Weekendje weg
zondag 24 april 2016 om 00:17
Hallo,
Ik wil graag een weekendje weg met mijn vriend en onze dochter van 1.5, ik ben alleen zo inspiratieloos.
Ik zou graag in een huisje willen vanwege de slaaptijden van dochter, een hotel lijkt mij niet zo geschikt.
Landal, centerparks enz, het maakt allemaal niet uit zolang het maar geen hotel is.
Wat leuke dingen om te doen in de buurt zou ook leuk zijn en we gaan dan met de auto dus in nl of net over de grens is haalbaar.
Wie o wie is naar een leuk park of stadje geweest met de kids en heeft een tip voor mij?
Een leuk idee voor alleen een uitje is ook welkom.
Ik heb zelf al gegoogled maar kom niet echt ergens uit, persoonlijke ervaringen zijn welkom.
Alvast bedankt voor de reacties
Ik wil graag een weekendje weg met mijn vriend en onze dochter van 1.5, ik ben alleen zo inspiratieloos.
Ik zou graag in een huisje willen vanwege de slaaptijden van dochter, een hotel lijkt mij niet zo geschikt.
Landal, centerparks enz, het maakt allemaal niet uit zolang het maar geen hotel is.
Wat leuke dingen om te doen in de buurt zou ook leuk zijn en we gaan dan met de auto dus in nl of net over de grens is haalbaar.
Wie o wie is naar een leuk park of stadje geweest met de kids en heeft een tip voor mij?
Een leuk idee voor alleen een uitje is ook welkom.
Ik heb zelf al gegoogled maar kom niet echt ergens uit, persoonlijke ervaringen zijn welkom.
Alvast bedankt voor de reacties
zondag 24 april 2016 om 06:23
Eigenlijk is het al snel goed met een kind van 1,5.
Ik vond Landal Valkenburg erg fijn, omdat er een klein overzichtelijk zwembad is, elke dag helpen met de dieren voeren (kinderboerderijtje), vlakbij Aken, (half uur incl parkeren), heuvelachtig, je kunt ook naar drielandenpunt, veel speeltuintjes.
Wij hadden een kinder huisje, met speelgoed en stapelbed. Andere keer ergens anders hadden we sauna in het huisje, dat is ook fijn, geen oppas nodig.
Ik vond Landal Valkenburg erg fijn, omdat er een klein overzichtelijk zwembad is, elke dag helpen met de dieren voeren (kinderboerderijtje), vlakbij Aken, (half uur incl parkeren), heuvelachtig, je kunt ook naar drielandenpunt, veel speeltuintjes.
Wij hadden een kinder huisje, met speelgoed en stapelbed. Andere keer ergens anders hadden we sauna in het huisje, dat is ook fijn, geen oppas nodig.
zondag 24 april 2016 om 06:43
Wat voor iets zoek je? Iets met een zwembad en veel voorzieningen, of een huisje in de natuur? Wil je op het park blijven of er elke dag op uit trekken? Zoek je een kinderbungalow waar alles aanwezig is (commode, babybedje, kinderstoel) of vind je het geen probleem zelf alles mee te nemen? Wil je iets grootschaligs met animatieteam, of ga je liever voor rust op een kleinschalig parkje of losstaand huisje?
zondag 24 april 2016 om 08:01
Wat al gezegd is, je dochter vindt waarschijnlijk alles mooi op dit moment dus specifiek voor haar iets zoeken (om te doen) hoeft denk ik niet. Dus als je echt voor een vakantiepark wil gaan, zou ik gewoon kijken naar een aanbieding ofzo; een weekendje is ook maar kort en bij elk park is wel iets in de buurt van een stadje of dorpje of tenminste een restaurant of iets dergelijks waar je even naartoe kunt als uitstapje (denk ik, ben zelf nog nooit op een park geweest). Als je bijvoorbeeld toch liever in een stad zit, zou ik een leuke stad kiezen en dan een appartementje daar huren (bijv. via airbnb) een beetje in het centrum ofzo. Dan kun je als je dochter wakker is gelijk de stad in zonder dat je nog met de auto moet ofzo.
zondag 24 april 2016 om 09:11
zondag 24 april 2016 om 12:51
zondag 24 april 2016 om 13:14
quote:appeltjesgroen schreef op 24 april 2016 @ 06:43:
Wat voor iets zoek je? Iets met een zwembad en veel voorzieningen, of een huisje in de natuur? Wil je op het park blijven of er elke dag op uit trekken? Zoek je een kinderbungalow waar alles aanwezig is (commode, babybedje, kinderstoel) of vind je het geen probleem zelf alles mee te nemen? Wil je iets grootschaligs met animatieteam, of ga je liever voor rust op een kleinschalig parkje of losstaand huisje?
Ik zoek een huisje waar de kleine lekker in het gras kan spelen en we niet per se uit het huisje hoeven en wat leuke activiteiten voor haar op redelijke afstand lijkt mij ook erg leuk.
Zwembad, ja graag vind ze geweldig haha, kinderbungalow kan maar we kunnen ook zelf alles mee nemen.
Ik zoek een huisje waar de kleine lekker in het gras kan spelen en we niet per se uit het huisje hoeven en wat leuke activiteiten voor haar op redelijke afstand lijkt mij ook erg leuk.
Zwembad, ja graag vind ze geweldig haha, kinderbungalow kan maar we kunnen ook zelf alles mee nemen.
zondag 24 april 2016 om 13:19
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 24 april 2016 @ 03:09:
Land van Bartje vonden wij heel leuk met dochter.
Veel positieve dingen over gehoord en ben ook op de site aan het kijken.
Vind het alleen wel wat aan de prijs, zon 450 voor een kinderstacaravan voor 3 na hten.
Of s dat niet heel duur?
We gaan eigenlijk nooit weg dus heb geen idee
Land van Bartje vonden wij heel leuk met dochter.
Veel positieve dingen over gehoord en ben ook op de site aan het kijken.
Vind het alleen wel wat aan de prijs, zon 450 voor een kinderstacaravan voor 3 na hten.
Of s dat niet heel duur?
We gaan eigenlijk nooit weg dus heb geen idee
woensdag 27 april 2016 om 23:05
Vakantiepark Westerbergen in Echten (grens Drenthe/Overijssel) is ons beter bevallen dan Landal of Roompot. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel, eenvoudig zwembad en huisjes die niet stijf op elkaar staan en wat privacy hebben. Het enige dat we missen zijn een dvd-speler en een cd-speler.
Bij Roompot Cochem konden we bij alle buren vanuit de woonkamer zien wat ze op het bord hadden liggen. Hoewel we daar een (af)wasmachine, droger en mini-sauna hadden is Westerbergen toch meer ontspannen.
Bij Roompot Cochem konden we bij alle buren vanuit de woonkamer zien wat ze op het bord hadden liggen. Hoewel we daar een (af)wasmachine, droger en mini-sauna hadden is Westerbergen toch meer ontspannen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"