Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Meissies, ik heb ineene een para-normale openbarink. Tis gwoon ábnormaal!

Ik kreigty opeens een vieze joen: een vracgtwage zal door de straat reien bei Margje, belaade met taarte. En dan valt er eentjuh af, een sjoo koo ladetaart nog wèl!!!

Zou ik abnormaal zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 22:22:

ik lus ook wel fan die heerlijke taarteJa, ik kan me voorstelle dat taarte die fan vragtwagens af valle niet sow lekker sijn nie.
quote:LunaBlue schreef op 03 januari 2009 @ 22:31:

[...]

Ja, ik kan me voorstelle dat taarte die fan vragtwagens af valle niet sow lekker sijn nie.Neej? Oh jee, dan moettik noch een boel gaan bakke vóór we lek ander treffe bij Babs stulp met de mietink!
ik weet wel seker dat de taarte van har beter sein

maar ik gaat mijn straat in de gate houwe

ik fon kruisetogt niet leuk nie. In mijn hooft was het allemaal helemaal anders het was een soort van trauwma wat ik eraan overhielt

kan ik oorlogswinter wel feilig keike
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:30:

Zou ik abnormaal zijn?Sonder tweivel!
Oooooh Roel! Jei ben zeker ook abnormaal begaaft, dat je dat weet!
Hallo apnormale weivvies!

Ik kreig steets onfewag besoek ov ik moed fan Julio mee naar de tegelboer (vanogget) enso dus druck druck druck.
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:40:

Oooooh Roel! Jei ben zeker ook abnormaal begaaft, dat je dat weet! Ik ben selfs hoogabnormaal Har......
TLK Wendela, veel TLK!
dankje, Roel, dankje!
Jaja.... 'moed van Julio mee naar de tegelboer'......

Ik bent zó abnormaal dat ik best wel weet waar of dat sien of niem voor staat hoor, in julie geval. Zekers een spesjieaal diejeet-teegelboor?
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 22:46:

[...]

Ik ben selfs hoogabnormaal Har......Op sgeppert...
wennie tlk foor jouw

biljartbal is ook hoogabnormaal en ik sgein ook so te sein maar ik mot daar niks fan hebbe hoor. Ik ben gewoon meself
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Daar hoev je niet hoogabnormaal voor te zein M'Har, ik las t en ik dag meteen; tis weer raack in huize Landzaat!
lekkere taartebakkers en -snoeperts van me, heel veel tlk stuur ik julie. En juistem ook voor de mijdjes met de ligame die vaak stake.

Ik heb een klein mini sippegeitje want vande 1 opde andre dag zijn me voete vlink op gepomt. Emme hande. Hadt ik braafv laarze met zonder hoge hakke gekogt een poosie gleje, pas ik ook me vrantwoode sgoesel nie meer. Alenig nog maar te grote gimpe zonder vetes (bet en ennie sgoezel). en me uggs netulek, maar die zijn almar zo vogtig. cur kol sapp?

Ook bennik uit me psiesie kledei gegroeit. Me flos kuttige zij ze zij mijd zij ze je buijk is gewoon nogal groodt. Dus. Dat zalm zijn. En zo kennik nogwelles 8 weke door modere, maar klage maggik nie hoor. hoortebij!
Wat of ik zegge wou ik mis Kaj!
Wad denk jei wel nie fan mei nie, Har?

Nee hoor, eg naar de batkamertegelboer-chedoe cheweesd wand in de oggent falt hier wijnig te spesjaal diejeten med al die Zaadjes. Spesjaal Diejeten doen wie diep in de nagt, dus noch een paar uurdjes en dan is de kusd vijlig om te diejeten (ik lich hier tussen Zaadje 3 (regs) en die slaapd en Zaadje 2 (lings) die nied slaapd. En Zaadje 1 hoor ik bofe op solder noch rommelen dus die slaapd ook noch nie.

Hoe kreig ik die roepdinge in de klas om halluf neche maandagoggent?
Wendelaa, der is een toppik ofer forum inmagoos, nouw hut is wel duideluk wat jouw Havette inmaagoo is.
Tjee bale fan al dad vogt in je foete en hande, Lied.

Je wort langsaandehant een soord van kamerolivantje gloof ik, tog?
Lied, van mijn mag je best klagen hiero over alle dragt klagten.

As je maar ook de worp fan de ongesgore vrugt hier lijf ver slaat. Net als Jamumama, dat vin ik sow spannent.
Ja, mein iemagoo mach duideleik wese, maar daar ben ik ijgleik besd trods op, dad ik zohiezo een iemagoo hep, zech maar!
Fefelent Lied! Eet je ook al soutloos?
lidewij voor je t weet wenze wij je hier alle een prettig ontzluiting en sitte we eenschgezint mee te puffen achter onze CP. Heb je nog gejogaat ofzo? Met zo'n gewaat dat op een madje staat te zennen dat je ruuuusssstig door je pagina moet ademen enzo? Gaan je kleren niet door passen verder, maar wel een leuke oevening om te oefenen als je er (soals ik) 24 uur over doet om 10 cm opsluiting te kreigen.
Sein we hier allemaal hoog-abnormaal? En moete we dan lit worre van Mensaa?
Wendela; je hep groot geleik! Ik zou ook best een imacho willen. Als was het maar als sexbeest! Je weet wel; ze kunne beter over je lul fietsen dan over je fiets lullen toch?
anoniem_76526 wijzigde dit bericht op 03-01-2009 23:03
Reden: oeps, spelfout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven