Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Ik wou het eerst maar niet vertellen omdat ik precies de enige ben met kwalen en klachten en word er enorm onzeker van...

Maar moet het ergens kwijt. Sinds enkele dagen weer wat klachten en kreeg onmiddellijk het huiveringwekkend deja-vu gevoel van januari.

Ik moet zeggen de klachten zijn anders. Toen had ik voornamelijk last van misselijkheid en boertjes laten, duizeligheid etc - was echt ontpillen en mijn hormoonspiegel.

Woensdag op donderdagnacht had ik die menstruatiekrampen en sindsdien nemen de klachten weer toe. Opvallend is de lage rugpijn, wagenmisselijkheid en die liezen doen zo een pijn.. Ik word er gek van omdat ik met die lange cyclussen niet eens durf hopen op een zwangerschap en er ook niet bij stil wil staan. Dus mentaal is dit echt niet maar het is erg zwaar aan het worden. Als ik dit nog maanden ga hebben alvorens zwanger te worden, kunnen ze mij opsluiten.

Zo dit even van mij afgeschreven.. sorry voor mijn gezaag. Maar ben echt even helemaal down.
Kiki ik snap dat je dan even helemaal down bent.

Je weet nu niet of het echt kwaaltjes zijn of dat je lichaam je voor de gek houdt. Naar mijn weten is het toch wel zo dat als je de kwaaltjes krijgt dat je eitje ingenesteld is en datje hcg produceert. Hier komen de kwaaltjes vandaan, zo heb ik et begrepen.

Misschien dat je dan voor jezelf kan zeggend at je nog een week wacht en dan gaat testen? Dan heb je voor jezelf ook zekerheid.

Hoelang geleden was je ms?
Ik ga er als een nuchter persoon van uit dat ik gewoon nog/ alweer ontpil. Ik heb 27 maart mijn maandstonden gekregen dus zit nu op dag 21. Maar aangezien mijn vorige cyclus 95(!!) dagen was ga ik er vanuit dag ik nu echt niet rond de 28 dagen zit.. Achja. Afwachten zeker?
Jaa.... Verschrikkelijk he dat wachten.. Dan denk ik dat je dat maar beter kan doen. Als je gevoel zegt dat je dat et beste kan doen moet je dat doen. Een test heb je al snel gedaan.

Hopelijk hebben wij ook snel een hartje achter onze naam
Ik wil heel graag zwanger zijn. Maar nu ook niet zo graag dat ik mezelf ziek zou maken en elke keer klachten ga aanmaken 14 dagen na mijn maandstonden. We wachten nog een weekje af rond en bij de 30 dagen in mijn cyclus ga ik toch maar eens testen. Ik begon eitjes aan te maken zei mijn gynaecoloog dus je weet idd maar nooit. Dankjewel voor de peptalk @hakuna! Wanneer is jouw NOD?
Jaa ik herken het wel. Ik wil het ook gewoon heel graag... En dan elke keer dat wachten en dat googlen. Ik maak mezelf ook vaak gek. Maar goed.

Mijn nod is als het goed is rond 25 april. Dus ik moet nog even wachten. Niet echt het idee dat het raak is deze keer. Maar dan gaan we gewoon vol goede moed naar de volgende ronde !
Sowieso. Je kan beter niks voelen en opeens zwanger zijn dan altijd iets voelen zoals mij hoor. Ik Google ook veel te veel maar je zou voor minder met wat ik voel altijd

Ik moet eens gaan mediteren ofzo zodat alle klachten verdwijnen
Snap dat je er gek van wordt Kiki.. Proberen even aan te kijken en anders toch maar over een week een testje doen?

Ik wer vannacht wakker van pijnlijke borsten.. Begin gelijk weer hoop te krijgen en merk dat mijn nuchtere instelling dan toch ineens als sneeuw voor de zo'n verdwenen is.. Al zal het wel gewoon ms zijn die eraan komt

Heb me alweer gek gegoogled vanochtend, maar nog wel in kunnen houden om te testen. Denk dat vandaag ms wel door komt, anders mag ik morgen testen van mezelf
Echt wel e salacia! Test morgen maar en Ik Google me ook dood!! Ik heb overal spierpijn en ben verkouden precies. ik heb dat wel vaker maar nooit in combinatie met rugpijn. Pff maak mezelf nog eens helemaal gek.

Succes salacia ik duim voor morgen!
Oei, ik heb hier precies wat gemist gisteren. Ik heb een hele dag fijne dingen gedaan met het liefje, met als afsluiter een bioscoopbezoek. Erg jammer wel: ik ging meteen op zoek naar waar de nooduitgang was en was gedurende heel de film in mijn hoede of ik geen schoten hoorde. Ik moet weg uit Brussel...

Maar bon.

Kiki, ik begrijp dat je lichtjes gek wordt van al die lichamelijke kwaaltjes. Wanneer zou je NOD zijn indien je een "normale" cyclus zou hebben? Misschien rond die tijd dan toch eens testen?

Salacia, ik duim voor jou dat de ms er vandaag niet doorkomen!
@salacia. Spannend morgenvroeg. Laat je ons wat weten ?!

Jaa google wordt eigelijk je vijand he. Ik kan niet meer ophouden ermee haha.

@teja: snap je angst heel goed.. Erg toch eigenlijk he dat we nog nergens meer veilig heen kunnen ...
Goedemorgen dames,

Zo te horen is het voor een paar een spannende periode. Duimen maar

En Salacia al nieuws?

Hier nog steeds niks. Gewoon maar blijven wachten. Zou zo graag gewoon iets willen voelen zodat ik weet waar we staan maar ja, wachten wachten en nog eens wachten.
En, Salacia...? Ik duim voor je!
Negatieve test helaas! Denk dat ms elk moment kan beginnen.. Gevalletje slechte timing, we gaan vandaag 5 dagen op stedentrip
Oh jammer salacia maar geniet dan maar heel hard van jullie citytrip! En maak het dan daarna thuis maar weer gezellig.

@teja: ik werk veel in Brussel en heb hetzelfde voor.. Ben altijd op mijn hoede nu. Erg e..

@nanny: hoeveel dagen zit jij nu? Ik vind dat echt erg dat je zolang moet wachten. Mijn eerste 3 maanden waren ook echt een hel. Hopelijk heb/krijg ik mijn ms nog voor het einde van april.

Na dagen last te hebben gehad van spierpijnen en krampen voel ik me vandaag weer vele beter! Ben zo blij .. Denk dus ook niet dat ik nog aan het ontpillen ben maar dat het waarschijnlijk mijn eisprong was (hopelijk)
Ha Kiki, ik ben nu 91 dagen verder. Hopelijk voor jou was het je eisprong en is alles weer zo geregeld als het hoort!
Jammer Salacia, maar geniet nu maar van de stedentrip.
Jammer salacia. Maar geniet van je stedentrip! Nanny, heb je al eens de ha gebeld? Voor de lange cyclus.
Dank jullie wel meiden! Nog geen ms te bekennen maar wel veel lage rugpijn dus kan niet lang meer duren helaas. Zitten nu op het vliegveld te wachten, gaan er wat van maken!

Nanny duurt wel erg lang bij jou zeg. Hopelijk komt d'r snel verandering in voor je.
Hakuna, ja ik was door verwezen naar de gynaecoloog. Ik mag juni weer terug komen. Dan krijg ik iets van een pilletje om eisprong op te wekken. En tot die tijd gewoon hopen dat er uit zichzelf iets gebeurt.
Ohja klopt. Dat had je ook verteld ja!

Nou hopelijk gebeurt er dan snel wat ! Dat het zelf op gang komt !
Ik ben zo dom geweest om een test te doen. Waarom weet ik niet - omdat ik een vrouw ben en dom en geld wil weg gooien.. Dom
Kiki hou op. Ik herken mezelf. Ik zet een week geleden hier neer dat ik over alle action testen had gepiest zodat ze op waren. En heb nu alweer de neiging om er te kopen!

Maaar ik ga het niet doen , ik herhaal, ik wacht gewoon tot volgende week maandag !
Kiki toch, dat is niet dom! Dat is gewoon uit nieuwsgierigheid... En hoop.

Vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest. Ik weet niet wat het is met deze gynaecoloog maar ik voel er mij niet goed bij. Na mijn eerste pijnlijke ontmoeting (heb ik hier nog uitgeschreven) volgde vandaag opnieuw een pijnlijk gedoe.

In het ziekenhuis hebben ze reeds een inwendige echo gedaan bij mij, en hier voelde ik niets van. Vandaag opnieuw inwendige echo bij de gynaecoloog en ik moest op mijn ademhaling letten om zo de pijn te controleren.

En dan zegt ze dit: ooooh een groot eitje! En dan: oooh nee toch niet!

Andere eierstok zegt ze: oooooh wat een groot eitje. En dan: alhoewel, dat lijkt meer op een cyste. Of ja, ik weet het niet.

Het komt hierop neer: mijn bloed werd genomen om te achterhalen wanneer mijn eisprong is want de gynaecologe scheen er niet in te slagen dit via een echo te zien.

Ik heb serieus mijn vragen bij die vrouw...

Maar goed, morgenvroeg weet ik meer.
Teja, je kunt / wilt niet switchen?

Salacia, jammer, op naar de volgende ronde. Veel plezier op stedentrip!

Hakuna, jij ook succes met NOD, die van mij is rond dezelfde dag. Maar net als jij, totaal niet het idee dat het raak is.

Kiki, ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!

Dikke knuffel voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven