In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:gizzmo-returns schreef op 21 mei 2016 @ 16:13:

Yasmin en Marels wat zijn jullie toch topmeiden/dames. Zo ontroerend om te lezen hoe lief jullie hiermee om gaan en hoe zorgzaam jullie zijn. Het komt vast goed met de poezen bij jullie, liefde genoeg zo te lezen. Sluit me hier volledig bij aan.
Wat een gerustelling zoals het tot nu toe gaat bij alledrie. Floyd is ook echtt een lieve aanhankelijke kat en Bo is een eigenwijsje, heel nieuwschierig maar luistert wel goed. Kane gaat, zoals ik lees, boven verwachting! Heerlijk verzacht toch weer..... en de 2 pleeggezinnen zijn goud waard !!!
voor alle.
Floyd doet ook niks op zijn mooie splinternieuwe kattenbak. De bak van Billy is leuker.

Net als de brokken van Billy ook lekkerder zijn.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 21 mei 2016 @ 17:29:

Floyd doet ook niks op zijn mooie splinternieuwe kattenbak. De bak van Billy is leuker.

Net als de brokken van Billy ook lekkerder zijn.

Grappig he.

Alles zo goed voorbereid en ze doen dat wat ze gewoon zelf willen en wat wij niet verwachten.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 21 mei 2016 @ 17:15:

Wat een gerustelling zoals het tot nu toe gaat bij alledrie. Floyd is ook echtt een lieve aanhankelijke kat en Bo is een eigenwijsje, heel nieuwschierig maar luistert wel goed. Kane gaat, zoals ik lees, boven verwachting! Heerlijk verzacht toch weer..... en de 2 pleeggezinnen zijn goud waard !!! Kane zit dan wel achter de bank maar aanhalen mag. Maar we laten hem lekker met rust. Bo is nog steeds aan het verkennen. Inderdaad heel erg nieuwsgierig. Paspoort van Kane doorgenomen, hij is wel gecastreerd.
@Yasmijn, gelukkig, ik ben op de dierenarts af gegaan. Voortaan pantoffeltjes bij de voordeur?

Vanmiddag ook wwer een lieve kaart van een Wakkere vegetarier gekregen Wat bijzonder toch dat iedereen zo meeleeft! Ik heb het al eerder gezegd maar het voelt zo warm!

Bo heeft rosbief uit mijn hand gegeten. MV moeder, zie app.
Ik zou graag willen reincarneren als huisdier van Yasmijn. Kan ik ergens een verzoek indienen?
quote:hoelahoepla schreef op 21 mei 2016 @ 21:19:

Ik zou graag willen reincarneren als huisdier van Yasmijn. Kan ik ergens een verzoek indienen?Dan wil ik ook een verzoek indienen graag
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2016 @ 20:35:

Wat fijn dat de poezels bij jou een plekje hebben gekregen Yas!

En bij jou Marels!
Hier is de oorlog in volle gang nu.

Floyd is de rust zelve en heeft de hele middag op de bank gelegen, ondanks het feit dat ik nog visite kreeg.

Billy zat in de schuur en is daarna op bed gaan liggen, boven.

Nu heb ik ze samen in de woonkamer en blazen en sissen ze aan alle kanten.

En ik merk dat ik als poezenmoeder te soft ben hiervoor

Floyd wil richting etensbakken en kattenbakken maar Billy zit in die hoek van de kamer en blaast zodra Floyd in de buurt komt. Floyd heeft een tijdje onder de eettafel gezeten en is nu maar weer terug op de bank gaan liggen.

En ik ben te soft, ik vind het zo zielig en ik wil dat ze nu gelijk vriendjes zijn, want ik kan hier niet tegen :(

Ik vind t zo sneu voor Floyd dat Billy nu zijn territorium opeist, en ook sneu voor Billy dat hij zich zo aangevallen voelt in zijn territorium.

En ik wil tussenbeide komen, een kattenbak en eventueel Floyds etensbakjes naar deze kant van de kamer zetten. Maar ik weet ergens ook dat ik dat nu niet moet doen, dat ze nu de pikorde aan het bepalen zijn en dat ik dit moet laten gebeuren.

Ik bedoel, het is niet dat Floyd al twee dagen niet bij zijn eten kan, we hebben het over tien minuten ofzo.

Dus ik ben gewoon te soft, ik moet ze laten doen, ze het zelf uit laten zoeken, maar daar heb ik 't moeilijk mee. Wil het ze zo graag allebei naar de zin maken....

Nou ja, komt vast wel goed, maar ik vind 't toch even moeilijk
668, the neighbour of the Beast
Herkenbaar marels. Wat wij deden was vooral onze " eigen" kat steeds aanhalen en geruststellend zodat hij weet dat hij nog steeds belangrijk is voor jullie.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2016 @ 20:35:

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Marels schreef op 21 mei 2016 @ 21:50:

Hier is de oorlog in volle gang nu.

Floyd is de rust zelve en heeft de hele middag op de bank gelegen, ondanks het feit dat ik nog visite kreeg.

Billy zat in de schuur en is daarna op bed gaan liggen, boven.

Nu heb ik ze samen in de woonkamer en blazen en sissen ze aan alle kanten.

En ik merk dat ik als poezenmoeder te soft ben hiervoor

Floyd wil richting etensbakken en kattenbakken maar Billy zit in die hoek van de kamer en blaast zodra Floyd in de buurt komt. Floyd heeft een tijdje onder de eettafel gezeten en is nu maar weer terug op de bank gaan liggen.

En ik ben te soft, ik vind het zo zielig en ik wil dat ze nu gelijk vriendjes zijn, want ik kan hier niet tegen :(

Ik vind t zo sneu voor Floyd dat Billy nu zijn territorium opeist, en ook sneu voor Billy dat hij zich zo aangevallen voelt in zijn territorium.

En ik wil tussenbeide komen, een kattenbak en eventueel Floyds etensbakjes naar deze kant van de kamer zetten. Maar ik weet ergens ook dat ik dat nu niet moet doen, dat ze nu de pikorde aan het bepalen zijn en dat ik dit moet laten gebeuren.

Ik bedoel, het is niet dat Floyd al twee dagen niet bij zijn eten kan, we hebben het over tien minuten ofzo.

Dus ik ben gewoon te soft, ik moet ze laten doen, ze het zelf uit laten zoeken, maar daar heb ik 't moeilijk mee. Wil het ze zo graag allebei naar de zin maken....

Nou ja, komt vast wel goed, maar ik vind 't toch even moeilijk Komt goed hoor Marels. Floyd, Bo en Kane boffen maar met zulke lieve nieuwe baasjes en ik hoop dat MV vanaf boven tevreden neerkijkt op jullie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lastig hè, Marels. Maar komt goed hoor!
Inderdaad gewoon laten gaan, Marels. Het is niet goed je mee te bemoeien. Ze Moeten Inderdaad samen bepalen/uitvechten wie de "baas" is.
quote:charlottew88 schreef op 21 mei 2016 @ 22:30:

[...]

Komt goed hoor Marels. Floyd, Bo en Kane boffen maar met zulke lieve nieuwe baasjes en ik hoop dat MV vanaf boven tevreden neerkijkt op jullie.Lief , Sjarreke, dat denk ik ook. En ik weet zeker dat het goed komt met de poezenbeesten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:hoelahoepla schreef op 21 mei 2016 @ 21:19:

Ik zou graag willen reincarneren als huisdier van Yasmijn. Kan ik ergens een verzoek indienen?Kan ik ook gewoon aanvragen om in mijn huidige vorm geadopteerd te worden? Ik heb echt zooooo'n zin in rosbief! En ik vind Yasmijn lief natuurlijk!
Marels ik gaf volwassen katten altijd de ruimte en pakte het op een geleidelijke manier aan. Alles in eigen tempo, wel tegelijk eten geven. Poezen hebben geen rangorde maar een territorium.
http://www.praktijkvoorka ... uctie-van-een-nieuwe-kat/
De nacht is rustig verlopen. We hebben 'oud en nieuw' wel uit elkaar gehaald.

Toen ik vanmorgen wakker werd, was Bo weer aan het verkennen. Het oude spul kijkt rustig toe.

Kane zit inmiddels niet meer achter de bank maar onder een stoel waar ie kennelijk toch wel past, dat plekje moet ie dan vannacht gezocht hebben want toen we naar bed gingen zat ie nog achter de bank. Dat was ook wel naar verwachting uiteraard, het verstoppen.

Kane is echt heel schuw. Bo is brutaal en nieuwsgierig en dól op rosbief
quote:miekemv schreef op 21 mei 2016 @ 23:48:

http://www.praktijkvoorka ... uctie-van-een-nieuwe-kat/

Die had ik je ook gestuurd Marels. Uit laten vechten schijnt juist niet zo handig te zijn. Wel ze laten wennen aan elkaars geur, positieve associaties met elkaar creeeren (spelen, lekker hapje etc.).

Dat Billy beter met de kitten omging is wel logisch; kitten is geen bedreiging.

Op kattenplaza staan op het forum ook allerlei stappenplannen en tips.
quote:miekemv schreef op 21 mei 2016 @ 23:26:

Marels ik gaf volwassen katten altijd de ruimte en pakte het op een geleidelijke manier aan. Alles in eigen tempo, wel tegelijk eten geven. Poezen hebben geen rangorde maar een territorium.In de groep heerst wel een rangorde maar deze kan per dag ongeveer wisselen.
quote:vivamila schreef op 22 mei 2016 @ 09:53:

[...]

In de groep heerst wel een rangorde maar deze kan per dag ongeveer wisselen.Het verschilt soms zelfs per ruimte en karakter trouwens ook. Een kater hier is altijd lief voor iedereen en daarmee erg geliefd bij de andere katten. Het zijn net mensen in dat opzicht.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven