Van der Valk Eindhoven, last-minute

11-06-2016 23:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om voor a.s. woensdag een luxe suite te reserveren voor een romantische overnachting met mijn man. Nu vind ik deze suites nogal aan de prijs en vroeg me af of iemand ervaring heeft met het last-minute boeken van zo'n suite. Wanneer kan ik het beste boeken? Ik zie de afgelopen week de prijs nl. niet dalen. Of kan ik het beste een gewone kamer boeken en op de dag zelf om een upgrade vragen (is dat sowieso 'done' om dat te doen?), krijg je (bij beschikbaarheid uiteraard) de kamer dan goedkoper of toch tegen de reguliere prijs?

Hebben jullie tips?
Lijkt me niet echt romantische als je bij aankomst nog moet gaan bedelen om mooiere kamer voor minder geld, met je man ernaast.
romantisch bij vd valk in eindhoven?
quote:S-Meds schreef op 11 juni 2016 @ 23:06:

romantisch bij vd valk in eindhoven?Zit het langs de snelweg?
Waarom zouden ze je een upgrade geven?

Vind je van der Valk überhaupt romantisch? Volgens mij zijn er veel leukere hotels! Of Bed and Breakfast.
Als je steeds op dezelfde computer kijkt zal de prijs ook niet dalen. Heeft te maken met cookies.
quote:yajes schreef op 11 juni 2016 @ 23:07:

[...]

Zit het langs de snelweg? altijd, het is een zakenhotel
quote:S-Meds schreef op 11 juni 2016 @ 23:06:

romantisch bij vd valk in eindhoven?Ik dacht het jij zei het
Als je iets romantisch zoekt zou ik eerder voor zoiets gaan: Brabantse Hoeve

Wij hebben onze huwelijksnacht in de bedstee doorgebracht
Ik denk dat Van der Valk niet aan last minute kortingen doet. Ze hebben gewoon een vaste prijs. Misschien dat he een gratis ontbijt kunt lospeuteren als je er woensdagochtend aan komt lopen voor een kamer die nacht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je krijgt geen upgrade ter plekke voor een goedkopere prijs. Overigens dat haslt de romantiek er meteen ook wel vanaf he, pingelen bij de balie. Ik zou er op drooglopen als een man dat zou doen.

Last minutes doen ze niet aan. De hotelkamer is altijd dezelfde prijs. Gaan niet qua prijs naar beneden. Het is een hotel waar ook reizigers aan komen midden in de nacht bij wijze van wegens moe en te lang gereden.

Romantisch is een van der Valk ook niet echt.
Bedankt voor jullie reacties.

Snap wel dat jullie zeggen dat Van der Valk niet romantisch is, maar dat is dan ook de 'nette' omschrijving van wat de bedoeling is. Maar eigenlijk was dat ook niet de vraag.

Mijn man komt later, dus hij zat er niet bijstaan als ik bij de balie sta te "pingelen".

Vroeg me alleen af of mensen hier ervaring hebben met het feit of Van der Valk wat aan de prijs doet naarmate de tijd verstrijkt of als je er om vraagt bij het inchecken.
Gezellig een van der valk

Laats zag ik bij bed &breakfast van max op tv..een bed&breakfast in het Brabantse Mill. Waarbij je tussen de geitjes slaap of waren het nou schapen dat weet ik niet meer In huisje op palen. Dat was pas romantisch
Er zijn heul veul plekken romantischer dan Van der Valk, maar ik heb heb het idee dat TO er een spannend nachtje van wil maken, omdat haar man later komt. Dan doet de omgeving er waarschijnlijk minder toe.
Dan zou ik dat geld voor de suite ook in mijn zak houden
quote:vliegirl schreef op 13 juni 2016 @ 06:00:

Gezellig een van der valk

Laats zag ik bij bed &breakfast van max op tv..een bed&breakfast in het Brabantse Mill. Waarbij je tussen de geitjes slaap of waren het nou schapen dat weet ik niet meer In huisje op palen. Dat was pas romantisch En die lucht krijg je er gratis bij van die geiten
quote:Superhuisvrouw schreef op 13 juni 2016 @ 22:22:

[...]

En die lucht krijg je er gratis bij van die geiten

Vre-se-lijk.

Dan liever zo'n luchtverfrisser voor in het stopcontact he? Of van die stokjes in zo'n flesje. Vooral geen buitenluchten in ieder geval. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven