Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

zaterdag 10 januari 2009 om 17:06
Ik ook fan lullie!!
Liedje, as ut een mogulukke én...én... is, dan wor ut allebei. Mar ik begreep dat ut óf...óf... is. Sal ik t.z.t. frage!
Aan partner en kinders wor veel aandag gegeve, óók door matte schaaps werk daar. Ut wor aangemoedigd da ze wel s mee kome, en er is ook een spesjale dag voor zullie. Daar gaan we zekers gebruiking van make.
Liedje, as ut een mogulukke én...én... is, dan wor ut allebei. Mar ik begreep dat ut óf...óf... is. Sal ik t.z.t. frage!
Aan partner en kinders wor veel aandag gegeve, óók door matte schaaps werk daar. Ut wor aangemoedigd da ze wel s mee kome, en er is ook een spesjale dag voor zullie. Daar gaan we zekers gebruiking van make.
zaterdag 10 januari 2009 om 17:46
quote:Livre schreef op 10 januari 2009 @ 17:06:
Ik ook fan lullie!!
Aan partner en kinders wor veel aandag gegeve, óók door matte schaaps werk daar. Ut wor aangemoedigd da ze wel s mee kome, en er is ook een spesjale dag voor zullie. Daar gaan we zekers gebruiking van make.vein zo. Ik lasz je burrigt as dat normaal menze alle huppel leners kreige maar jij als kraan moes kieze. Dat vonnik verbarig en verbazent. Want juist krane stoppe vaak moeleke dinge ver agter in een donker hoekje van derlui beworstzijn. Duzzik was juits bezorgt omdat jei zo stur bent en zo trost dat je dan tege de moje dokter zee: hebbiknienodeg. Tewwel. Baart het niet dan schaart het niet. (zie Vette Havette).
Ik ook fan lullie!!
Aan partner en kinders wor veel aandag gegeve, óók door matte schaaps werk daar. Ut wor aangemoedigd da ze wel s mee kome, en er is ook een spesjale dag voor zullie. Daar gaan we zekers gebruiking van make.vein zo. Ik lasz je burrigt as dat normaal menze alle huppel leners kreige maar jij als kraan moes kieze. Dat vonnik verbarig en verbazent. Want juist krane stoppe vaak moeleke dinge ver agter in een donker hoekje van derlui beworstzijn. Duzzik was juits bezorgt omdat jei zo stur bent en zo trost dat je dan tege de moje dokter zee: hebbiknienodeg. Tewwel. Baart het niet dan schaart het niet. (zie Vette Havette).
zaterdag 10 januari 2009 om 17:54
Roelie, ik begreip natuuluk dat je geeen gelt over de brug kan smeite as je eigeluk geen inkome heb. Dat zou stom sein.
Ik heb hut geluck dat mannelies en ik bijde werke, geen kindure hebbe en een onweis lage huur. Dan hou ju dus best wad gelt over om te sjoppe. En weete jullie, ik ga de kridiet krisis gewoon ook uit hullie naam bestreide.
Roel, hep net je roelaas gelese op entemeteenment. Ik ben behoorluk in de onderdruk er fan.
Ik heb hut geluck dat mannelies en ik bijde werke, geen kindure hebbe en een onweis lage huur. Dan hou ju dus best wad gelt over om te sjoppe. En weete jullie, ik ga de kridiet krisis gewoon ook uit hullie naam bestreide.
Roel, hep net je roelaas gelese op entemeteenment. Ik ben behoorluk in de onderdruk er fan.
zaterdag 10 januari 2009 om 17:56
zaterdag 10 januari 2009 om 18:04
Nee. Hij hat schootbappe meegenome. Toen keek ie in de koele kast en zag dat de eiers op ware.
Me jongste roepding hat ut vanogtend na de atteletiek heul kout, dus bij de luns heb ik wat warms gemaakt met eiers erin, spesjaal voor ut koue roepding. Nou zijn er geen eiers meer. En hij heb ze niet gekogt, dus eiersloos. En daar baalde ie fan, da was mijn sgult.
Me jongste roepding hat ut vanogtend na de atteletiek heul kout, dus bij de luns heb ik wat warms gemaakt met eiers erin, spesjaal voor ut koue roepding. Nou zijn er geen eiers meer. En hij heb ze niet gekogt, dus eiersloos. En daar baalde ie fan, da was mijn sgult.
zaterdag 10 januari 2009 om 18:21
Babs, ik finnut ook een heel goet idee as je beide gaad doen.
En om een seer komplikatore krisis te forkome en dad wij weer allegaar raat motte gaan geve vanwege een krisis topik is het misgien een mogeliksgeit om je roepding nog effen naar de shop te stuuren?
Lied, heerlik gesjopt, soso, ik hept fandaag nog wel warmere wante gekogt, dad wast noodig
Roel, rustigies an hoort, gelt mot rolle, maar as t er nied is ken hed ook nied rolle he. Om te blijfe oefene raat ik je aan gehakte ballen te rollen. Dan bleift de rolbeweegink wel aan weesig he
luv koekkie
En om een seer komplikatore krisis te forkome en dad wij weer allegaar raat motte gaan geve vanwege een krisis topik is het misgien een mogeliksgeit om je roepding nog effen naar de shop te stuuren?
Lied, heerlik gesjopt, soso, ik hept fandaag nog wel warmere wante gekogt, dad wast noodig
Roel, rustigies an hoort, gelt mot rolle, maar as t er nied is ken hed ook nied rolle he. Om te blijfe oefene raat ik je aan gehakte ballen te rollen. Dan bleift de rolbeweegink wel aan weesig he
luv koekkie
zaterdag 10 januari 2009 om 18:26
Liev Koeky. Jei ben nog in jouwn proest teit as In Spekker Koekkie. En jei doet goedt joun bestd en ik hebt allle vet rouwen in jou kuttecy tijden.
Maar.
Dit is al de tweeede kir dat jij Anelies Lied noemdt en, of, vieze verzen.
Dus.
Vennavondt nog is in je speak breef oevene?
Egels Orgeltje 1: Liedewij = Lied wandt die kon heul goed Misvorm Fukkie Zingen!
Egels Orgeltje 2: Annelies = Lies wandt zei vleit heur liezen om een nordik kandt kots paart wekeliks!
Maar.
Dit is al de tweeede kir dat jij Anelies Lied noemdt en, of, vieze verzen.
Dus.
Vennavondt nog is in je speak breef oevene?
Egels Orgeltje 1: Liedewij = Lied wandt die kon heul goed Misvorm Fukkie Zingen!
Egels Orgeltje 2: Annelies = Lies wandt zei vleit heur liezen om een nordik kandt kots paart wekeliks!
zaterdag 10 januari 2009 om 18:53