In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 21 juni 2016 om 17:41
Ik ben echt heel trots op hem, hij flikt gewoon dingen wat niemand achter hem had gezocht.
Hij moet MV al zo lang missen, komt in een vreemd huis met vreemde mensen en vreemde enge katten en vreemde geluiden en wordt heel erg ziek, moet steeds naar die enge dierenarts in het mandje in de auto, krijgt een drain onder narcose, moest kunstmatig gevoed worden en moet Bo ook nog missen (alhoewel dat laatste, ik begin te vermoeden dat ie bij Bo onder de plak zat).
Nu krijgt ie nog 1 keer per dag antibiotica, dat spuiten we in het bekkie, laat ie gelaten over zich heen komen.
Hij doet het gewoon allemaal. Het gaat klein stapje voor klein stapje maar hij doet het gewoon heel erg goed.
Hij heeft verdomd veel meegemaakt, je zou van minder gek worden, hij doet het zo mooi!
En hij zoekt op zijn manier echt contact met de andere katten, die zijn erg onder de indruk van Zijner Majesteits Kane
En de geluiden is ook vervelend. Een eindje verderop wordt er gebouwd dus er dendert constant vrachtverkeer en dergelijke door het anders zo rustige straatje,er komt hier anders nooit vrachtverkeer.
Daar is de oude garde al van overstuur, dus laat staan Kane.
Het dendert ook echt want we hebben geen echte stevige straat, er ligt noodbestrating in ivm die bouwperikelen.
Dus als dat bouwen klaar is moet die noodbestrating er weer uit en komt er een echte straat met trottoir in, hebben we nu ook niet. Als er gebouwd wordt, krijg je binnen ook puinzooi, al dat zand wat overal heen waait en wat we zelf mee naar binnen nemen.
Dat zal de katten best stress geven. Maar dat duurt nog wel een tijdje.
Hij moet MV al zo lang missen, komt in een vreemd huis met vreemde mensen en vreemde enge katten en vreemde geluiden en wordt heel erg ziek, moet steeds naar die enge dierenarts in het mandje in de auto, krijgt een drain onder narcose, moest kunstmatig gevoed worden en moet Bo ook nog missen (alhoewel dat laatste, ik begin te vermoeden dat ie bij Bo onder de plak zat).
Nu krijgt ie nog 1 keer per dag antibiotica, dat spuiten we in het bekkie, laat ie gelaten over zich heen komen.
Hij doet het gewoon allemaal. Het gaat klein stapje voor klein stapje maar hij doet het gewoon heel erg goed.
Hij heeft verdomd veel meegemaakt, je zou van minder gek worden, hij doet het zo mooi!
En hij zoekt op zijn manier echt contact met de andere katten, die zijn erg onder de indruk van Zijner Majesteits Kane
En de geluiden is ook vervelend. Een eindje verderop wordt er gebouwd dus er dendert constant vrachtverkeer en dergelijke door het anders zo rustige straatje,er komt hier anders nooit vrachtverkeer.
Daar is de oude garde al van overstuur, dus laat staan Kane.
Het dendert ook echt want we hebben geen echte stevige straat, er ligt noodbestrating in ivm die bouwperikelen.
Dus als dat bouwen klaar is moet die noodbestrating er weer uit en komt er een echte straat met trottoir in, hebben we nu ook niet. Als er gebouwd wordt, krijg je binnen ook puinzooi, al dat zand wat overal heen waait en wat we zelf mee naar binnen nemen.
Dat zal de katten best stress geven. Maar dat duurt nog wel een tijdje.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
dinsdag 21 juni 2016 om 19:04

dinsdag 21 juni 2016 om 19:07
Ik denk ook dat het feit dat jullie (of iig Yasman) hem iedere dag in handen had voor de medicatie en het voeren toch goed is geweest voor het voorzichtig uit zijn schulp komen.
Hoe naar de aanleiding ook was. Als hij niet ziek was geworden hadden jullie hem veel langer zelf laten ontdekken en was hij niet iedere dag in handen geweest.
Hoe naar de aanleiding ook was. Als hij niet ziek was geworden hadden jullie hem veel langer zelf laten ontdekken en was hij niet iedere dag in handen geweest.
dinsdag 21 juni 2016 om 21:08
Ik denk dat je gelijk hebt Yas dat Bo de baas was. Wat een fijne berichten, ik moest een traantje wegpinken. Zo blij dat de reus zijn plek begint te vinden! En natuurlijk vooral omdat hij niet meer zo ziek is. En wat Puss zegt, hij heeft heus wel door gehad dat hij zonder jullie 'aanrakingen' niet beter zou worden. Hij voelde dat hij jullie nodig had en dat vertrouwen hebben jullie absoluut ten volle waar gemaakt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 22 juni 2016 om 07:59
Wat een positieve berichten over de stoelverdeling en herschikking van orde.
De rust is terug wat fijn zo kan Kane iedere dag aansterken.
Wil mij nergens mee bemoeien maar is Bach-bloesem iets? als de werkzaamheden in de straat gaan
starten, kun je gewoon in het water druppelen.
En voor nu heeft het geen zin om te stressen daarover, lekker genieten van wat er is nu.
De rust is terug wat fijn zo kan Kane iedere dag aansterken.
Wil mij nergens mee bemoeien maar is Bach-bloesem iets? als de werkzaamheden in de straat gaan
starten, kun je gewoon in het water druppelen.
En voor nu heeft het geen zin om te stressen daarover, lekker genieten van wat er is nu.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
woensdag 22 juni 2016 om 08:37
woensdag 22 juni 2016 om 23:51
'k Durf eindelijk weer iets te posten. Had Bo-Ghi als avatar en op een of andere manier kon ik 'm lange tijd niet meer veranderen (forum-software-bug). Wilde jullie niet laten schrikken...
Maar nu alsnog: k heb dit topic wel regelmatig meegelezen de afgelopen weken. Wat een schrik dat Bo er niet meer is en dat Kane ook zo ziek is geworden.
Moeder van MV, Yas&Yasman, Marels, Roos en andere naasten: bedankt voor het posten van de mooie kaart en de updates over (maar vooral natuurlijk ook de goede zorgen voor) de poezen. Sterkte en veel liefs.
Maar nu alsnog: k heb dit topic wel regelmatig meegelezen de afgelopen weken. Wat een schrik dat Bo er niet meer is en dat Kane ook zo ziek is geworden.
Moeder van MV, Yas&Yasman, Marels, Roos en andere naasten: bedankt voor het posten van de mooie kaart en de updates over (maar vooral natuurlijk ook de goede zorgen voor) de poezen. Sterkte en veel liefs.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 25 juni 2016 om 09:55
Zijner Majesteits Kane heeft gisteravond bezoek gehad. MV's moeder en stiefvader zijn op bezoek geweest.
Eerst liet ie zich niet zien, dus ze moesten achter de bank om hem te kriebelen, wat ie toeliet, maar later kwam ie tevoorschijn en liep ontspannen rond.
En nu ligt ie weer gewoon in het midden van de kamer, eet goed, zoekt contact met ons en de andere katten (die nog een enorm ontzag voor hem hebben).
Hij gaat echt goed. Hij is een leukerd!
Eerst liet ie zich niet zien, dus ze moesten achter de bank om hem te kriebelen, wat ie toeliet, maar later kwam ie tevoorschijn en liep ontspannen rond.
En nu ligt ie weer gewoon in het midden van de kamer, eet goed, zoekt contact met ons en de andere katten (die nog een enorm ontzag voor hem hebben).
Hij gaat echt goed. Hij is een leukerd!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in