Gourmetten en kaasfonduen voor singles en niet-singles

17-09-2008 18:14 9664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ziehier... een kletstopic, afgeleid van het Singles-topic, voor iedereen die zin heeft om te kletsen over hartige taarten, Inspector Gadget, de flirt tussen SD & DS, over gourmetten, over relatiedipjes, over het single-zijn, over onze gestolen fietsen, over je nieuwe auto, je klusjes in huis, en je dagmenu.

Plaatjes plakken, smilies gebruiken... alles mag

Lijstjes invullen is niet nodig, maar de poll is natuurlijk wél belangrijk :

Ook mensen die mosselen, haring en leverworst vies vinden, mogen meeschrijven! Of mensen die juist álles lusten, of niets of... whatever

Dit topic is natuurlijk voor juffen, meesters en voor niet-juffen en niet-meesters. Mensen met een ander beroep zijn níet toegestaan . Tot slot willen we graag van elkaar weten hoeveel onze katten precies poepen.

Ook een bijzonder welkom aan medeforummers die niet van kokos houden! Mensen die momenteel opgenomen zijn in Pieterburen of een ander revalidatiecentrum van Leny 't Hart zijn ook welkom om via onze speciale satelietverbinding mee te forummen...

Wat vind je het meest vreselijke om te doen?

Totaal aantal stemmen: 124

Kaasfonduen (32%)
Gourmetten (15%)
Steengrillen (23%)
Wokken (31%)
Peas on earth!
Goedenavond luitjes,

DS dat ontbijtje zag er verrukkelijk uit. Heb er stiekem van genoten

Ook hier is er wat sneeuw gevallen al was dat in de middag weer weg tot er weer een buitje kwam. Van mij mag het lekker 22 graden of warmer zijn. Veeeeeeel aangenamer.
Hier is het alleen maar bagger weer. Een beetje regen en een beetje hagel. En uiteraard hagelde het toen ik op mijn fietsje naar de stad ging
Hmm dat is minder zeg! Heb je je racket gisteren nog wel heel gelaten of is die ook al weer aan gort?
Enige moment waarop ik het heerlijk zou vinden als het sneeuwt is als je in een blokhut bent met openhaard, goed gevulde koelkast met eten en drinken en een lekker ding naast me. Dan mag het van mij sneeuwen zoveel als het wil. *denkt aan ingesneeuwd raken met George C of ander lekker ding*
Mijn racket heeft het overleefd. Zelfs ik ben er zonder blauwe plekken uitgekomen.

En ik zelf hoef niet met Graorge C in een blokhut te zitten.
Dat was iets te veel van het goede
Nee jij wilt natuurlijk met Floortje in de blokhut. En daarna lekker boarden met haar hahaha

Geen blauwe plekken en een heel racket, dan heb je vast niets gedaan
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb zelfs verloren.
Het is je weekend gewoon niet. En verliezen met squash en in de regen/ hagel vandaag moeten fietsen. Jij bent blij als het weer maandag is of niet?
Ik ben altijd blij als het weer maandag is en ik fijn kan werken.

Ik denk dat ik gisteren gewoon nog wat last had van de verkoudheid die ik heb gehad. Dan ben je meestal wat minder snel.
Ja ja dat zeggen ze allemaal *steekt tong uit*
Wil Dushi weleens op de squashbaan zien. *steekt ook tong uit*
Ik denk dat als ik me op de baan vertoon men denkt dat ik de bal ben. Hahaha.

Wil even iedereen die ziek is of zich niet lekker voelt beterschap wensen!

Ik ga onder de wol lekker naar het vierkante bewegende kastje kijken. Fijn weekend allemaal en tot forums
*hips*

prima feestje bij de buurman, en dit tiepen kost me echt al heel veel moeite dus weltrusten allemaal.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
I'm off...

Daaaaaaaaag allemaal!

Doei EA! Bedankt nog voor je lieve e-mail!

Kom je nog eens buurten in dit topic als je in Argentinië zit?

xx
*stormt luid zingend het forum binnen*
nie so vals JS!! *houdt vingers in haar oren*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Stiekem ben ik wel jaloers op Eva
quote:Joeysmiles schreef op 23 november 2008 @ 17:11:

*stormt luid zingend het forum binnen*Vertel eens ventje.....
quote:Xander68 schreef op 23 november 2008 @ 19:32:

[...]

Vertel eens ventje.....Euh... Ik heb gewoon een geweldig weekend gehad met JackyS! Geen ribben gebroken in auto's enzo (no pun intended). Het leven kan soms zo eenvoudig maar tegelijk zo mooi zijn!
Goedenavond Gourmetbabes en Fondudes,

Olijf bedankt voor je lieve berichtje

Is het bij jullie ook zo'n mooi winterswonderlandschap? Hier ligt eindelijk wat sneeuw om een mooie pop mee te maken. Het is helaas nog niet op enkelhoogte maar het ziet er prachtig uit (vanuit mijn warme appartementje)

SD heeft lekker feessie gehad hoop geen kater!

JS hahaha jij wilde even je geluk met ons delen! Gelijk heb je.

Ik heb lekker wat dvdtjes gekeken en nu lekker forummen
Hoe is het in Erwtenland en met Xan? Zijn jullie nog aan het snie sna snotteren en belabberd?

En hoe was het met alle anderen? Hebben jullie je vermaakt vandaag? En wie heeft er al een sneeuwballengevecht gehouden

Ik stel overigens morgen voor dat iedereen die kan gewoon met de langlauflatten naar zijn of haar werk moet de rest mag de trein in of heeft sneeuwverlof. Wordt toch een rare dag morgen

Iedereen weltrusten en fijne nacht. Het ontbijt zet ik alvast klaar zodat iedereen die wil kan genieten. Eet smakelijk en fijne dag

Even een snelle zwaai van een belabberde Erwt!

Al vanaf donderdag beroerd en belabberd. Een wattenhoofd, stem kwijt, hoesten hoeste en nog eens hoesten, snot, enzovoorts.... vandaag nog een dagje thuis, want gedurende de nacht hoest ik zo'n 4 uur

Net ziekgemeld, nu ga ik nog even proberen te slapen

Fijn dat 't goed gaat Joey!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven