Tenten, haringen,wind en regen: NIET op de keeeemping (Deel 24)
maandag 30 juli 2007 om 22:16
Deel 24! Op de Keeemping, Zuig opzoeken!
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
woensdag 1 augustus 2007 om 18:57
quote:
quote: minny reageerde
Nemen jullie een stokstaartje voor me mee? Leuk zijn die he!!!Ja echt! Ik vind ze echt zo grappig met die paranoia gezichtjes die steeds om zich heen kijken heel gefrustreerd.
Uiltjes spaarde ik trouwens vroeger. Aleen geen echte want die poepen en protesteren. Daar heb ik al kinderen en katten voor.
quote: minny reageerde
Nemen jullie een stokstaartje voor me mee? Leuk zijn die he!!!Ja echt! Ik vind ze echt zo grappig met die paranoia gezichtjes die steeds om zich heen kijken heel gefrustreerd.

Uiltjes spaarde ik trouwens vroeger. Aleen geen echte want die poepen en protesteren. Daar heb ik al kinderen en katten voor.

woensdag 1 augustus 2007 om 18:58
quote:
quote: superstar_2 reageerde
En sunny had je het plafond wel goed vetvrij gemaakt? Huh?
Bij dure saus is dat geloof ik niet echt nodig maar bij de goedkopere soorten moet je het plafond eerst afnemen met ammoniakwater...anders schijn je vlekken te krijgen..
Maar vaak als het goed droog is dan lijkt het al heel anders dus ik zou eerst morgen maar even afwachten...
quote: superstar_2 reageerde
En sunny had je het plafond wel goed vetvrij gemaakt? Huh?
Bij dure saus is dat geloof ik niet echt nodig maar bij de goedkopere soorten moet je het plafond eerst afnemen met ammoniakwater...anders schijn je vlekken te krijgen..
Maar vaak als het goed droog is dan lijkt het al heel anders dus ik zou eerst morgen maar even afwachten...
woensdag 1 augustus 2007 om 18:59
woensdag 1 augustus 2007 om 19:38
woensdag 1 augustus 2007 om 20:43
woensdag 1 augustus 2007 om 21:09
woensdag 1 augustus 2007 om 21:47
Had je een hot curry agent?
kon je m echt niet meer eten? was ie echt zo erg?
Suup ik kijk wel morgen hoe de verf eruit ziet. Eet jij echt een pizza met shoarma en knofsaus?Dat heeft toch nix meer met pizza te maken? dass toch gewoon een shoarmaschotel op een grote pita met toamtensaus?(YAK)
Griekse kofte was weer lekker, ook nu ik geen oregano had, maar er munt en nog wat peterselie door heb gegooid, weer wat geleerd.

Suup ik kijk wel morgen hoe de verf eruit ziet. Eet jij echt een pizza met shoarma en knofsaus?Dat heeft toch nix meer met pizza te maken? dass toch gewoon een shoarmaschotel op een grote pita met toamtensaus?(YAK)
Griekse kofte was weer lekker, ook nu ik geen oregano had, maar er munt en nog wat peterselie door heb gegooid, weer wat geleerd.
woensdag 1 augustus 2007 om 22:01
quote:
Ja dat eet ik echt...
Ik houd niet echt van pizza en als ik er dan per ongeluk een x met een vriendin terecht kom die dol op pizza is dan bestel ik er maar eentje met shoarma of kip piripiri die vind ik dan nog enigzins te bikken...
Nee maar als je niet van pizza houdt dan snap ik dat wel hahaha, dan is de overheersende smaak van shoarma juist lekker. Ik begrijp m heur.
Ja dat eet ik echt...
Ik houd niet echt van pizza en als ik er dan per ongeluk een x met een vriendin terecht kom die dol op pizza is dan bestel ik er maar eentje met shoarma of kip piripiri die vind ik dan nog enigzins te bikken...

Nee maar als je niet van pizza houdt dan snap ik dat wel hahaha, dan is de overheersende smaak van shoarma juist lekker. Ik begrijp m heur.