Sylvana Simons

19-05-2016 21:39 3040 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn: Sylvana Simons sluit zich aan bij politieke partij Denk.

Wat vinden 'we' daarvan?

Ik trap af: volgens mij was ze 'uitgeschnabbeld' en is dit een nieuwe manier om 'relevant' te blijven in haar ogen.

Ze heeft haar heil gezocht bij een naar mijn mening heel dubieus clubje.
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 21:47:

[...]

Weet je wat nu zo mooi is? De Nederlandse overheid is het ook wel een beetje zat inmiddels om steeds internationaal een pleefiguur te slaan en de reputatie te hebben dat we zo racistisch zijn.Welnee joh.
Alle reacties Link kopieren

[...]

Weet je wat nu zo mooi is? De Nederlandse overheid is het ook wel een beetje zat inmiddels om steeds internationaal een pleefiguur te slaan en de reputatie te hebben dat we zo racistisch zijn. En het gevolg daarvan is dat het OM eindelijk wakker is geworden en precies zoals het wetboek zegt dit soort internettuig ook gaat vervolgen ZONDER dat je aangifte hoeft te doen.

Ik geef je op een briefje dat net als bij Leroy Fer er over niet al te lange tijd mensen veroordeeld zullen worden voor de shit die ze nu over Sylvana uitbraken. Het OM is immers al bezig met een onderzoek.

Weet je wat zo belachelijk is?

Dat het OM onder Internationale druk dus wel discriminatie aan gaat pakken zonder aangifte maar online dreigementen en pesterijen niet aan kan pakken volgens eigen zeggen.

Zelfs met bewijs (en Peter.r de Vries) is het blijkbaar niet mogelijk om de dader voor het gerecht te slepen.

[...]

Weet je wat nu zo mooi is? De Nederlandse overheid is het ook wel een beetje zat inmiddels om steeds internationaal een pleefiguur te slaan en de reputatie te hebben dat we zo racistisch zijn. En het gevolg daarvan is dat het OM eindelijk wakker is geworden en precies zoals het wetboek zegt dit soort internettuig ook gaat vervolgen ZONDER dat je aangifte hoeft te doen.

Ik geef je op een briefje dat net als bij Leroy Fer er over niet al te lange tijd mensen veroordeeld zullen worden voor de shit die ze nu over Sylvana uitbraken. Het OM is immers al bezig met een onderzoek.Ik denk helemaal niet dat Nederland racistischer is dan welk ander land dan ook. We zijn wel directer dus het wordt meer "gezien". In andere landen is het meer verborgen, denk ik. Maar net zo aanwezig.
quote:Cateautje schreef op 03 juni 2016 @ 21:48:

[...]

Iki ben niet zo gecharmeerd van die verdeel- en heersspelletjes. Laten we wel zijn, wat er nu gaande is is door politiek Den Haag in het leven geroepen en dat heeft een doel. Ik denk ook dat dat de reden is waarom het nu zo stil blijft uit die richting. Het is helemaal niet de bedoeling dat we vreedzaam samenleven, want dat maakt ons sterk tegenover de politiek. Dit is een staaltje maakbaarheid.

Deze hebben we nog niet gehoord.

Ga verder..
quote:khemam schreef op 03 juni 2016 @ 21:45:

[...]

Hier in dit topic zelfs een donker persoon die pro piet is dus dat is onzin.

Ze kan het aan zichzelf niet langer verkopen en neemt dus ontslag. Ze heeft dus met de tijd andere inzichten gekregen en haar overtuiging aangepast. Daar is een naam voor waar ik nu ff niet opkom. Iemand?????Ik stond ook heel lang neutraal tegenover Piet hoor. Voor mij is Piet kapot gemaakt door de mensen die faliekant tegen elke aanpassing zijn.
quote:granny71 schreef op 03 juni 2016 @ 21:48:

[...]

Rondje Google leert je genoeg.

Zelfs in dezelfde ruimte zijn met hem was al not done.

En een goede werknemer ontslaan vanwege zijn politieke voorkeur is net zo goed

discrimineren.

We leven gelukkig nog steeds in een democratie en niet in een dictatuur.Dat betekent niet dat mijn bedrijf een democratie is. En ik geloof niet dat iemand die werkelijk zoiets gelooft de belangen van mijn internationale clienten ten volle kan behartigen of tegemoet komen. Om voor mij te werken zul je niet alleen open moeten staan maar zelfs bereid zijn je aan te passen aan mensen hun culturele of religieuse gewoontes zonder gezeur. Natuurlijk weiger ik wat buiten het redelijke valt.
Maar waarom stond je er eerst neutraal tegenover dan?
Oh die vraag was voor Kadanz.
quote:tattou schreef op 03 juni 2016 @ 22:10:

Maar waarom stond je er eerst neutraal tegenover dan?Een vreemde vraag tattou..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 juni 2016 @ 15:14:

[...]

Maar die pompoen vervangen door zoete aardappel kan dus. Moet het dan nog net zo lang in de oven?Spuit elf hier, maar ik heb in tijden niet meer zo lekker gelachen. Dank u! :-)
Occam's razor
quote:iris1969 schreef op 03 juni 2016 @ 20:57:

[...]

Niet buiten de grote steden van de Randstad hoor.Ik woon hartje Randstad en ik moet gewoon weer online mijn haarproducten bestellen of er minstens een half uur voor in de auto zitten. In de verste verte niet te krijgen hier in de buurt, net als doodnormale etenswaren.
Am Yisrael Chai!
quote:khemam schreef op 03 juni 2016 @ 22:10:

[...]

Dat betekent niet dat mijn bedrijf een democratie is. En ik geloof niet dat iemand die werkelijk zoiets gelooft de belangen van mijn internationale clienten ten volle kan behartigen of tegemoet komen. Om voor mij te werken zul je niet alleen open moeten staan maar zelfs bereid zijn je aan te passen aan mensen hun culturele of religieuse gewoontes zonder gezeur. Natuurlijk weiger ik wat buiten het redelijke valt.

Zolang die persoon zijn werk naar behoren doet heb jij helemaal niets te maken met zijn of haar privé leven of politieke overtuiging.

Misschien raakt dit een gevoelige snaar bij mij omdat ik eens ontslagen ben omdat ik ging samenwonen.

Mijn toenmalige zeer christelijke werkgever vond dat ik na 4 jaar alleen maar positieve functioneringsgesprekken ineens niet meer voldeed.

Zolang iemand zijn/haar werk goed doet mag de rest niets uitmaken.
quote:damocles schreef op 03 juni 2016 @ 21:53:

[...]

Welnee joh.Vergis je niet hoor, Nederland is best gehecht aan haar internationale diplomatieke betrekkingen en handelsbetrekkingen. Bovendien: money talks. Als grote internationale bedrijven al aangeven dat ze toch wat scheef naar Nederland kijken wegens het kennelijke racisme in dat land, dan wil je als overheid toch echt wel een ander liedje gaan zingen dan wat Rutte eerst zong over Zwarte Piet.
Am Yisrael Chai!
quote:granny71 schreef op 03 juni 2016 @ 21:55:

[...]

Dat het OM onder Internationale druk dus wel discriminatie aan gaat pakken zonder aangifte maar online dreigementen en pesterijen niet aan kan pakken volgens eigen zeggen.

Zelfs met bewijs (en Peter.r de Vries) is het blijkbaar niet mogelijk om de dader voor het gerecht te slepen.Sja, money talks. Totaal geen moeite mee, ook.
Am Yisrael Chai!
quote:granny71 schreef op 03 juni 2016 @ 22:24:

[...]

Zolang die persoon zijn werk naar behoren doet heb jij helemaal niets te maken met zijn of haar privé leven of politieke overtuiging.

Misschien raakt dit een gevoelige snaar bij mij omdat ik eens ontslagen ben omdat ik ging samenwonen.

Mijn toenmalige zeer christelijke werkgever vond dat ik na 4 jaar alleen maar positieve functioneringsgesprekken ineens niet meer voldeed.

Zolang iemand zijn/haar werk goed doet mag de rest niets uitmaken.

In de ideale wereld niet nee.

Maar als donkere vrouw met een bedrijf dat zaken doet met mensen uit alle windstreken en daar een goed persoonlijk contact en vertrouwen noodzakelijk bij is zou ik zo'n iemand niet langer in de organisatie willen. Dan moeten zij maar zo slim zijn om dat voor zichzelf te houden. Ik weiger aan een tafel te zitten met nazi sympathisanten, racisten, dierenbeulen, extremisten van welk slag dan ook, pedo's, sla je je vrouw in elkaar, etc. Dan is het gewoon exit zonder pardon.
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 22:29:

[...]

Sja, money talks. Totaal geen moeite mee, ook.Triest.
quote:granny71 schreef op 03 juni 2016 @ 21:55:

[...]

Zelfs met bewijs (en Peter.r de Vries) is het blijkbaar niet mogelijk om de dader voor het gerecht te slepen.Wellicht heeft ze de pech geen kleurtje of religieuze overtuiging te hebben.
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 22:22:

[...]

Ik woon hartje Randstad en ik moet gewoon weer online mijn haarproducten bestellen of er minstens een half uur voor in de auto zitten. In de verste verte niet te krijgen hier in de buurt, net als doodnormale etenswaren.Ik weet nog een geweldige webshop voor haarproducten e.d. voor gekleurde mensen, voor als je omhoog zit. Ik heb alleen geen idee of je hier reclame voor mag maken.
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 22:22:

[...]

Ik woon hartje Randstad en ik moet gewoon weer online mijn haarproducten bestellen of er minstens een half uur voor in de auto zitten. In de verste verte niet te krijgen hier in de buurt, net als doodnormale etenswaren.Ook een gevalletje 'money talks' of vraag en aanbod zo je wilt.
Wow we hebben bijna een topic volgekletst n.a.v. een vrouw die we allemaal nauwelijks kennen en ook maar nauwelijks waarderen, maar wat een geweldig topic is dit geworden. Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik!
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 22:29:

[...]

Sja, money talks. Totaal geen moeite mee, ook.Dat heeft te maken met regels omtrent internet. Die lopen ver achter op het gebruik van internet.
quote:khemam schreef op 03 juni 2016 @ 22:37:

[...]

In de ideale wereld niet nee.

Maar als donkere vrouw met een bedrijf dat zaken doet met mensen uit alle windstreken en daar een goed persoonlijk contact en vertrouwen noodzakelijk bij is zou ik zo'n iemand niet langer in de organisatie willen. Dan moeten zij maar zo slim zijn om dat voor zichzelf te houden. Ik weiger aan een tafel te zitten met nazi sympathisanten, racisten, dierenbeulen, extremisten van welk slag dan ook, pedo's, sla je je vrouw in elkaar, etc. Dan is het gewoon exit zonder pardon.Hoef je geen eens een donkere vrouw voor te zijn, hoor. Er worden zo vaak mensen ontslagen vanwege bijvoorbeeld racistische opmerkingen op internet.
Am Yisrael Chai!
quote:damocles schreef op 03 juni 2016 @ 22:42:

[...]

Ook een gevalletje 'money talks' of vraag en aanbod zo je wilt.Ja, dat snap ik uiteraard.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 03 juni 2016 @ 22:48:

[...]

Hoef je geen eens een donkere vrouw voor te zijn, hoor. Er worden zo vaak mensen ontslagen vanwege bijvoorbeeld racistische opmerkingen op internet.

Ja snap ook niet waarom ik dat erbij zette.

Geloof dat ik iets wou zeggen in de trant van als je niet van negers houd moet je ook niet voor mij werken.
Dat is dus precies wat ik al eerder zei, vlak de invloed van internet niet uit. Die heeft een grote rol in dit alles, een hele grote.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven