Bende op Funda

04-10-2016 11:10 104 berichten
Op de sociale media is er een hoop herrie over. Er staat een huis op Funda dat op z'n zachts gezegd een klerebende is, maar dan vraag ik me af, het is een mooi huis en ik zou die troep niet zien maar naar het huis kijken en dat eerlijk waarderen en als het me zou bevallen, dan zou ik het kopen, die zooi krijg je er per slot van rekening niet bij, ik zou alleen eisen dat het leeg opgeleverd wordt.

Dit is het huis. Wat vinden jullie? Zou je het kopen? Vraagprijs: 675.000 euro.

Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 04 oktober 2016 @ 11:23:

Of ze zijn ontmoedigd geraakt door de overweldigende saaiheid van hun nieuwbouwwoning die overduidelijk niet bij hun klassieke smaak past, en konden het in hun depressie niet meer opbrengen om die treurigheid verkoopklaar te maken.

Of het is een man, waarvan z'n vrouw pas is overleden, hij het huis probeert te verkopen en het opruimen en het inpakken niet helemaal wil lukken. Er kan ook een sneu verhaal achter zitten.

Of... het zijn gewoon een stel smeerkezen die geen zin hebben om op te ruimen en te poetsen, alles kan

Alhoewel ik denk dat zo'n huis toch wel redelijk snel verkocht word, ook al is het een bende.

Het is redelijk nieuw, redelijk groot en het ligt in Amstelveen.

Komt wel goed, zelfs met dit soort foto's.
.
En een beláchelijke vraagprijs! Gaat nergens over
Ik vind het afschuwelijk trouwens. 675.000? Ammenooitniet.
quote:isa__88 schreef op 04 oktober 2016 @ 11:26:

[...]

Of het is een man, waarvan z'n vrouw pas is overleden, hij het huis probeert te verkopen en het opruimen en het inpakken niet helemaal wil lukken. Er kan ook een sneu verhaal achter zitten.Ja! En uit liefde voor haar en haar nagedachtenis heeft hij haar shoppinguitspattingen bij C&A en Miss Etam al die weken op de bank laten liggen
In Amstelveen betaal je al bijna 3 ton voor een gewone eengezinswoning.
Oh in mijn flat staat trouwens ook een appartement te koop, stond al te koop voordat ik die van mij gekocht had dus staat al zo'n 6 jaar te koop.

Ook ontzettende bende, de vuile vaat op het aanrecht, er ligt van alles op de grond rommel en papieren, fel groene en paarse muren.. ziet er niet uit
.
quote:Pantax schreef op 04 oktober 2016 @ 11:28:

[...]

Ja! En uit liefde voor haar en haar nagedachtenis heeft hij haar shoppinguitspattingen bij C&A en M&S al die weken op de bank laten liggen
.
quote:Meauve01 schreef op 04 oktober 2016 @ 11:16:

Zou het niet een marketing truc zijn? De pagina op Funda is al veelvuldig gedeeld en het huis is goed in de spotlights gekomen zoDit denk ik ook. Wel een gewaagde truc, maar blijkbaar werkt het, want er is aandacht genoeg.
Op mij komt het ook "gemaakt" rommelig over. Voor de rest is het zo schoon en het zijn vooral kleine dingen die best even aan de kant geschoven hadden kunnen worden tijdens het fotograferen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Aan aandacht geen gebrek inderdaad!

Maar ik zou er niet willen wonen, zeker voor dat geld niet. Saai rijtjeshuis.
Pivot! PIVOT!!!
O op een van de foto's ligt zelfs een lijk
Als een huis zo tip top er uit zou zien, ga ik mij vragen of de huidige bewoners wat te verbergen hebben, als alles op nieuw gerestyled is.
Kijk, links onderin. Oma is dood.
Gezien de toestand van het bed, mik ik toch op scheiding. Rechts kan er niemand in het bed stappen en die kant lijkt onbeslapen. De kant van de deur (rechts in dit geval) is doorgaans van de man, dus de vrouw (die links slaapt) woont nog in het huis. Of ze is een enorme sloddervos, of ze is héél erg boos. Ik denk het laatste.
quote:Star schreef op 04 oktober 2016 @ 11:33:

quote:Pantax schreef op 04 oktober 2016 @ 11:33:

Gezien de toestand van het bed, mik ik toch op scheiding. Rechts kan er niemand in het bed stappen en die kant lijkt onbeslapen. De kant van de deur (rechts in dit geval) is doorgaans van de man, dus de vrouw (die links slaapt) woont nog in het huis. Of ze is een enorme sloddervos, of ze is héél erg boos. Ik denk het laatste.Ik zie ook maar 1 tandenborstel.
Als je de kleding op het droogrek ziet, zet ik toch in op de man die er nog woont.
quote:Yggdrasil- schreef op 04 oktober 2016 @ 11:27:

En een beláchelijke vraagprijs! Gaat nergens overWaarom is de prijs belachelijk volgens jou?
Het is wel schoon, alleen rommelig...

Hier hebben ze ook maar half hun best gedaan. Maar serieus, waarom ruim je je handdoek niet ff op?

http://www.funda.nl/koop/ ... -48111786-ridderbuurt-69/
marketingtruc! huis gaat viraal en valt op= snel verkocht... de rommel is overigens naar mn mening vrij gestyled neer gezet en gedrapeerd, overigens kunnen veel mensen niet door iets heen kijken of de woning nu tip top gestyled is of niet, wordt altijd zo misselijk en naar van de reacties, super leuk huis vooral die kast of muur, like wtf... je koopt geen huis om de aankleding toch?
quote:Yggdrasil- schreef op 04 oktober 2016 @ 11:25:

Ken het huis idd

Bij ons was de makelaar super streng en de styliste ook!

Leeg, leger, leegst. Alles opnieuw in de verf en zelfs ín de kasten alles netjes en je koelkast leeg en tuin volledig onkuid vrij en balkon gezellig ingericht. Foto's en tekeningen weg!

Volledig klinisch moest het. Had er een enorme klus aan!

En dan zie je sommige huizen staan en denk je: wtf!Dat was een advies neem ik aan, om alles te verven? Want het lijkt me niet dat een makelaar je dat gaat verplichten. Hij kan tips geven natuurlijk maar niks afdwingen.
Voor Amstelveen zijn dat redelijk normale prijzen trouwens.
Gestyled. Dat denk ik ook.

Dit is zo'n godvergeten steriel huis dat je het zonder die zooi al helemaal niet kwijtraakt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Star schreef op 04 oktober 2016 @ 11:33:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven