Gek van mezelf

09-11-2016 08:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke....uhm....hier komt mijn belachelijke verhaal:

Ik ben zo knetters gespannen want er heerst weer buikgriep.

Altijd hetzelfde liedje, bang dat ik het krijg, bang dat mijn omgeving het krijgt en ik er niet van op de hoogte ben.

Mijn kleinkinderen hebben het gehad tijdens mijn oppas dag dus wassen, schoonmaken enz.

En nu?....zo gespannen als een deur want ja....stel dat ik het ook krijg of mijn man.

Wat kan ik hiermee doen, ik maak mezelf knettergek!
Tsja, en dan krijg je het, wat dan? Dan zit je een dag op de wc en dan gaat het ook wel weer over hoor. Waarom maak je je er zo druk om?
Wat is het ergste wat er kan gebeuren. Paar dagen diarree kotsen en niet lekker voelen. Leuk is anders maar ik zou proberen om het te relativeren. Wanneer je er echt zo'n last van hebt lijkt het me verstandig om daar hulp voor te zoeken want dit is niet gezond
Er heerst ook gewone griep en verkoudheid. Stel dat je die krijgt?

En stel dat je vanmiddag uitglijdt en je been breekt?

En stel dat ...?
Loslaten. Klinkt makkelijk, is het niet, maar wel zo'n beetje de enige zinvolle optie die ik kan bedenken. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Je krijgt buikgriep. En dan? Je zit een paar dagen op de pot, je voelt je belabberd en het gaat weer voorbij. Koop alvast wat leuke tijdschriften en leg die op het toilet, heb je in ieder geval wat vermakelijks mocht je er toch komen te zitten

Hoe komt het dat je hier zo gespannen over bent?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2016 14:41
Reden: op de man/off-topic
% gewijzigd
quote:peecee schreef op 09 november 2016 @ 08:34:

drama Queen herpak jezelf ....Vreselijk zulke vrouwen. ......Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.
quote:Mutsje60 schreef op 09 november 2016 @ 08:36:

Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.Je legt ook niets uit en geeft geen antwoord op vragen, dus het is niet zo gek dat mensen het niet begrijpen.
Ontspan, drink een kopje thee en ga wat doen.
Prrrr, mauw miawwwww.
je hebt een fobie denk ik, buitensporige angst.

is t voor overgeven?

t echte probleem however lijkt me een fobie, bespreek dit met je huisarts

succes!
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Dit meen je niet zeg, bang dat je het krijgt of iemand anders en dat je het niet weet? Ik denk dat je forum naam heel goed is gekozen.

Ms heb je een hele goede reden om bang te zijn hoor, maar als ik je bericht lees denk ik alleen maar wat een aansteller

[...]

Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.

Waarom reageer je alleen op deze opmerking die niet helpend voor jou is en niet op de overige vragen en tips?

Richt je op mensen en dingen die helpend zijn. Ook in je angst richt je je helaas op het gene wat niet helpend is, er over blijven malen en er bij stilstaan.

Richt je op helpende dingen, ga lunchen in de stad, bel een vriendin, ga ergens op de koffie, vraag iemand te eten, ga zwemmen, boswandeling maken, knutselen. Positieve dingen.
Stel je krijgt het, waar ben je dan bang voor?
Er mee naar de huisarts om te vragen of iemand jou er bij kan helpen lijkt me eigenlijk best verstandig. Als het jou erg belemmerd en het dwangmatig schoonmaken is en angst die je leven beheerst momenteel.

Wat heb je te verliezen. Gewoon even de huisarts advies vragen.
Mijn man zegt altijd: Waarom denken aan dingen die misschien niet gaan gebeuren?

Ja, makkelijk gezegd. Maar het helpt echt als je jezelf blijft inpraten dat het niet veel nut heeft om te denken: Stel....

Je kunt het pas aanpakken als het gebeurd. Tot die tijd moet je er zelfs niet aan denken

[...]

Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.Waarom niet, moeten we met z'n allen mee gaan in je angst? Daar schiet je wat mee op.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Waar ben je precies zo bang voor dan?
quote:Grobbekuiken schreef op 09 november 2016 @ 09:34:

Waar ben je precies zo bang voor dan?Ze reageert toch niet. Niemands vraag wordt beantwoord.

[...]

Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.Je begint zelf al door te zeggen dat het een belachelijk verhaal is, dus ergens begrijp je jezelf kennelijk ook niet. Waarom is het dan wel raar dat anderen het ook niet begrijpen?
quote:....zo gespannen als een deur want ja....stel dat ik het ook krijg of mijn man.En dan? Geef eens antwoord op wát er dan kan gebeuren?
TO, ga naar de huisarts, en vraag een verwijzing naar een psycholoog. Dit is niet gezond.
Ik heb ook gehad en zat alleen wat vaker en langer op de WC
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het is idd een belachelijke verhaal. Zoek hulp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven