In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

donderdag 9 juni 2016 om 14:13
Mylene wacht op hem bij de regenboogbrug...
Verschrikkelijk, maar lieve Yasmijn, alle vertrouwen in jou ( en je man, die ook ontzettend lief moet zijn ) dat het niet anders kon, dan hoe het nu gegaan is. Betere zorg kon die lieve Bo zich niet wensen.
Ik plaatste hem al eerder, maar dit is echt het juiste plaatje:
Veel sterkte voor allemaal met het verlies van mooie lieve dappere Bo
Verschrikkelijk, maar lieve Yasmijn, alle vertrouwen in jou ( en je man, die ook ontzettend lief moet zijn ) dat het niet anders kon, dan hoe het nu gegaan is. Betere zorg kon die lieve Bo zich niet wensen.
Ik plaatste hem al eerder, maar dit is echt het juiste plaatje:
Veel sterkte voor allemaal met het verlies van mooie lieve dappere Bo

donderdag 9 juni 2016 om 14:36
donderdag 9 juni 2016 om 14:38
donderdag 9 juni 2016 om 14:42
quote:Brand-new-life-2015 schreef op 09 juni 2016 @ 14:38:
Yasmijn, je hoofd zal er nu even niet maar staan, hoeft ook niet, maar als ik financieel iets kan bijdragen aan dierenarts/uitvaart kosten hoor ik het graag!
Ik weet hoe dat kan oplopen en het verlies is al zwaar genoeg, dus ik draag graag bij aan de kosten.Hier sluit ik me graag bij aan.
Yasmijn, je hoofd zal er nu even niet maar staan, hoeft ook niet, maar als ik financieel iets kan bijdragen aan dierenarts/uitvaart kosten hoor ik het graag!
Ik weet hoe dat kan oplopen en het verlies is al zwaar genoeg, dus ik draag graag bij aan de kosten.Hier sluit ik me graag bij aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 9 juni 2016 om 14:46

donderdag 9 juni 2016 om 14:52
quote:Brand-new-life-2015 schreef op 09 juni 2016 @ 14:38:
Ik weet hoe dat kan oplopen en het verlies is al zwaar genoeg, dus ik draag graag bij aan de kosten.Heel lief aangeboden maar dat is niet nodig.
Ik weet hoe dat kan oplopen en het verlies is al zwaar genoeg, dus ik draag graag bij aan de kosten.Heel lief aangeboden maar dat is niet nodig.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in