Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ga de vilm tocht in me kruis broek kijken.

Boek was vroegur een van me liefelings!
quote:Iseo schreef op 03 januari 2009 @ 18:47:

Ned 3, Liedje!
Beter dan de spijker in mijn kruis broek...

Ha lieske!
Vilm zal wel niet geschokt zijn voor keluters van 5?
Ik zie dat de vilm niet is geschokt voor onder 6 jaar.
Whaaaa! Die voto van Mannelies is ook niet geschokt!

Die is eng whaha!
Vanaf 9 geschokt zie ik net. Ook met spinne.

We keike tot we enge dinge zien hebbe we gesproke. "Same met joun durf ik alles" zeg me bokje net.
Ik vont mannelies ook heul eng. Voral toen hei me wilde kusse om 12.00 uur. Ik sei: doet maar eve je mascara af. Dus toen kwam ze eige gesigt weer tevoorschein en vont ik hem weer helegaar pragtig
quote:Iseo schreef op 03 januari 2009 @ 18:47:

Boek was vroegur een van me liefelings!

Loes, laat me wete wat je er van vint!

En eerleik sein tege mei, de regizeur is geen vrient van me..... *trekt ooglit naar benede*
Ik sie net dat op een andere voto van meself je het havettetoppik op de agtergront ziet. Maar ik ben nied verslaaft hoor
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 19:07:

[...]

Loes, laat me wete wat je er van vint!

En eerleik sein tege mei, de regizeur is geen vrient van me..... *trekt ooglit naar benede*Hut boek von ik alteit pragtig. De fillem vont ik ook wel mooi, (heb hem samen met de kruishaartjes in de biejoskoop gesien) maar sooow ander vurhaal dan in hut boek. Er was te veul verandert. Dat fon ik jammer, want ik miste een paar faveriete persoonasjes.
Lies die fotoows whahahahahaa
Wa ben je mooi op de fotoo, Liesje!
ja liesje is een echte knappert
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Trompette, trompette: daar is onse boerette! Glukkich niewjaar Annelies.Zó'n footoo zach ik interdaat nie aankomme nie. En je vent zach er bes wel eng uit.

Roelie-poelie knuffie-wuffie van me, ik hebt ook naar de villum met dat togtiche kruis gekeke. Von het nie zo goet, vin het boek beter in elkaar zitte. En de griem vonnik ook maar soso....

Is Fien al weer beterder of doe ze noch steets die ene zene uit de eks or sist na?
Babserdeflapsje van me, hoe gaan het met jauw ligaam?
Har, ik hoop dat ut met mijn ligaam slegter gaat dan met jouw ligaam.
He jakkes, waddeen engerd gedagte Babs! Mienwaail hoopt ik voor jauw dat hut een beetjuh mee mach fallen. Sou wel leutig wezen voor een keertjuh tog?
Ja, want ik wil binnu kort naar jou toe kome rije met de oto.
Jaaa, dan gaat jei op de bak legge en ik op het kleetje er voor en dan bakt ik een taart voor jauw en dan drinke we thee.

En we zette de verreming lekkah hoog en het roepding magt aan jauw vertelle wat een koe zegt....

Maar is hut nie makkeleiker as ik Meneer Harrie en het roepding mei naar jauw laat trasnportereren, dan is het nie zo swaar voor jauw.

Ik heb gistren zellufs mee de hont gewandelt!! Helaas gin ik keiken of ik mein vader tege zou kome met zein hont (die ijgeleik ook van mijn is, maar dat is een lange ferhaal). Ik dag ze zte zien (hont plus vader dus) en swaaide en roep. Vader en hont draaiden zig om en liepe wech. Dus hont en ik er agter aan. Na 300 meter ploege bleek mijn vader met hont een klijne mefrouw met een labrador te weze. Ik hat mein lenze niet in.....

Enniewee, trug kon ik nie meer en de hont was ook te moe. Dus ben ik maar doo gelopen naar het huis van mein ouwers. Die hebbe hont en mein weer met de oto tehuis gebragt...

Toen ik tege hont zei dat we trug ginge naar huis, klampte die zig heftich aan een kusse vast. Pas toen ik hem vertelde dat we trug ginge met de oto, wilde hei het kusse loslate.

Gottegot, de avond uren die ik tog beleef.....
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 21:28:

Roelie-poelie knuffie-wuffie van me, ik hebt ook naar de villum met dat togtiche kruis gekeke. Von het nie zo goet, vin het boek beter in elkaar zitte. En de griem vonnik ook maar soso....

Is Fien al weer beterder of doe ze noch steets die ene zene uit de eks or sist na?

Ik von het een slegte filem Har, ik heb em ook maar halef gesien, sonde van de teit. Er dede 30 kindere aan mee en de rest was compuristies er in getekent en ik sag het er aan af. Ik von dat ze agteraf met der pote van dat boek af hadde moete bleive. Pesoonleik.

Fien heb nog buikpein en rommels der in maar ze poept weer minder vogtig. Mein wasmasjiene moet een lintje hebbe, die heb overure gedraait.

Hoe is het met jauw ligaam?
ik lus ook wel fan die heerlijke taarte
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gaat jei mar lekker op je bank legge, ik ben beter in zitte. En ik vin ut heel inserettant wat een koe zegt.

Wa zijn jij en de hont goet op elkaar in gespeelt. Hij is hemaal solidèr met jou!
Itsjoe, je ben alteit welkom voor een taart. Woonde je maar digterbei!

Roel, sonde hè, zo'n villumverkeragtink? Heb jei Oorlogswinter al gesien?

Ik ben in gelugt te hore dat Fien nie meer so vogtig poept nie! Wie van julie is nauw einduiteleik op stap gegaan voor die luie broekies?

Zal ik verklappe wat een koe zegt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven