In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 7 oktober 2016 om 19:17
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 05 oktober 2016 @ 10:54:
Ik zag Umberto een kroket eten en dacht FOUT! Kaasstengel moet het zijn
Ik hoop zo dat ze de rust gevonden heeft MoedervanMyleneValerie, ik denk dat iedereen hier dat hoopt... Als er een hiernamaals is, kan het niet anders dan dat ze daar een mooi plekje gekregen heeft!
Ik zag Umberto een kroket eten en dacht FOUT! Kaasstengel moet het zijn
Ik hoop zo dat ze de rust gevonden heeft MoedervanMyleneValerie, ik denk dat iedereen hier dat hoopt... Als er een hiernamaals is, kan het niet anders dan dat ze daar een mooi plekje gekregen heeft!
vrijdag 7 oktober 2016 om 20:51
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 05 oktober 2016 @ 10:55:
@Marels, moeten ze niet op dieet? Ik vrees ervoor dat ze allebei op dieet moeten. Floyd is een ouwe vreetzak en wordt ook niet echt magerder en Billy heeft van de DA het predikaat "mollig" gekregen. Dus ik vrees dat we de snoepjes moeten skippen en een strikt dieet moeten gaan volgen
@Marels, moeten ze niet op dieet? Ik vrees ervoor dat ze allebei op dieet moeten. Floyd is een ouwe vreetzak en wordt ook niet echt magerder en Billy heeft van de DA het predikaat "mollig" gekregen. Dus ik vrees dat we de snoepjes moeten skippen en een strikt dieet moeten gaan volgen
668, the neighbour of the Beast

zondag 6 november 2016 om 18:39
Mylene, daarboven op je wolkje lees even mee op het geen soeptopic en stuur een vermomd engeltje naar mijn keuken om de boel te redden
Ik was van plan om hier te posten als mijn stoofvlees gelukt was: en Myleen keek toe vanaf haar wolkje en zag dat het goed was..... Haha, goed plan, maar nee. Niet gelukt dus.
Ik was van plan om hier te posten als mijn stoofvlees gelukt was: en Myleen keek toe vanaf haar wolkje en zag dat het goed was..... Haha, goed plan, maar nee. Niet gelukt dus.
zondag 6 november 2016 om 18:42
quote:IBIopviva schreef op 05 oktober 2016 @ 19:41:
Ook ik was vandaag wat aan het zoeken in mijn mail en kwam mv tegen.
Ze blijft in mijn gedachten.
Dat is mij ook overkomen IBI, ik heb de mails ook weer teruggelezen.
Was erg pijnlijk en verdrietig
Voor jou
Ook ik was vandaag wat aan het zoeken in mijn mail en kwam mv tegen.
Ze blijft in mijn gedachten.
Dat is mij ook overkomen IBI, ik heb de mails ook weer teruggelezen.
Was erg pijnlijk en verdrietig
Voor jou
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 6 november 2016 om 18:47
quote:pruttel schreef op 06 november 2016 @ 18:39:
Mylene, daarboven op je wolkje
lees even mee op het geen soeptopic en stuur een vermomd engeltje naar mijn keuken om de boel te redden ;-p
Herstel dus;
Myleen keek toe vanaf haar wolkje en piste in haar engelenbroekje van het lachen, omdat de pingkoningin ook nooit verandert
Mylene, daarboven op je wolkje

Herstel dus;
Myleen keek toe vanaf haar wolkje en piste in haar engelenbroekje van het lachen, omdat de pingkoningin ook nooit verandert

zondag 6 november 2016 om 21:34
quote:pruttel schreef op 06 november 2016 @ 21:03:
Iets later dan gepland, maar ik kan het toch zeggen nu:
Nadat Mylene een schoon engelenbroekje had aangetrokken, ging ze weer zitten op haar wolkje. Ze keek naar beneden en zag hoe Pruttel van haar stoofvlees zat te genieten en ze zag dat het goed was
Iets later dan gepland, maar ik kan het toch zeggen nu:
Nadat Mylene een schoon engelenbroekje had aangetrokken, ging ze weer zitten op haar wolkje. Ze keek naar beneden en zag hoe Pruttel van haar stoofvlees zat te genieten en ze zag dat het goed was
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 8 november 2016 om 12:02
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 08 november 2016 @ 11:55:
Als het over recepten gaat en over katten dan kijkt ze echt wel mee! Ik zag u voorbij komen, en pak heel snel de gelegenheid om u een héle Dikke welgemeende pakkerd te komen brengen.
Als het over recepten gaat en over katten dan kijkt ze echt wel mee! Ik zag u voorbij komen, en pak heel snel de gelegenheid om u een héle Dikke welgemeende pakkerd te komen brengen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 14 november 2016 om 18:40
Ik las vandeweek een topic waarin zo'n gevatte en tegelijk lieve post voorbij kwam en n'n adem stokte even toen ik zag dat die van MV was. Toen zag ik pas de datum (van een paar jaar geleden) waarop het gepost was.
Ze komt soms nog zo 'levend' voorbij dat ik amper kan geloven dat ze er niet meer is.
En tegelijk ben ik blij dat haar nalatenschap op dit forum haar levend houdt en dat ik nog steeds moet grinniken en een warm gevoel krijg als ik haar berichtjes weer lees.
Dank je wel Mylene.
En een warme hug voor u, mama van Mylene.
Ze komt soms nog zo 'levend' voorbij dat ik amper kan geloven dat ze er niet meer is.
En tegelijk ben ik blij dat haar nalatenschap op dit forum haar levend houdt en dat ik nog steeds moet grinniken en een warm gevoel krijg als ik haar berichtjes weer lees.
Dank je wel Mylene.
En een warme hug voor u, mama van Mylene.

zaterdag 17 december 2016 om 15:54
Als jullie haar naam in het zand hadden geschreven,
hadden de golven hem na korte tijd uitgewist.
Als jullie haar naam in een boom hadden gegrift,
was de schors met de tijd vergaan.
Als jullie haar naam in marmer hadden gekapt,
was de steen na veel tijd gebroken.
Maar jullie hebben haar naam in jullie hart geborgen,
daar wordt hij voor de eeuwigheid goed bewaard.
hadden de golven hem na korte tijd uitgewist.
Als jullie haar naam in een boom hadden gegrift,
was de schors met de tijd vergaan.
Als jullie haar naam in marmer hadden gekapt,
was de steen na veel tijd gebroken.
Maar jullie hebben haar naam in jullie hart geborgen,
daar wordt hij voor de eeuwigheid goed bewaard.

zaterdag 17 december 2016 om 16:08
Kon het topic vanochtend niet vinden.
Gisteren kerstpakket gekregen. Dus bijna een jaar geleden dat ik met Mylene afsprak om een deel van mijn kerstpakket te kunnen geven. Ze had van iemand een treinkaartje gekregen en mijn woonplaats zat op de route.
Na het vele online kletsen (vooral wakkerentopics, soms mail) en met een groep bij de bbq was wel even wennen zo 1op1, maar de 'overdracht' heeft een uur of anderhalf geduurd geloof ik.
Gisteren kerstpakket gekregen. Dus bijna een jaar geleden dat ik met Mylene afsprak om een deel van mijn kerstpakket te kunnen geven. Ze had van iemand een treinkaartje gekregen en mijn woonplaats zat op de route.
Na het vele online kletsen (vooral wakkerentopics, soms mail) en met een groep bij de bbq was wel even wennen zo 1op1, maar de 'overdracht' heeft een uur of anderhalf geduurd geloof ik.
zaterdag 17 december 2016 om 16:13
Watervrouw, anderhalf uur was voor MV nog heel snel geregeld hoor
Meestal als ik haar aan de telefoon had waren we twee of drie uur verder
Oudblond;
Zijn gangetje eigenlijk. Poezen vinden elkaar nog steeds niet lief maar dat hoeft ook niet. Over het algemeen geldt er een redelijk gedoogbeleid nu alleen wanneer ze elkaar tegen komen in de doorgang naar de keuken moet er gemept en geblazen worden.
Tis heel grappig dat je elke maar weken de hierarchie wat ziet draaien, elke keer heeft een andere kat recht op bepaalde plekjes
Enige downside is dat Billy een beetje levensmoe bleek en besloot te gaan knuffelen met een Dodge.
Daar zat ie NET niet onder, hij draaide op de laatste halve seconde terug en heeft daarbij zijn achterpoten wat verrekt ofzo. Nou ja, voor de zekerheid naar de dierenarts, einde van de wereld natuurlijk want kat heeft zeker drie dagen full drama queen op de bank gelegen.
Het enige positieve is dat hij geleerd lijkt te hebben van zijn actie want hij durft nu niet meer de schuur in
Wat Floyd extra fanatiek maakt om wél te gaan, want hey, hij is natuurlijk veel stoerder en hij durft wel
Meestal als ik haar aan de telefoon had waren we twee of drie uur verder
Oudblond;
Zijn gangetje eigenlijk. Poezen vinden elkaar nog steeds niet lief maar dat hoeft ook niet. Over het algemeen geldt er een redelijk gedoogbeleid nu alleen wanneer ze elkaar tegen komen in de doorgang naar de keuken moet er gemept en geblazen worden.
Tis heel grappig dat je elke maar weken de hierarchie wat ziet draaien, elke keer heeft een andere kat recht op bepaalde plekjes
Enige downside is dat Billy een beetje levensmoe bleek en besloot te gaan knuffelen met een Dodge.
Daar zat ie NET niet onder, hij draaide op de laatste halve seconde terug en heeft daarbij zijn achterpoten wat verrekt ofzo. Nou ja, voor de zekerheid naar de dierenarts, einde van de wereld natuurlijk want kat heeft zeker drie dagen full drama queen op de bank gelegen.
Het enige positieve is dat hij geleerd lijkt te hebben van zijn actie want hij durft nu niet meer de schuur in
Wat Floyd extra fanatiek maakt om wél te gaan, want hey, hij is natuurlijk veel stoerder en hij durft wel

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in