Viva Rotturdam

12-01-2017 17:15 484 berichten
Ok, wie doet er mee aan een Rotterdam Viva Forum meet?
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 08:54:

[...]

Een generatie is 15 jaar.Niet in de genealogie. Sociologisch gezien wel. Eigenlijk is een generatie ook 35 jaar, omdat het aantal jaar afhankelijk is van de gemiddelde leeftijd waarop men kinderen krijgt. Nu is dat 35 jaar, vroeger aanzienlijk minder.
quote:safrat schreef op 14 januari 2017 @ 09:00:

[...]

Niet in de genealogie. Sociologisch gezien wel. Eigenlijk is een generatie ook 35 jaar, omdat het aantal jaar afhankelijk is van de gemiddelde leeftijd waarop men kinderen krijgt. Nu is dat 35 jaar, vroeger aanzienlijk minder.Dat is waar.
Ja. Heel fijn.
Nu kun je met een gerust hart afspreken.
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017i @ 11:58:

Nu kun je met een gerust hart afspreken.God ja zonder die kennis had ik niet gedurfd.
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:05:

[...]

God ja zonder die kennis had ik niet gedurfd.Begrijpelijk. Ieder heeft zo zijn zwakke plek. Nu heb je in ieder geval een leuk feitje om het ijs te breken!
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 12:06:

[...]

Begrijpelijk. Ieder heeft zo zijn zwakke plek. Nu heb je in ieder geval een leuk feitje om het ijs te breken!Welk feitje? Ik snap er weer niets van.
quote:safrat schreef op 14 januari 2017 @ 12:22:

[...]

Welk feitje? Ik snap er weer niets van.Generatie "uitreken" feitjes!
quote:safrat schreef op 14 januari 2017 @ 12:22:

[...]

Welk feitje? Ik snap er weer niets van.Cursus genealogie.
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:26:

[...]

Cursus genealogie.Niet teveel hier over spreken! Bewaar ook wat voor de meeting!
Alle reacties Link kopieren
Count me in. Lijkt me super leuk. Ben benieuwd wat er allemaal is gebeurd bij de laatse meet.

Ik via een andere forum ook al eerder leuke mensen ontmoet irl.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Tulisa schreef op 14 januari 2017 @ 12:33:

Count me in. Lijkt me super leuk. Ben benieuwd wat er allemaal is gebeurd bij de laatse meet.

Ik via een andere forum ook al eerder leuke mensen ontmoet irl.Ho ho ho. Ik ken jou niet. En aangezien ik de meet ben gestart mag ik bepalen wie er komt.
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:35:

[...]

Ho ho ho. Ik ken jou niet. En aangezien ik de meet ben gestart mag ik bepalen wie er komt.

doe eens lief jij.

Overigens kent niemand elkaar...dat was toch de reden vd meeting?
quote:badmeester schreef op 13 januari 2017 @ 08:38:

[...]

1. Kom jij uit een ander tijdperk? / Heb je onder een steen geleefd?

2. Ben je zo geintimeerd door bepaalde denkbeelden?Echt hé. Verschrikkelijk zulke vooroordelen.
quote:Tulisa schreef op 14 januari 2017 @ 12:41:

[...]

Echt hé. Verschrikkelijk zulke vooroordelen.Beter lezen. Ik kwam er regelmatig, dus niks vooroordeel. Welke vooroordelen heb jij het precies over?
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:05:

[...]

God ja zonder die kennis had ik niet gedurfd.Ook lullig voor die kennis dat hij/zij mee moet omdat jij ander niet durft.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:26:

[...]

Cursus genealogie.

Dat is geen leuk onderwerp? Voor de rest praat ik alleen over schaken en parlementaire geschiedenis.

EN NU?
quote:safrat schreef op 14 januari 2017 @ 12:44:

[...]

Dat is geen leuk onderwerp? Voor de rest praat ik alleen over schaken en parlementaire geschiedenis.

EN NU?Zonde. Begon best interessant.
quote:sprokkelientje schreef op 13 januari 2017 @ 13:00:

Maarre, waarom persé WP, aan de overkant is het veeeeel gezelliger Als jij vaker in Ari komt is er best wel kans dat wij elkaar kennen...
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 12:43:

[...]

Beter lezen. Ik kwam er regelmatig, dus niks vooroordeel. Welke vooroordelen heb jij het precies over?Het is de afgelopen tijd wel beter geworden hoor, in ieder geval tot aan de kruising heemraadsplein
Barst er nou godverdomme weer een discussie los zonder mij?
Wat is overigens de gemiddelde leeftijd van de mensen die komen? Ik ben 30 jaar. Is de doelgroet 40 of 50+?
quote:Pinda-Kaas schreef op 14 januari 2017 @ 12:51:

[...]

Het is de afgelopen tijd wel beter geworden hoor, in ieder geval tot aan de kruising heemraadspleinGelukkig. Ik ben er nu zo'n 6 jaar weg, ben wel benieuwd eigenlijk!
quote:badmeester schreef op 14 januari 2017 @ 12:53:

Barst er nou godverdomme weer een discussie los zonder mij?

Was je weer eens wat nuttigs aan het doen? Dat kan niet hoor.
quote:Maccaron schreef op 14 januari 2017 @ 12:57:

[...]

Gelukkig. Ik ben er nu zo'n 6 jaar weg, ben wel benieuwd eigenlijk!

ik loop tegenwoordig gewoon zonder vrezen heen en weer tussen de binnenweg en de kruiskade

in het donker

ik sta er zelf ook nog wel eens versteld van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven