welk winkelwagentje?
zondag 2 oktober 2016 om 19:56
Bij het boodschappen doen ga ik altijd naar 2 supermarkten die naast elkaar staan. Nu wissel ik altijd het winkelwagentje om voor ik naar de volgende supermarkt ga, terwijl het veel makkelijker zou zijn om hetzelfde wagentje voor beide winkels te gebruiken.
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie de winkelwagen van de ene supermarkt ook voor de andere supermarkt of wisselen jullie deze eerst om?
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie de winkelwagen van de ene supermarkt ook voor de andere supermarkt of wisselen jullie deze eerst om?
zondag 2 oktober 2016 om 20:06
zondag 2 oktober 2016 om 20:09
quote:Starshine-2 schreef op 02 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
Tik 'em aan, sister
Dat doe ik ook. En als een vakkenvuller dan te lang mijn richting op kijkt, staar ik terug met een blik van wie-maakt-me-wat.
BAM!
En dúrf er inderdaad eens wat van te zeggen...
Maar goed, niet iedereen kan zijn zoals wij. Dat snap ik ook.
[...]
Tik 'em aan, sister
Dat doe ik ook. En als een vakkenvuller dan te lang mijn richting op kijkt, staar ik terug met een blik van wie-maakt-me-wat.
BAM!
zondag 2 oktober 2016 om 20:13
Hier appie en aldi naast elkaar.
Eerst gingen er nog wel eens wagentjes van de AH de Aldi in, waardoor je nog wel eens misgreep. Nu er van die wielblokkeringssystemen op zitten (ze blokkeren achterin de aldi de reactie van de mensen is ook altijd grappig dan) niet meer. De aldi wagentjes hier zijn gewoon super rot, omdat ze of niet rollen, of echt mega smerig zijn.
Ik winkel alleen met mandjes, grote boodschappen laat ik thuisbezorgen eens in de zoveel tijd.
Eerst gingen er nog wel eens wagentjes van de AH de Aldi in, waardoor je nog wel eens misgreep. Nu er van die wielblokkeringssystemen op zitten (ze blokkeren achterin de aldi de reactie van de mensen is ook altijd grappig dan) niet meer. De aldi wagentjes hier zijn gewoon super rot, omdat ze of niet rollen, of echt mega smerig zijn.
Ik winkel alleen met mandjes, grote boodschappen laat ik thuisbezorgen eens in de zoveel tijd.
zondag 2 oktober 2016 om 20:14
quote:vitamined schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:
[...]
BAM!
En als ik een echt rebelse bui heb, dan doe ik mijn spullen bij de Lidl waar ik met mijn AH-kar ben ook nog in een Deen-tas.
#nietomdathetmoetmaaromdathetkan
[...]
BAM!
En als ik een echt rebelse bui heb, dan doe ik mijn spullen bij de Lidl waar ik met mijn AH-kar ben ook nog in een Deen-tas.
#nietomdathetmoetmaaromdathetkan
zondag 2 oktober 2016 om 20:16
quote:gemini2011 schreef op 02 oktober 2016 @ 20:14:
Maar ik 'durf' ook gewoon met een plastictas van de Appie naar de Jumbo Ik ga niet elke keer een nieuwe kopen, ik kom om in die dingen. Ik heb hier op t forum ook een keer gelezen dat dat raar is. Ik heb er in ieder geval schijt aan.We're gonna take over the world!
Maar ik 'durf' ook gewoon met een plastictas van de Appie naar de Jumbo Ik ga niet elke keer een nieuwe kopen, ik kom om in die dingen. Ik heb hier op t forum ook een keer gelezen dat dat raar is. Ik heb er in ieder geval schijt aan.We're gonna take over the world!
zondag 2 oktober 2016 om 20:22
zondag 2 oktober 2016 om 20:24
Hier Jumbo en Poeisz naast elkaar. De Jumbo heeft de karren helemaal ergens anders staan terwijl de karren van de Poeisz naast de ingang van de Jumbo staan. Nou, dan ga ik dus echt geen zoektocht houden naar een Jumbo kar hoor. Kan ook altijd prima mijn eigen kar terugvinden. Boodschappentassen van andere winkels heb ik ook geen moeite mee gelukkig.
zondag 2 oktober 2016 om 20:25
quote:ducktape schreef op 02 oktober 2016 @ 20:22:
Wij hadden ook twee supermarkten naast elkaar, waarvan ik er bij 1 vd 2 achter de kassa zat. Maar ik heb eigenlijk nóóit klanten gehad die met het karretje van de andere winkel bij ons boodschappen deden. Zou het toch een beetje raar vinden. Zou het zelf ook niet zo snel doen denk ik.
Nou, nou, nou, zoals je kunt lezen, hebben we daar schijt aan!
Supermarktsletten, verenigt u!
Wij hadden ook twee supermarkten naast elkaar, waarvan ik er bij 1 vd 2 achter de kassa zat. Maar ik heb eigenlijk nóóit klanten gehad die met het karretje van de andere winkel bij ons boodschappen deden. Zou het toch een beetje raar vinden. Zou het zelf ook niet zo snel doen denk ik.
Nou, nou, nou, zoals je kunt lezen, hebben we daar schijt aan!
Supermarktsletten, verenigt u!
zondag 2 oktober 2016 om 20:28
zondag 2 oktober 2016 om 20:30
quote:verani schreef op 02 oktober 2016 @ 20:28:
Tot vandaag nog nooit over nagedacht dat anderen het misschien raar zouden vinden als ik met mijn AH kar eerst even de Lidl binnen ga...ik zou niet eens weten of ik dan de enige andere winkelkar heb daar. Blijkbaar let ik (en met mij vast ook anderen) daar niet op.
Ja, lekker elitair met je AH-kar de Lidl binnen gaan kan iedereen.
Maar durf je ook met je Lidl-kar de AH binnen?! Dat is eigenlijk waar het om draait.
Tot vandaag nog nooit over nagedacht dat anderen het misschien raar zouden vinden als ik met mijn AH kar eerst even de Lidl binnen ga...ik zou niet eens weten of ik dan de enige andere winkelkar heb daar. Blijkbaar let ik (en met mij vast ook anderen) daar niet op.
Ja, lekker elitair met je AH-kar de Lidl binnen gaan kan iedereen.
Maar durf je ook met je Lidl-kar de AH binnen?! Dat is eigenlijk waar het om draait.