Entertainment alle pijlers

Pokemon Go

10-07-2016 00:17 3010 berichten
Dus... Pokemon Go is met een omweg downloadbaar en speelbaar wat een enorm leuk spel voor op je telefoon:)! Ik heb vandaag met vriend al 12 km gefietst en tegelijkertijd pokemon gevangen. Echt wel een leuke manier om lekker buiten te zijn

Heb jij het al geprobeerd? Iemand nog slimme tips, of trotse prestaties:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 12 juli 2016 @ 22:21:

[...]

Ik weet nog hoe je dat doet, maar iemand die bij een pokestop is, gebruikt één van zijn/haar items (misschien heet het ook wel 'lure'). Lure = lokken in het Engels en voor een half uur lok je dan pokemon naar die locatie. En die kan iedereen komen vangen, dus dan wordt het gezellig druk. Ah Zo!
quote:avianflu schreef op 12 juli 2016 @ 22:25:

[...]

Maar om te collecten moet je dus iedere keer terug naar die gym. Of gaat dat automatisch.Nee, dit doe je in 'Shop', door op het schildje rechts bovenin te klikken.
Ik kan van bij mij thuis 2 gyms zien, redelijk dicht bij mekaar, en het laatste uur veranderen die elke 2 minuten van kleur. Daar wordt zwaar gebattled
Zijn de gyms ook vaste punten, net als de pokestops?
quote:gojohnnygo schreef op 12 juli 2016 @ 22:34:

[...]

Nee, dit doe je in 'Shop', door op het schildje rechts bovenin te klikken.Dankje! Dit wist ik nog niet
quote:gojohnnygo schreef op 12 juli 2016 @ 22:14:

[...]

Elke 22 uur kan je coins 'collecten' voor het aantal gyms waar je op dat moment Pokémon hebt zitten. 10 per gym, maximaal 100 per dag.Wil dat dan zeggen dat je best vlak voor het einde van die 22 uur een rondje doet naar de gyms en zoveel mogelijk pokemon gaat neerzetten?
:Ik heb een lickitung gevangen net

ik zie dat ik mijn rechten nog niet heb ontvangen..
Er zijn maar twee pokestops in mijn dorp. Waarvan 1 naast een 60 km weg met geen enkele mogelijkheid om hier wandelend of met de fiets te komen. Je zou dus echt stil moeten gaan staan op de weg als je alleen rijdt, of op een 60 km weg gaan wandelen.
Er zijn nu 4 lures bij mij in de buurt in de gang. Maar om nu nog naar buiten te gaan...

Morgen weer een dag! Wel nog net een Raticate gevangen.
Correctie 9 lures bij mij in de buurt (grote stad )
Wat is de verschil met cp hoe hoger of lager mijn hoogste is een polliwag 77cp en een bellsprout 74cp.
Vriend en ik hebben net besloten om donderdag op terrasje te gaan zitten bij zijn werk (werkt in de horeca). Zitten daar twee pokestops en dan gaan we er lures in plaatsen. Hij vangt daar allemaal waterpokemon terwijl ik die hier om het huis heen nergens kan vinden, dus hopelijk weer wat nieuwe pokemon dan . Terwijl ik ondertussen geniet van een wijntje
quote:Ttass28 schreef op 12 juli 2016 @ 23:12:

Wat is de verschil met cp hoe hoger of lager mijn hoogste is een polliwag 77cp en een bellsprout 74cp.CP is combat power, dus hoe hoger - hoe sterker ze zijn. Maar in battles moet je ook kijken naar tegen wat voor een pokemon je vecht. Als je tegen een waterpokemon vecht, heeft een vuurpokemon niet heel veel zin.
quote:avianflu schreef op 12 juli 2016 @ 22:59:

Er zijn maar twee pokestops in mijn dorp. Waarvan 1 naast een 60 km weg met geen enkele mogelijkheid om hier wandelend of met de fiets te komen. Je zou dus echt stil moeten gaan staan op de weg als je alleen rijdt, of op een 60 km weg gaan wandelen.

Oh, dat is echt gevaarlijk!

Zou eigenlijk een meldpunt voor moeten komen dat ze die spot uit het spel halen.

Net als Prorail/NS in overleg zijn om alles rondom het spoor weg te halen.

Sterkte met je ene pokestop. Kom je vaak genoeg buiten het dorp?
quote:Falathiel schreef op 12 juli 2016 @ 23:13:

[...]

CP is combat power, dus hoe hoger - hoe sterker ze zijn. Maar in battles moet je ook kijken naar tegen wat voor een pokemon je vecht. Als je tegen een waterpokemon vecht, heeft een vuurpokemon niet heel veel zin.Dankje voor de uitleg.
Ik vraag me af hoe die pokemonstops/gyms gemaakt worden want hier zit het op sommige plekken echt vol met stops en op andere plekken weer niks. Net zoals die gyms eentje zit naast een weg, geen bankje of niks erbij dus niet handig om daarheen te gaan maar in het park dichtbij zit dan weer niks terwijl het daar juist wel handig zou zijn.

Doet bij sommigen de pokedex het ook niet trouwens?
quote:Courage-- schreef op 12 juli 2016 @ 23:14:

[...]

Oh, dat is echt gevaarlijk!

Zou eigenlijk een meldpunt voor moeten komen dat ze die spot uit het spel halen.

Net als Prorail/NS in overleg zijn om alles rondom het spoor weg te halen.

Sterkte met je ene pokestop. Kom je vaak genoeg buiten het dorp?2 stops en 1 arena . Ik werk in een stad maar moet daar nog ff kijken waar handige spots zijn.
Zo, ik ben ook even op stap geweest. Veel geleerd, me aangesloten bij team rood en even getraind in de gym. Pokéballs vezameld, een paar goede/nieuwe Pokémon gevangen en inmiddels level 8
Uhm... stuff... and things
quote:kruidentheetje schreef op 12 juli 2016 @ 23:48:

Zo, ik ben ook even op stap geweest. Veel geleerd, me aangesloten bij team rood en even getraind in de gym. Pokéballs vezameld, een paar goede/nieuwe Pokémon gevangen en inmiddels level 8 Zoooo jij gaat als een speer!
Net als ik besluit op bed te gaan zitten er twee(!) zeldzame buiten mijn huis.

Hou je in........ Jas aan? Neeee... Slapen, nachtrust.. Maar dit is je kans.. Nee, morgen maar weer bekijken..
quote:_Olive schreef op 12 juli 2016 @ 23:51:

Net als ik besluit op bed te gaan zitten er twee(!) zeldzame buiten mijn huis.

Hou je in........ Jas aan? Neeee... Slapen, nachtrust.. Maar dit is je kans.. Nee, morgen maar weer bekijken..

Haha, ik kwam net thuis en toen zat er een drowzee voor de deur te wachten. 198cp! Dus die heb ik wel even gevangen

Ik vind trouwens pidgey's enorm irritant, verspil soms zomaar 6 pokéballs aan die krengen
Die kun je toch gewoon vangen vanuit bed door erop re klikken?

Hier zijn ze nog steeds aan het pokemonnen buiten, de lure staat al ruim een uur aan.
quote:kruidentheetje schreef op 12 juli 2016 @ 23:57:

[...]

Haha, ik kwam net thuis en toen zat er een drowzee voor de deur te wachten. 198cp! Dus die heb ik wel even gevangen

Ik vind trouwens pidgey's enorm irritant, verspil soms zomaar 6 pokéballs aan die krengen Dat heb ik met zuba. Hier staan de lures ook aan.
Hier ook vanavond op stap geweest. Best grappig om oude kennissen weer eens tegen te komen. Ik snap er nog niet veel van maar moet zeggen dat ik meer buiten ben geweest dan normaal dus zie dat zeker wel als positief.
Mijn S-health is heel trots op me. Ik krijg de afgelopen dagen iedere keer een melding dat ik mijn doelen (actieve minuten of stappen) gehaald heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven