Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 19:59:

En ik weet niet zeker of dit geverfd is, maar ik vind het prachtig:

[afbeelding]Op zeker geverfd.
Alle reacties Link kopieren
Star ik vind die tweede prachtig. Die jonge vrouw. Het staat sommige mensen inderdaad goed!
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 20:00:

[...]

Witter blond?Dan ben ik doorzichtig. En donkerblond ben ik van mezelf en dat is saaier dan saai.
ik verf mn haartjes nooit meer... Heb eindelijk mn saaie donkere bruine (en vooral gezonde) krullen weer terug Ik ben er trots op!
l'état c'est moi
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:58:

Lowlights is nog een idee, maar moet de kapper doen.O, ik laat verven altijd door de kapper doen. Ik durf dat echt niet zelf . Dus ik was er automatisch vanuit gegaan dat je dat bedoelde Maar lowlights vind ik wel vaak mooi staan! (Net iets minder 'andere pruik-gevoel')
Ik ben van mijzelf licht bruin. Ook zo'n saaie kleur, dus ik verf het eigenlijk altijd.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 20:01:

[...]

Dan ben ik doorzichtig. En donkerblond ben ik van mezelf en dat is saaier dan saai. Heb ik ook een keer laten doen, terug naar mijn eigen kleur. Werd er doodongelukkig van.

[afbeelding]O, dit vind ik ook mooi!! Maar dat moet wel bij je huid staan. (Volgens mij zou ik er continu ziek uitzien)
Gezonde krullen?

Wat moet ik met daar nou weer bij voorstellen. Klinkt echt als zo'n lulpraatje van Palmolive of zo.
quote:Watervrouw2 schreef op 08 augustus 2016 @ 19:27:

Als je je pas op bladzij 150 realiseert dat je het boek al kent, is het dan een goed boek of een slecht boek? Of ligt het niet aan het boek? Leeftijd
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 20:04:

Gezonde krullen?

Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen. Klinkt echt als zo'n lulpraatje van Palmolive of zo.

quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 20:03:

[...]

Heb ik ook een keer laten doen, terug naar mijn eigen kleur. Werd er doodongelukkig van.Ik had het een paar jaar geleden allemaal uit laten groeien en het was echt zo saai.
Ik ben blij dat ik mijn haar laat verven. Anders was ik asblond met wit erdoor. Ik wordt niet grijs, maar wit (zit in de familie).
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 20:05:

[afbeelding]prachtig. Dat heb ik een tijd gehad en wil ik wel weer. Alleen... welke verf was dat.
Mijn eigen haarkleur heb ik nooit mooi gevonden. Kleur het al vanaf mijn 16e of 17e.
Hier allerlei kleuren gehad behalve blond, dat is totaal niet mijn kleur. Nu heel donkerbruin, zonder rooie gloed. Dat is nog best lastig, als ik het zelf verf krijg ik altijd zo'n wortelgloed over mijn haren, vind ik niet mooi.
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 20:05:

[afbeelding]Mooie haren, erg mooie vrouw.

[afbeelding]Over 10 jaar doe ik deze. Nu hou ik het bij gewoon blond, geverfd uiteraard. Elke 4 weken zit ik bij de kapper om de uitgroei bij te werken.
Ik heb alle kleuren gehad en alles staat. Alleen donkerblond is megasaai. Dan ontbreekt alleen nog een grijze outfit.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 20:08:

[...]

prachtig. Dat heb ik een tijd gehad en wil ik wel weer. Alleen... welke verf was dat.Auburn! Of copper red van henna. Een van die twee. Ik denk zelf Auburn want die is wat meer rood - bruin. Copper red is meer rood
quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 20:16:

[...]

Auburn! Of copper red van henna. Een van die twee. Ik denk zelf Auburn want die is wat meer rood - bruin. Copper red is meer roodDank je.
gaan jullie allemaal een gek kleurtje nemen?
very metal
Ik niet. Jij dan?
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 20:24:

Ik niet. Jij dan?nee ik ook niet.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven