Binnen een maand 15 kilo afvallen kan dat ???

zondag 28 december 2008 om 11:29
Het lijkt me beter om gewoon vanaf vandaag gezonder te gaan eten en meer te bewegen. Wanneer je je dan goed voelt zie je er ook goed uit voor het gala. Je hebt er niks aan om jezelf uit te hongeren en flauw te vallen op dat gala omdat je er zo nodig slank uit wilde zien. Je kan beter wat steviger eruit zien, maar gezond dan slanker en dan ongezond.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 28 december 2008 om 11:32
Overigens kun je wel gezond gaan eten, 1600 calorieen per dag, weinig tot geen alcohol, weinig vet, veel groente, mager vlees, matig aardappels/pasta rijst, ga minimaal een half uur per dag bewegen. Val een keer 1-3 kilo af zorg voor corrigerend ondergoed en een goed passende, flatterende jurk. Lijk je iig een kilo of 5 slanker. Dat kan. Zo doorzetten en het gala van februari 2010 ben je die 15 wel kwijt.
zondag 28 december 2008 om 11:40
Maar even serieus hé Mina, 21 ik neem aan dat dat je leeftijd is? Hoe DOM ben je als je denkt (zeker op je 21e) dat je 15 kilo in een maand kunt verliezen? Serieus niet alleen is het bijna onmogelijk het is ook verschrikkelijk ongezond, hoe kun je dit nou niet weten? Leg eens uit hoe je dit idee in je koppie krijgt, want ik begrijp er helemaal niets van.
/ maar 15 kilo per maand kan best.. bevallen van een tweeling does the trick denk ik...
/ maar 15 kilo per maand kan best.. bevallen van een tweeling does the trick denk ik...
zondag 28 december 2008 om 11:41
Om een kilo kwijt te raken moet je 7000 kcal verbranden (toch? correct me if I'm wrong). Stel, je eet per dag 1600 kcal ipv 2000, dan bespaar je 400 per dag, dan zou je dus in ongeveer 18 dagen een kilo afvallen. Met sporten kun je dat uiteraard versnellen. Ik denk dat je best 3 kilo zou moeten kunnen kwijtraken, maar meer is niet haalbaar.
(even rekenen dan. 15 kilo in 30 dagen, is een halve kilo per dag, dus 3500 kcal besparen per dag. Stel, je eet helemaal niets meer, drinkt alleen maar water, en gaat iedere dag 2 uur fanatiek hardlopen. Dan zou het moeten lukken . Ik weet alleen niet of je er dan op je gala nog wel góed uitziet )
(even rekenen dan. 15 kilo in 30 dagen, is een halve kilo per dag, dus 3500 kcal besparen per dag. Stel, je eet helemaal niets meer, drinkt alleen maar water, en gaat iedere dag 2 uur fanatiek hardlopen. Dan zou het moeten lukken . Ik weet alleen niet of je er dan op je gala nog wel góed uitziet )
anoniem_10739 wijzigde dit bericht op 28-12-2008 11:45
Reden: mina snapte het niet
Reden: mina snapte het niet
% gewijzigd
zondag 28 december 2008 om 11:44
Zorg in elk geval maar dat je je gala jurk huurt ipv koopt. Want als (en NEE , het zal je niet lukken maar toch) je 15 kilo afvalt in 1 maand tijd, reken er dan maar op dat de maand erop je de rits van die mooie jurk niet meer dicht krijgt, omdat er (ws net zo plots als het eraf is gegaan) nu 30 kilo bijzit.Zonde van die jurk.
Stop je energie liever in jezelf door te leren van jezelf te houden en accepteren ipv dit soort zéér naive postings te plaatsen.
Stop je energie liever in jezelf door te leren van jezelf te houden en accepteren ipv dit soort zéér naive postings te plaatsen.