Wat een uitvinding!
zondag 8 januari 2017 om 15:58
Moest er net aan denken...misschien een beetje raar, maar ik blijf de wasmachine een geweldig iets vinden... kleding of linnengoed er vuil in stoppen, wat wasmiddel erbij, deurtje dicht, knop indrukken en een uur of wat later komt het er schoon uit!
En mijn toilet. Het is zo vanzelfsprekend maar ben zo blij met het gemak. En hoe makkelijk het schoon te houden is.
Met welke uitvinding ben jij een blij ei?
En mijn toilet. Het is zo vanzelfsprekend maar ben zo blij met het gemak. En hoe makkelijk het schoon te houden is.
Met welke uitvinding ben jij een blij ei?
zondag 8 januari 2017 om 16:42
zondag 8 januari 2017 om 16:58
quote:Snowfall schreef op 08 januari 2017 @ 16:56:
[...]
Geen vieze gedachten, he? Met instructiefilmpjes bedoel ik gewoon op Youtube, dat je denkt goh, hoe moet je een kastje in elkaar timmeren of hoe maak je smoky eyes. Alles staat erop!
Vieze gedachten? Wie? Ik? Hoe kom je daar nou bij.
Is inderdaad handig.
[...]
Geen vieze gedachten, he? Met instructiefilmpjes bedoel ik gewoon op Youtube, dat je denkt goh, hoe moet je een kastje in elkaar timmeren of hoe maak je smoky eyes. Alles staat erop!
Vieze gedachten? Wie? Ik? Hoe kom je daar nou bij.
Is inderdaad handig.
zondag 8 januari 2017 om 17:01
quote:karin12345 schreef op 08 januari 2017 @ 16:51:
[...]
Kan ook nog ja.
Maar we zijn het eens: het tosti-ijzer is een nonsens uitvinding.
Nog moeilijk schoon te maken ook, die krengen.Verbaast me niets dat jij kennelijk van geen enkele uitvinding een blij ei wordt. Of denk je er nog steeds diep over na?
[...]
Kan ook nog ja.
Maar we zijn het eens: het tosti-ijzer is een nonsens uitvinding.
Nog moeilijk schoon te maken ook, die krengen.Verbaast me niets dat jij kennelijk van geen enkele uitvinding een blij ei wordt. Of denk je er nog steeds diep over na?