Gourmetten en kaasfonduen voor singles en niet-singles

17-09-2008 18:14 9664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ziehier... een kletstopic, afgeleid van het Singles-topic, voor iedereen die zin heeft om te kletsen over hartige taarten, Inspector Gadget, de flirt tussen SD & DS, over gourmetten, over relatiedipjes, over het single-zijn, over onze gestolen fietsen, over je nieuwe auto, je klusjes in huis, en je dagmenu.

Plaatjes plakken, smilies gebruiken... alles mag

Lijstjes invullen is niet nodig, maar de poll is natuurlijk wél belangrijk :

Ook mensen die mosselen, haring en leverworst vies vinden, mogen meeschrijven! Of mensen die juist álles lusten, of niets of... whatever

Dit topic is natuurlijk voor juffen, meesters en voor niet-juffen en niet-meesters. Mensen met een ander beroep zijn níet toegestaan . Tot slot willen we graag van elkaar weten hoeveel onze katten precies poepen.

Ook een bijzonder welkom aan medeforummers die niet van kokos houden! Mensen die momenteel opgenomen zijn in Pieterburen of een ander revalidatiecentrum van Leny 't Hart zijn ook welkom om via onze speciale satelietverbinding mee te forummen...

Wat vind je het meest vreselijke om te doen?

Totaal aantal stemmen: 124

Kaasfonduen (32%)
Gourmetten (15%)
Steengrillen (23%)
Wokken (31%)
Peas on earth!
Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeel beterschap lieve PODE, hoop dat je snel weer beter bent en ziek goed uit! Anders blijf je de hele winter kwakkelen. *sluipt zachtjes naar het bed van PODE toe en zet er een fruitmand neer, een doos met tissues en een grote kan met sinasappelsap*

Beterschap Erwt !! En ook andere zieken en kwakkelenden natuurlijk.

Leuk plaatje Dushi, van dat sneeuw engeltje ! Ik wil altijd nog een keer naar de sauna als er een flink pak sneeuw ligt, en dan vanuit de hete sauna cabine in de sneeuw rollen en zo'n engeltje maken. Dus als er sneeuw valt en het blijft echt liggen weten jullie waar je me kan vinden.

* zwaait naar vliegtuig met EA aan boord *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ja ik vind dat ook leuk om te doen! Dus ik doe met je mee dan DS.

Eva have fun in Buenos Aires.....*zwaait met DS mee naar vliegtuig van Eva*
quote:Joeysmiles schreef op 23 november 2008 @ 20:08:

[...]

Euh... Ik heb gewoon een geweldig weekend gehad met JackyS! Geen ribben gebroken in auto's enzo (no pun intended). Het leven kan soms zo eenvoudig maar tegelijk zo mooi zijn!

Leuk man! Je omschrijft het ook goed: "Het leven kan soms zo eenvoudig maar tegelijk zo mooi zijn!"

Zeker...zeker!!
Aah Erwtje snottebel...beterschap meissie!! Ik zou echt even goed uitzieken hoor!! Heb je last van kriebelhoest? Vraag dan even of Xan 'Noscapect' haalt bij de apo. Dat werkt heel goed tegen kriebelhoest zodat je 's nacht iig een beetje doorslaapt. Want dat gehoest is zo ellendig als je lekker wilt slapen!

Môgge allemaal trouwens!

Getverdegetver, ik moet straks bergen met vragenlijsten doorwerken in het Radboud. Geeeeeeeen zin in!! En daarna krijg ik die actometer mee voor 2 weken. Ook een probleem want hoe moet ik dan mijn laarzen aan?? Ik hoop dat ze dan nog om mijn enkel passen... Anders moet ik mijn regenlaarzen aan à la Ma Flodder.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Heb jij gisteren dus gewoon liggen wapperen in de sneeuw Dushi??

Hier is het nog steeds wel wit maar het dooit wel weg nu.

Ik mag hopen dat EA intussen toch wel geland is in het warme en zonnige Buenos Aires!!
quote:Dushi74 schreef op 23 november 2008 @ 20:14:

Hoe is het in Erwtenland en met Xan? Zijn jullie nog aan het snie sna snotteren en belabberd?

En hoe was het met alle anderen? Hebben jullie je vermaakt vandaag? En wie heeft er al een sneeuwballengevecht gehouden

Ik stel overigens morgen voor dat iedereen die kan gewoon met de langlauflatten naar zijn of haar werk moet de rest mag de trein in of heeft sneeuwverlof. Wordt toch een rare dag morgen

Nou Dush, zoals je las gaat het met Erwt niet zóóó denderend....met mij nu beter! Nog een beetje verkouden, bijna over gelukkig! En hoe gaat het met jou? Jij nog lekker wezen wandelen in de snow?

DS! Ik zie het voor me: Een saunahutje op een berg in de Alpen waar een dik pak sneeuw ligt....deurtje gaat open, en DS rolt er al dampend van het zweet uit...zoeken naar verkoeling

Alles goed verder met je? Leuk weekend gehad?

SD: Kom je nog een keer buurten hier?
De sneeuw was hier weer vrijsnel weg. Toen ik gisteren postte was het al aan het wegsmelten. En vannacht heeft het alleen maar geregend dus er is weinig meer van over. En aangezien ik dezelfde klachten heb als PODE ben ik geen sneeuwengel gisteren gaan maken (er lag ook te weinig sneeuw voor bij mij, hooguit een cm of 3) En bij sneeuwengelen heb ik toch minstens 5 tot 10 cm nodig wil het een mooi exemplaar worden.

Xan wat fijn om te lezen dat jij opgeknapt bent! Schiet het in iedergeval wat op in huize PODE-Xan.

Olijf, oja je krijgt vandaag je enkelarmband om he. Je zou je bijna misdadig gaan voelen hihihihi. Balen dat je zoveel vragen in moet gaan vullen. Je zou er schrijfkramp van krijgen. Tenminste ik wel. Typ zoveel en zo snel en gemakkelijk dat ik bijna niet meer schrijf dus als ik dan een behoorlijk stuk moet schrijven met de pen dan baal ik daar stevig van. Niet meer zo snel als vroeger voor het pc tijdperk *schaamt zich stevig*

Ik zou als ik jou was Olijf je enkelband als iets modieus gaan zien. Gewoon de nieuwste trend! Beetje oppimpen met een leuk gekleurd sjaaltje er omheen. Moet hij trouwens op de blote huid of mag je er een sok onder hebben? Want anders lijkt het me wel lastig aanvoelen. (hoop dat er iets van zachtmateriaal in de band voor je zit)
Haha Dush, gelukkig kan ik de lijsten invullen op de computer, dus geen schrijfkramp. Maar gewoon 2 uur daar zitten, daar heb ik weinig zin in. Ben heel erg moe vandaag, ben de afgelopen dagen iets 'te druk' geweest. Grmpppfffrrr.

Maar goed, ik ga van de week als 'goedmakertje' ff lekker de stad in, heb een paar truitjes nodig.

Ben jij nou ziek thuis Dush, of ben je wel aan het werk??
Dat scheelt Olijf, dan hoef je vast alleen wat aan de vinken of kort in te typen. Balen dat je zo ontzettend moe bent toch wat oppassen dat je niet teveel doet. Je energie is het enige wat je hebt... (al snap ik dat je daar niet altijd bij stil staat hoor)

Ik ben ziek thuis ja :-)
Jij bent ook lekker aan de kwakkel hè Dush, baaaaaaaaalen. Ik vind het echt naar voor je. Het heerst ook enorm, al dat gesnotter. Zus+man+kids waren ook niet op de verjaardag van mijn mams omdat ze allemaal plat lagen.

En ja, wat is te druk...we hadden vrijdag een receptie van de vader van Olief en zaterdag dus verjaardag van mijn moeder. En ja, mijn ouders wonen helaas niet naast de deur. En dan kom ik er achteraf achter dat dat dus eigenlijk te veel is. En daar kan ik dan zo boos om worden, ik wil ook leuke dingen doen!! Het vervelende was gewoon dat het 2 dagen achter elkaar waren. Maar ik word er soms helemaal knotsknettergek en verdrietig van.
Je bent ook nog veelste jong om dit soort dingen mee te moeten maken Olijf. En dan wordt je er figuurlijk gewoon ziek van dat je niet alles kunt doen wat je wilt zonder boete te moeten doen.

Je hebt gelijk dat je na je onderzoek even lekker de stad in gaat. Jezelf verwennen is soms gewoon even nodig.

Ik kwakkel niet echt, het is alleen zo als je Carapatient bent je gewoon sneller last hebt van virussen en luchtweginfecties. En nu heb ik dan "gewoon" bronchitisch te pakken en vocht achter de oren. Niets bijzonders eigenlijk maar wel lastig.

Ik ga maar eens even wat eten. Hele fijne dag allemaal en ik spreek jullie snel weer.

Succes vanmiddag Olijf, en vraag maar om een bling bling enkelband (als je er toch mee moet lopen hihihihi)
Hoop toch dat Olijfmams een fijne verjaardag had ondanks de afwezigen. Wat jammer dat ze zo ver weg woont trouwens! Misschien iets geks en waarschijnlijk doe je het al. Maar voordat je de deur uit gaat voor een verjaardag of onderzoek of wat dan ook, kun je dan niet een klein dutje doen? Zodat je wat energie hebt als je wegmoet en je naderhand niet zoveel boete moet doen? *vind het gewoon ruk dat je zo moe bent*
Dank voor de fruitmandjes

Zojuist door de sneeuw gekluund om een hoestdrankje te halen. Hopelijk gaat het snel werken. Het is lang geleden dat ik me zóó belabberd voelde. Gelukkig is Xan een lieve verpleegster

Dush, jij bent écht al lang verkouden etc, he? Ik lees nu dat je cara hebt, en daardoor ben je er dus waarschijnlijk extra gevoelig voor? Wel heel vervelend dat het zóó lang duurt

Olijf, vervelend: al die vragenlijsten en praktische enkelbandprobleempjes, maar wél fijn dat onderzoek nu éindelijk in gang gezet wordt!
Peas on earth!
Ik ga zo richting Nijmegen, ik meld me later weer mét enkelband. Zal vragen of ze een bling-bling exemplaar hebben
ik zal me ook weer even meldden

Lieve EA, dank je wel voor je ontzettend lieve mail

Kan niet wachten op de eerste update uit Maxi land

Hier een bijzonder prettig weekend gehad,vol feestjes, sneeuw, leuke en lieve mensen en een dol dwaze Summerhond

Verder hier weinig te meldden, gaat goed voel me lekker enne...Dush

Als je nog meer van die overblijfseltjes hebt, gooi maar door hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ps Xan, ik vergeet jullie echt niet heur
Dush...beterschap!

Olijf, je bent al naar het Radboud....maar succes!!

SD: Dán is het goed! ( gaat bij Prinses haar Hyve op zoek naar SD, want Xan wil vriendjes worden met SD )
Fijn dat 't goed gaat met je SD

*klokt flesje hoestdrank achterover*
Peas on earth!
Lieve PODE volgens mij ben je zieker dan ik hoor, als ik het zo lees. Ben blij dat je een supergoede en lieve verpleeger bij je hebt. Dat maakt het ziekzijn toch een stukje aangenamer. Kluunen door de sneeuw? Ligt er dan nog veel sneeuw bij jou? Hier is alles al vannacht weggespoelt en schijnt de hele dag de zon al. Al lijkt het me wel fris buiten.

He he SD meldt zich weer, wilde al een zoekactie gaan opstarten en je opsporen via viva grapje hihihi. En mocht ik nog meer lekkers over hebben, dan krijg jij het ik doe niet moelijk over delen (zeker niet met jou) Wat een lekker weekend heb je achter de rug. Leuke dingen ondernomen en SD hond, was die door het dolle heen vanwege de sneeuw? Toen ik ooit nog een klein Dushietje was had ik ook een hond en bij elke sneeuwvlok werd hij dol, rondjes draaien en liggen in de sneeuw, happen naar elke vlok. Te maf eigenlijk. Bevangen door de sneeuwmanie geloof ik hahaha.

En Xan heeft zich ook weer even laten zien. Hoe is het met de ribsters? Als het goed is moet je steeds minder last ervan hebben. Hoop alleen niet dat je bij onverwachte bewegingen nog wat voelt. En ik ben blij dat je er bent voor PODE, dat is toch wel een groot voordeel van samenwonen en samen zijn. Je kunt er zijn voor de ander wanneer die het nodig heeft. En even lekker in de watten leggen als de ander ziek is. Vinnik lieffff!

En hoe is het met Meta, die had een meeting met 2 heren afgelopen weekend volgens mij. Op een en dezelfde dag geloof ik ook nog hahaha. Ben niet nieuwsgierig hoor
ben weer veilig thuis. Heb eigenlijk weinig van het spirtalarm gemerkt.

Met dit weer krijg ik steeds meer de neiging om naar Maxima / Eva land te gaan
Fijn dat je weer veilig thuis bent Boarder.
Ik meld me aan om je tassen te dragen Boarder

Ik vind sneeuw fantastisch maar dan graag ik combinatie met of piste bergen...de heuvel hier in het park voldoet net niet

En nu gaat deze dame OP de bank om er de rest van de avond niet meer vanaf te komen...
Dan parkeren jullie mij maar op de terrasjes op de sneeuwpistes ik kijk wel hoe jullie actief zijn, dan geniet ik wel van de winterse zon.
Dushi het is ook fijn om weer thuis te zijn. Lekker verwarming aan en met een zak chips op de bank. Even onthaasten

SummerD in Eva land kan je ook boarden. Weet alleen niet of de pistes er goed zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven