Petitie tekenen
vrijdag 22 juli 2016 om 20:17
Hallo iedereen,
Namens mijn lotgenoten wil ik jullie vragen om een petitie te ondertekenen. Het kost maar een paar minuutjes van je tijd.
Het gaat om de petitie voor het mogelijk maken van stamceltherapie in Nederland, bij de ziekte MS (Multiple Sclerose).
Ik heb zelf MS. Mijn klachten/beperkingen zijn op dit moment niet zo erg, dat ik deze therapie zou overwegen. Het is namelijk niet zonder risico. Maar ik snap heel goed dat een lotgenoot dit wel zou overwegen. Voor hun, mijn mede MenSen, heb ik het wel ondertekend.
Hopelijk komen we door jullie bijdrage aan de benodigde handtekeningen. We zijn er al bijna!
Hier is de link,en ik wil jullie alvast heel erg bedanken.
Namens mijn lotgenoten wil ik jullie vragen om een petitie te ondertekenen. Het kost maar een paar minuutjes van je tijd.
Het gaat om de petitie voor het mogelijk maken van stamceltherapie in Nederland, bij de ziekte MS (Multiple Sclerose).
Ik heb zelf MS. Mijn klachten/beperkingen zijn op dit moment niet zo erg, dat ik deze therapie zou overwegen. Het is namelijk niet zonder risico. Maar ik snap heel goed dat een lotgenoot dit wel zou overwegen. Voor hun, mijn mede MenSen, heb ik het wel ondertekend.
Hopelijk komen we door jullie bijdrage aan de benodigde handtekeningen. We zijn er al bijna!
Hier is de link,en ik wil jullie alvast heel erg bedanken.
vrijdag 22 juli 2016 om 21:37
quote:thee schreef op 22 juli 2016 @ 21:23:
Getekend en ik neem aan dat de mods deze 'oproep' laten staan
Hee wacht... Mag dit niet?
Ik dacht dat het wel mocht op het prikbord namelijk. Daar zit ik nu, toch?
Anders word ik zo'n to die haar op gaat leeghalen . De horror...
Echt. Ik wist niet dat het niet mocht .
Getekend en ik neem aan dat de mods deze 'oproep' laten staan
Hee wacht... Mag dit niet?
Ik dacht dat het wel mocht op het prikbord namelijk. Daar zit ik nu, toch?
Anders word ik zo'n to die haar op gaat leeghalen . De horror...
Echt. Ik wist niet dat het niet mocht .