Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 17 november 2016 @ 17:45:

[...]

Ja heel geloofwaardig. In de omgekeerde weeeeereld Wordt daar nou een soort moeder/dochter fittie uitgevochten?
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 17:46:

[...]

Zou je hier een voorbeeld van kunnen geven? Ik kan (of wil) het haast niet geloven dat zoiets voorkomt. Op de werkvloer wel, maar op een school?! Je zou zo'n man nu na jaren nog wel met de vloer aan willen vegen.

Oh ja hoor. Ik had een bril. Hij noemde me daarom "koeienruitje". Ik woonde op het platteland en in de boerderijen zaten in de grupstal van die hele dikke ruitjes om wat licht in de donkerte te brengen en daar zag je de koeien altijd zo leuk doorheen staren. Nu is het op zich geen verschrikkelijk scheldwoord, net zoiets als "brilsmurf", maar als het van een docent, de directeur nota bene, komt, geef je een vrijbrief om dat woord maar legitiem en zo vaak mogelijk te gebruiken.

Aan de andere kant kreeg iemand die een geadopteerd meisje een "aangebrand korstje" noemde ongelofelijk op zijn lazer, want pesten en discriminatie was uit den boze

Met andere woorden, ik werd niet gepest, tegen mij kon dat gewoon allemaal gezegd worden.

Herstel:

Ik wilde nummer 100 zijn in dit topic.

Te lang nagedacht over met welke smiley ik binnen zou vallen.
feow wijzigde dit bericht op 17-11-2016 17:55
Reden: Te laat
% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bah Fleur, wat een ontzettende nare tijd heb jij daar gehad
Echt, ik sta met mijn ogen te klapperen LaFleur!
quote:S-Meds schreef op 17 november 2016 @ 17:39:

[...]

ingrijpen verergert het niet, dat wordt vaak gezegd maar is niet zo. Maar er moet wel fors worden ingegrepen. Leraar moet duidelijk maken: dit pik ik niet en dit pik ik nooit. Ander probleem: er bovenop zitten ook ogen open tijdens pleinwacht en overblijven en dat niet overdoen aan stagiaires en overblijfmoedersWeet ik, maar dat wist die meester niet he, in de jaren zeventig. Toen dachten ze nog dat kinderen het zelf maar op moesten lossen en vaak kon dat ook wel natuurlijk maar niet altijd.Mijn zoon had laatst ook een akkefietje, maar dat is meteen met ferme hand de kop in gedrukt. Tot de gemeente aan toe zijn ze gegaan . En nooit meer last gehad. Maar ik denk dat leerkrachten vaak nog steeds moeite hebben het onderscheid te maken tussen gevallen waarin het kind het wel zelf op kan lossen en gevallen waarin dat niet (meer) kan.
Ongeloveloos hoe slecht sommigen lezen. Ik zit net het vorige Naarpraat. Bij te lezen maar ik zou een liedje gepost hebben in dat pesttopic , etc. Echt,...... Hoe komen rare praatjes in de wereld. Nou, zo, dus.

En ik reageerde helemaal niet op Nina. Ik had dat pesttopic zo'n beetje doorgebladerd en toen viel ik in de laatste posting ( op dat moment ) op het DENK topic wat zo'n beetje zei dat Sylvana alles over zichzelf had afgeroepen ( en ik had net zitten lezen of degenen die gepest waren dat nou wel of niet aan zichzelf te " danken " hadden ) .

En MissieM " mag " ( alsof ik daar echt wat over te zeggen heb, zeg ) gerust op me reageren, maar dan zou ik het fijn vinden als ze dat niet alleen doet door smileys te plakken of door me woorden in mijn mond te leggen met dat " dus " en dan iets wat ize compleet zelf verzint. Als ik zeg dat ik sla lust en zij komt - voor de zoveelste keer - met iets als " dus jij lust geen boerenkool " dan vind ik dat behoorlijk irritant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 17:46:

[...]

Zou je hier een voorbeeld van kunnen geven? Ik kan (of wil) het haast niet geloven dat zoiets voorkomt. Op de werkvloer wel, maar op een school?! Je zou zo'n man nu na jaren nog wel met de vloer aan willen vegen.Waarom zou het wel op een werkvloer gebeuren en niet op school? De school is toch de werkvloer van de leraar. Geloof me maar, sommigen zijn niet geschikt als leraar of als mens.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 17:56:

Ongeloveloos hoe slecht sommigen lezen. Ik zit net het vorige Naarpraat.

En ik reageerde helemaal niet op Nina. Ik had dat pesttopic zo'n beetje doorgebladerd en toen viel ik in de laatste posting ( op dat moment ) op het DENK topic wat zo'n beetje zei dat Sylvana alles over zichzelf had afgeroepen ( en ik had net zitten lezen of degenen die gepest waren dat nou wel of niet aan zichzelf te " danken " hadden ) .

Sorry Bianche, ik had je dus níet begrepen en er mijn eigen conclusie aan gehangen.

Excuses.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 november 2016 @ 18:17:

[...]

Sorry Bianche, ik had je dus níet begrepen en er mijn eigen conclusie aan gehangen.

Excuses.

Jouw conclusie had prima gekund en deed totaal geen afbreuk aan mijn bedoelingen.

Zeggen dat ik oproep tot, of dat ik zelf liedjes post etc deden dat wel. Dat sloeg echt compleet nergens op.
Nou eerlijk? Ik ben best bevattelijk hoor, maar ik begreep het ook niet meteen .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 18:20:

[...]

Jouw conclusie had prima gekund en deed totaal geen afbreuk aan mijn bedoelingen.

Zeggen dat ik oproep tot, of dat ik zelf liedjes post etc deden dat wel. Dat sloeg echt compleet nergens op.Dat sloeg ook als een tang op een varken. En ze hadden het nota bene zelf na kunnen lezen, heb ik ook gedaan.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 18:20:

Nou eerlijk? Ik ben best bevattelijk hoor, maar ik begreep het ook niet meteen .Dat kan, al vond ik mezelf enorm helder.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 18:20:

[...]

Zeggen dat ik oproep tot, of dat ik zelf liedjes post etc deden dat wel. Dat sloeg echt compleet nergens op.Dar begreep ik dan ook weer niet, van dat liedje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 17:56:

Ongeloveloos hoe slecht sommigen lezen. Ik zit net het vorige Naarpraat. Bij te lezen maar ik zou een liedje gepost hebben in dat pesttopic , etc. Echt,...... Hoe komen rare praatjes in de wereld. Nou, zo, dus.

En MissieM " mag " ( alsof ik daar echt wat over te zeggen heb, zeg ) gerust op me reageren, maar dan zou ik het fijn vinden als ze dat niet alleen doet door smileys te plakken of door me woorden in mijn mond te leggen met dat " dus " en dan iets wat ize compleet zelf verzint. Als ik zeg dat ik sla lust en zij komt - voor de zoveelste keer - met iets als " dus jij lust geen boerenkool " dan vind ik dat behoorlijk irritant.welk liedje heb jij dan gepost?
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 18:20:

Nou eerlijk? Ik ben best bevattelijk hoor, maar ik begreep het ook niet meteen .

Nah ja, dat kwam ook wel een beetje door mij natuurlijk.

Ik zat ook ins blaue hinein te filosoferen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 november 2016 @ 18:21:

[...]

Dat sloeg ook als een tang op een varken. En ze hadden het nota bene zelf na kunnen lezen, heb ik ook gedaan.

Bizar om te zien hoe dat gaat.

Er zijn er ook meteen een paar die ik nooit meer serieus neem : als je zo slecht leest, zo zelf dingen verzint of klakkeloos aanneemt, dan ben je in mijn ogen erg ongeloofwaardig, wat je ook zegt.
Gaan we een liedje zingen?

Wat leuk!

Ik zing wel vals, maar online is dat niet zo erg toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:S-Meds schreef op 17 november 2016 @ 18:23:

[...]

welk liedje heb jij dan gepost?

Moraantje zo zwart als roet, op het DENK topic.

Niks, dus. Ik haalde het lied aan dat over Sylvana gemaakt is ( ' daar moet een piemol in " ) en toen werd er verzonnen dat ik een liedje gepost had en zo.

Ik lees net dat bgb zélf een liedje heeft verzonnen!

het is duidelijk jongens. sylvana schijnt zelf een racist te zijn.
quote:S-Meds schreef op 17 november 2016 @ 18:32:

het is duidelijk jongens. sylvana schijnt zelf een racist te zijn.Tsja. Dan mag het, dat pesten.

het is duidelijk jongens. sylvana schijnt zelf een racist te zijn.

Ja, ik las het ook.

Góh.

het is duidelijk jongens. sylvana schijnt zelf een racist te zijn.Erger nog: ze is DE racist. Al die mensen die haar nu voor aap uitmaken zijn geen racisten, die stellen feiten vast .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven