Migraine

02-12-2016 09:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zover,12 weken zwanger en een migraine aanval. Volgens mij een gevolg van mijn verkoudheid, zou dat kunnen? Erge neusverkoudheid.. ik wil alleen de hele tijd eten omdat ik honger heb maar alles wil er weer uit. Komt dit door de migraine of zou het een buikgriep zijn?
http://www.migrainefonds.nl/migraine/wat-is-migraine/

Als je nog in staat bent om hier op het forum te zitten, is het geen migraine lijkt me, maar zware hoofdpijn.

Wel vervelend natuurlijk. Als het aanhoudt, ga naar de huisarts
ik zou niet te zwaar eten, bouillon crackers dat soort dingen.

zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt en neem wat paracetemol?

Verder moet je gewoon uitzieken als je verkouden bent
Als het echt migraine is, geen beeldschermen. Bij zware hoofdpijn ook niet trouwens
Het klinkt mij eerder in de oren als een flinke verkoudheid in combinatie met van die typische zwangerschapshoofdpijn en evt nog wat zwangerschapsmisselijkheid, dan als migraine. Maar ik ben geen dokter natuurlijk.

Hoe dan ook: rusten, iets lichtverteerbaars eten, wat water, thee of bouiilon drinken, en hopen dat het snel beter gaat. Wat paracetamol erbij. Blijft het na een paar dagen nog zo, dan even naar de dokter?

Beterschap!
Zoals anderen het al zeggen; zeker geen migraine omdat je toch naar een beeldscherm kunt kijken. Met mijn migraine tijdens de zwangerschap lag ik geblinddoekt in bed want elk lichtstraaltje deed mij zo pijn dat ik ervan moest overgeven.

Het lijkt mij eerder dat je last hebt van je verkoudheid en 'normale' hoofdpijn.
Ik heb al heel lang migraine aanvallen en ik kan prima naar schermen kijken. Het doet flink pijn dus in die zin is het niet zo slim maar het kán wel .

En ik zou idd voor lichtverteerbare dingen gaan zoals bouillon en crackers oid. Vervelend hoor, hoop dat je je snel beter voelt!
Is het wel migraine en niet een voorhoofdsholte ontsteking?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven