven zwemmen Ja, ik ben altijd nog benieuwd naar waar die zwemlesdiscussie over gaat
Ik ga ook soep maken vandaag. Staat niet als zodanig in mn schema maar of ik de ingredienten nu in n ovenschaal doe of er soep van maak, ik krijg hetzelfde binnen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 17 april 2016 @ 17:56:

Ik ga ook soep maken vandaag. Staat niet als zodanig in mn schema maar of ik de ingredienten nu in n ovenschaal doe of er soep van maak, ik krijg hetzelfde binnenWat voor soep?
Net ff n half uurtje mn ogen dicht gehad. Wakker gemaakt met n kus en koffie.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 17:43:

[...]

Oh vreselijk ja. Mijn zoon was zo'n vroeglezertje en nog klein van stuk ook, dus daar zat ie dan als kleuter ten overstaan van de hele school een boek voor te lezen, op zo'n hele grote voorleestroon en zijn voetjes bungelden zowat een halve meter boven de grond. Ik kon bijna niet meer kijken van het huilen .Dit gegeven is voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn prof Filologie op de unief... Een open bureau vooraan de aula en die man kwam niet met z'n voeten aan de grond en bungelde zijn benen en voeten terwijl hij op zeer eentonige wijze de cursus opdreunde.. Hoe vaak ik de slappe lach had als ik 'ingeslapen door zijn toon' me plots betrapte dat mijn hoofd meebewoog met de bewegingen van zijn benen Pure hypnose was het.
quote:BridgetteDubois schreef op 17 april 2016 @ 17:58:

[...]

Wat voor soep?Simpel. Bouillon, kipfiletje, wat groenten en kikkererwten. En heel veel jalapeno, hoe heter hoe beter is mijn motto deze weken, dat vult goed.
quote:hatsetats schreef op 17 april 2016 @ 17:59:

Net ff n half uurtje mn ogen dicht gehad. Wakker gemaakt met n kus en koffie. Fijn is dat he? Laatst ging ik man wakker maken, zachtjes over zijn wang aaiend. Greep hij mijn hand, deken over zijn hoofd (en handen) en verkondigde hij dat hij 1 keer ging snoezen. Stond ik naast het bed! Toch maar terug naar de keuken, komt hij tien minuten later binnenwandelen, geeft me een kus en een mep bovenop mijn hoofd: Wekker uitzetten.
Na al t gepraat over de turkse pizza's ga ik er zo mee aan de slag, heul benieuwd!
quote:hatsetats schreef op 17 april 2016 @ 18:01:

[...]

Simpel. Bouillon, kipfiletje, wat groenten en kikkererwten. En heel veel jalapeno, hoe heter hoe beter is mijn motto deze weken, dat vult goed.Lekker!
Iedereen hier heeft t deze week zo'n beetje gegeten toch?
quote:Nicotientje schreef op 17 april 2016 @ 18:05:

Iedereen hier heeft t deze week zo'n beetje gegeten toch?Ikke nie
quote:Oudblond schreef op 17 april 2016 @ 18:01:

[...]

Dit gegeven is voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn prof Filologie op de unief... Een open bureau vooraan de aula en die man kwam niet met z'n voeten aan de grond en bungelde zijn benen en voeten terwijl hij op zeer eentonige wijze de cursus opdreunde.. Hoe vaak ik de slappe lach had als ik 'ingeslapen door zijn toon' me plots betrapte dat mijn hoofd meebewoog met de bewegingen van zijn benen Pure hypnose was het.Een soort kruising tussen Professor Banning en Professor Kist
Ja en wat mij betreft echt een aanrader, goede basissmaak en lekker 'opfluffen' met veel fijngesneden sla en groenten. Voor mij wat knoflooksaus en sambal erover. Man maakt er een soort van zoetzur uien/tomatensaus bij, maar dievindiknietzolekker.
quote:Oudblond schreef op 17 april 2016 @ 18:08:

Ja en wat mij betreft echt een aanrader, goede basissmaak en lekker 'opfluffen' met veel fijngesneden sla en groenten. Voor mij wat knoflooksaus en sambal erover. Man maakt er een soort van zoetzur uien/tomatensaus bij, maar dievindiknietzolekker.Doe s recept van die saus?
quote:hatsetats schreef op 17 april 2016 @ 18:11:

[...]

Doe s recept van die saus?Ga ik voor je vragen!
Hier ligt simpel eten in de pan. Varkenshaas, Toscaanse aardappelpartjes en doperwtjes. Van Hak.

Wilden eigenlijk in de stad eten maar allebei brak. Laat geworden met veel bier.
quote:elfje12 schreef op 17 april 2016 @ 18:06:

[...]

Ikke nieikke ook nog nie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en als ik het zo lees, is het maar goed dat ik nooit kinderen heb gekregen, dan had ik de hele dag door met zakdoeken rond kunnen lopen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven