Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:29:

[...]

Ik blijf oprecht liever thuis dan dat ik ga kamperen.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Woll_Stone schreef op 03 augustus 2016 @ 09:30:

Kamperen, brrrrrrrr. Dolfje, ik duim voor mooi weer voor je.

Hier dus als eeuwige vrijgezel geen schoonouders, maar muv van 1 stel heb ik in het verleden wel hele leuke schoonouders gehad. Echt lieve, leuke mensen.

Ja, mijn schoonouders waren ook allemaal echt lieve mensen.

En mijn partners hadden de leukste schoonmoeder die ze zich maar konden wensen.
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2016 @ 09:31:

[...]

Ik vind vakantie heerlijk. Maar ik begrijp niet waarom mensen zo graag primitief op vakantie gaan terwijl ze thuis wel allerlei gemakken tot hun beschikking hebben.....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 09:29:

[...]

Brrrrr verschrikkelijk.Mijn schoonvader vindt dat dus echt fantastisch. Zij gaan al 40! jaar naar deze camping en kennen iedereen. Gaat hij afwaswater halen is hij gewoon een half uur weg omdat hij Jantje en Pietje en weet ik wie tegen gekomen is.
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:33:

[...]

Mijn schoonvader vindt dat dus echt fantastisch. Zij gaan al 40! jaar naar deze camping en kennen iedereen. Gaat hij afwaswater halen is hij gewoon een half uur weg omdat hij Jantje en Pietje en weet ik wie tegen gekomen is.

Ook dat vind ik echt horror.

Volgens mij ben ik gewoon niet zo sociaal.
quote:Woll_Stone schreef op 03 augustus 2016 @ 09:34:

[...]

Ook dat vind ik echt horror.

Volgens mij ben ik gewoon niet zo sociaal.Ik snap je precies. Zullen we een clubje starten dat nooit samenkomt?
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:33:

[...]

Ik vind vakantie heerlijk. Maar ik begrijp niet waarom mensen zo graag primitief op vakantie gaan terwijl ze thuis wel allerlei gemakken tot hun beschikking hebben.....

Ja dat snap ik ook niet. Omdat het leuk is voor de kinderen? Het gemak van een caravan? Ik vind het net een hondenhok en moet er niet aan denken om daar 3 weken of langer in te moeten zitten(mijn schoonouders zijn 7 weken weg en mijn buren waren 9 weken met de caravan naar Italie)

Wij hebben ook wel regelmatig gekampeerd met een kleine tent en een paar keer met een grote tent maar nooit langer dan 1 week en altijd als extra vakantie.

[...]

Ik vind vakantie heerlijk. Maar ik begrijp niet waarom mensen zo graag primitief op vakantie gaan terwijl ze thuis wel allerlei gemakken tot hun beschikking hebben.....Ik hoef niet zo nodig weg, maar áls wel, dan toch minstens hetzelfde comfort als thuis.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

Ik snap je precies. Zullen we een clubje starten dat nooit samenkomt?
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

Ik hoef niet zo nodig weg, maar áls wel, dan toch minstens hetzelfde comfort als thuis.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

Ik snap je precies. Zullen we een clubje starten dat nooit samenkomt?

Goed idee.

Tijdens onze kampeervakantie 2 jaar geleden in Italie zaten er in hetzelfde straatje als wij mensen uit de gemeente waar ik werk en als ik naar wc ging liep ik dus gewoon via de andere kant omdat ik dat gezever de hele dag beu was.

Lekker sociaal he
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

Ja dat snap ik ook niet. Omdat het leuk is voor de kinderen? Het gemak van een caravan? Ik vind het net een hondenhok en moet er niet aan denken om daar 3 weken of langer in te moeten zitten(mijn schoonouders zijn 7 weken weg en mijn buren waren 9 weken met de caravan naar Italie)

Wij hebben ook wel regelmatig gekampeerd met een kleine tent en een paar keer met een grote tent maar nooit langer dan 1 week en altijd als extra vakantie.Caravans begrijp ik al helemaal niet. Het is volgens mij niet duurder om een lekker appartement te huren.......

[...]

Dit.

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:37:

[...]

Caravans begrijp ik al helemaal niet. Het is volgens mij niet duurder om een lekker appartement te huren.......Er kunnen zo lekker veel aardappels mee in een caravan.

[...]

Mijn schoonvader vindt dat dus echt fantastisch. Zij gaan al 40! jaar naar deze camping en kennen iedereen. Gaat hij afwaswater halen is hij gewoon een half uur weg omdat hij Jantje en Pietje en weet ik wie tegen gekomen is.Brrr!
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Mijn schoonvader vindt dat dus echt fantastisch. Zij gaan al 40! jaar naar deze camping en kennen iedereen. Gaat hij afwaswater halen is hij gewoon een half uur weg omdat hij Jantje en Pietje en weet ik wie tegen gekomen is.Mijn vader vroeger ook. Die waren we altijd kwijt. Stond hij weer ergens te klepzeiken
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:37:

[...]

Goed idee.

Tijdens onze kampeervakantie 2 jaar geleden in Italie zaten er in hetzelfde straatje als wij mensen uit de gemeente waar ik werk en als ik naar wc ging liep ik dus gewoon via de andere kant omdat ik dat gezever de hele dag beu was.

Lekker sociaal he Ik kan het me voorstellen. Ik vind gebieden waar zo min mogelijk Nederlanders komen sowieso aantrekkelijker.
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2016 @ 09:38:

[...]

Er kunnen zo lekker veel aardappels mee in een caravan.

Daar gaat het al fout.
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2016 @ 09:38:

[...]

Er kunnen zo lekker veel aardappels mee in een caravan. Wij waren vlak voor hun vertrek even bij vrienden en ik sloeg dus gewoon stijl achterover van wat er aan boodschappen allemaal meeging. Iets van 8 flessen shampoo, 6 pakken pannenkoekmeel, pindakaas en pindasaus,curry en mayo etc etc etc. En ze gaan naar een heel toeristisch gebied.
Ik heb wat pagina's gemist. Had iemand al gezegd dat het XIX had moeten zijn?
Ik vind pindakaas op fatsoenlijk gebakken stokbrood dan weer wel heel lekker.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:40:

[...]

Ik kan het me voorstellen. Ik vind gebieden waar zo min mogelijk Nederlanders komen sowieso aantrekkelijker.

Mijn man joeg me van de week op de kast door te zeggen dat hij het zo jammer vond dat we de vorige keer zo weinig Nederlanders waren tegen gekomen .Ik vloog er vol in.

Ik vind een beetje buurten met mensen op vakantie soms best leuk maar ik hoef geen diepgaande vriendschappen op te bouwen.
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 09:45:

Ik vind pindakaas op fatsoenlijk gebakken stokbrood dan weer wel heel lekker.Ok 1 pot pindakaas mag best mee.
Even zwaaien vanaf de camping
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 augustus 2016 @ 09:47:

Even zwaaien vanaf de camping

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven