Migraine
vrijdag 2 december 2016 om 09:34
vrijdag 2 december 2016 om 09:38
http://www.migrainefonds.nl/migraine/wat-is-migraine/
Als je nog in staat bent om hier op het forum te zitten, is het geen migraine lijkt me, maar zware hoofdpijn.
Wel vervelend natuurlijk. Als het aanhoudt, ga naar de huisarts
Als je nog in staat bent om hier op het forum te zitten, is het geen migraine lijkt me, maar zware hoofdpijn.
Wel vervelend natuurlijk. Als het aanhoudt, ga naar de huisarts
vrijdag 2 december 2016 om 11:01
Het klinkt mij eerder in de oren als een flinke verkoudheid in combinatie met van die typische zwangerschapshoofdpijn en evt nog wat zwangerschapsmisselijkheid, dan als migraine. Maar ik ben geen dokter natuurlijk.
Hoe dan ook: rusten, iets lichtverteerbaars eten, wat water, thee of bouiilon drinken, en hopen dat het snel beter gaat. Wat paracetamol erbij. Blijft het na een paar dagen nog zo, dan even naar de dokter?
Beterschap!
Hoe dan ook: rusten, iets lichtverteerbaars eten, wat water, thee of bouiilon drinken, en hopen dat het snel beter gaat. Wat paracetamol erbij. Blijft het na een paar dagen nog zo, dan even naar de dokter?
Beterschap!
vrijdag 2 december 2016 om 11:18
Zoals anderen het al zeggen; zeker geen migraine omdat je toch naar een beeldscherm kunt kijken. Met mijn migraine tijdens de zwangerschap lag ik geblinddoekt in bed want elk lichtstraaltje deed mij zo pijn dat ik ervan moest overgeven.
Het lijkt mij eerder dat je last hebt van je verkoudheid en 'normale' hoofdpijn.
Het lijkt mij eerder dat je last hebt van je verkoudheid en 'normale' hoofdpijn.
vrijdag 2 december 2016 om 12:01