Tenten, haringen,wind en regen: NIET op de keeeemping (Deel 24)
maandag 30 juli 2007 om 22:16
Deel 24! Op de Keeemping, Zuig opzoeken!
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
donderdag 2 augustus 2007 om 11:02
Smorges dames!!!
Al naar buiten gekeken? Wat is het toch weer oudhollandsch kloteweer. Heb nog nooit zoveel slecht weer gezien in mijn vakantie...Yuck...moet ik dat weer in voor de boodschappen...Zullen we in het nieuwe topic een land kiezen met een zongarantie van minstens 150%?
Hmm...weer is ook niet goed voor mijn ochtendhumeur...Ik ga even mijn mond houden tot mijn koffie op is hahaha
Al naar buiten gekeken? Wat is het toch weer oudhollandsch kloteweer. Heb nog nooit zoveel slecht weer gezien in mijn vakantie...Yuck...moet ik dat weer in voor de boodschappen...Zullen we in het nieuwe topic een land kiezen met een zongarantie van minstens 150%?
Hmm...weer is ook niet goed voor mijn ochtendhumeur...Ik ga even mijn mond houden tot mijn koffie op is hahaha
donderdag 2 augustus 2007 om 11:16
donderdag 2 augustus 2007 om 11:17
quote:Op lijf is een discussie over hert soort vrouwen waar je man op valt. En dan zeg je dat jouw man valt op slanke vrouwen, en dan wordt er direct gereageerd van hij moet maar houden van je om wie je bent. Terwijl dat de vraag niet is. Soms is lezen zo moeilijk.... ja het is ook alweer een tijdje geleden dat er een discussie was over gewicht en vetrollen geloof ik hahah. Ik moet uitkijken, ben ik een relmood
donderdag 2 augustus 2007 om 11:18
donderdag 2 augustus 2007 om 11:20
quote:
Lekker hoor. Warme koffie kon ik ook wel gebruiken want hier is het niet nat, maar wel somber. Meiden, ik ga zaterdag naar de kééémping. A.u.b. alle zonnestraaltjes naar Zeeland vanaf dan.
Oh lekker mamz!! ik hoop voor je dat t weer wat lekkerder wordt! Schijnt wel wat beter te worden dit weekend in ieder geval, en op knmi wordt de kans op regen dinsdag pas veel groter....vind t trouwens wel petje af voor je hoor, op vakantie met drie kids!!
Als je zuig om de kemping tegenkomt, zeg dat ze dr laptop aanzet!
Lekker hoor. Warme koffie kon ik ook wel gebruiken want hier is het niet nat, maar wel somber. Meiden, ik ga zaterdag naar de kééémping. A.u.b. alle zonnestraaltjes naar Zeeland vanaf dan.
Oh lekker mamz!! ik hoop voor je dat t weer wat lekkerder wordt! Schijnt wel wat beter te worden dit weekend in ieder geval, en op knmi wordt de kans op regen dinsdag pas veel groter....vind t trouwens wel petje af voor je hoor, op vakantie met drie kids!!
donderdag 2 augustus 2007 om 11:29
quote:
quote: sunlight reageerde
Tuulk. Ga ik lekker meeforummen
Dik, praat niet van dik. Ik ben zelf dik geworden
Mijn hele leven maat anorexia en nu ineens dík.
Hoe kan dat dan zo ineens?
Mijn ma heeft dat ook. Is 54, altijd heel klein en petite geweest, paste zelfs in kinderkleding maatje 164 en nu krijgt ze echt een buik. Vindt ze verschrikkelijk, maarja...niks aan te doen, want het klopt toch dat je na de overgang een andere stofwisseling krijgt? Ze kwam al in de overgang toen ze 41 was...maar nu pas komt het buikje....
quote: sunlight reageerde
Tuulk. Ga ik lekker meeforummen

Dik, praat niet van dik. Ik ben zelf dik geworden

Hoe kan dat dan zo ineens?
Mijn ma heeft dat ook. Is 54, altijd heel klein en petite geweest, paste zelfs in kinderkleding maatje 164 en nu krijgt ze echt een buik. Vindt ze verschrikkelijk, maarja...niks aan te doen, want het klopt toch dat je na de overgang een andere stofwisseling krijgt? Ze kwam al in de overgang toen ze 41 was...maar nu pas komt het buikje....
donderdag 2 augustus 2007 om 11:30
donderdag 2 augustus 2007 om 11:33
donderdag 2 augustus 2007 om 11:36
Die van mij is eerder mager dan dik 
Maar die's aant trainen voor de dam tot damloop en nu vliegen de kilo's eraf bij hem.
Ik heb hetzelfde. Ik ben net als mijn naam net een jojo. Ik kom 3 kilo aan in de vakantie, maar als ik ziek ben geweest, dan val ik in een week ook 3 kilo af. 2,5 jaar geleden zat ik een beetje in een dip en ik heb eerlijk waar toen kleren in maatje 34 gekocht, terwijl ik daarna gewoon weer 38 had. Ik schommel enorm.

Maar die's aant trainen voor de dam tot damloop en nu vliegen de kilo's eraf bij hem.
Ik heb hetzelfde. Ik ben net als mijn naam net een jojo. Ik kom 3 kilo aan in de vakantie, maar als ik ziek ben geweest, dan val ik in een week ook 3 kilo af. 2,5 jaar geleden zat ik een beetje in een dip en ik heb eerlijk waar toen kleren in maatje 34 gekocht, terwijl ik daarna gewoon weer 38 had. Ik schommel enorm.