Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 januari 2017 om 01:06
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2017 @ 00:09:
Ah, ik dacht dat het aan mij lag. Er verdwijnt hier vanalles.
Er verdwijnt inderdaad van alles!
En niet hele pagina's, maar gewoon berichten tussen andere berichten door.
Als je op zo'n gequote bericht klikt, krijg je de 'sorry deze pagina bestaat niet'.
Bizar, volgens mij een dikke vette bug. Dat wordt maintenance binnenkort...
Ah, ik dacht dat het aan mij lag. Er verdwijnt hier vanalles.
Als je op zo'n gequote bericht klikt, krijg je de 'sorry deze pagina bestaat niet'.
Bizar, volgens mij een dikke vette bug. Dat wordt maintenance binnenkort...
zondag 29 januari 2017 om 01:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 00:36:
Wat enigggg toch, al die ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee , die hebben allemaal zo'n origineel interieur bij elkaar gezocht, gesprokkeld en met een zaklamp van de straat weggehaald voor het grofvuil kwam. Vintage rijmt op vuilniswage.
Ik lus hemaal geen ijsthee.
Maar ik heb wel een bijkeuken.
En een hond.
En modder, heel veel modder.
En grote boekenkasten en boeken, heel veel boeken.
En bij elkaar gesprokkelde en geërfde vintage, waar ik heel erg aan gehecht ben.
Inclusief hele grote, hoge boekenkasten. Zonder trapje, want die stond er niet bij, op straat.
Wat enigggg toch, al die ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee , die hebben allemaal zo'n origineel interieur bij elkaar gezocht, gesprokkeld en met een zaklamp van de straat weggehaald voor het grofvuil kwam. Vintage rijmt op vuilniswage.
En een hond.
En bij elkaar gesprokkelde en geërfde vintage, waar ik heel erg aan gehecht ben.
Inclusief hele grote, hoge boekenkasten. Zonder trapje, want die stond er niet bij, op straat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 29 januari 2017 om 01:07
zondag 29 januari 2017 om 01:10
zondag 29 januari 2017 om 01:10
zondag 29 januari 2017 om 01:11
quote:Courage-- schreef op 29 januari 2017 @ 01:06:
[...]
Bizar, volgens mij een dikke vette bug. Dat wordt maintenance binnenkort... Geen bug. Een mod met een knopje. Alles wat met/over Math ging is weg. Daardoor worden de pagina's automatisch minder.
[...]
Bizar, volgens mij een dikke vette bug. Dat wordt maintenance binnenkort... Geen bug. Een mod met een knopje. Alles wat met/over Math ging is weg. Daardoor worden de pagina's automatisch minder.
zondag 29 januari 2017 om 01:12
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 01:10:
Oh ja, shit. Die had ik in het kader van de herkenbaarheid altijd verzwegen.
Net als dat ik (kennelijk) een ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee ben.Ik zou maar gaan anonimiseren als ik jou was. Vanmorgen kwam hier namelijk een mevrouw voorbij met een hond, en nu weet ik dus dat jij dat was.
Oh ja, shit. Die had ik in het kader van de herkenbaarheid altijd verzwegen.
Net als dat ik (kennelijk) een ikbenzo'nlekkeremallemeidikdoeeenrietjeinmijnijsthee ben.Ik zou maar gaan anonimiseren als ik jou was. Vanmorgen kwam hier namelijk een mevrouw voorbij met een hond, en nu weet ik dus dat jij dat was.
zondag 29 januari 2017 om 01:14
zondag 29 januari 2017 om 01:16
zondag 29 januari 2017 om 01:18
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 01:06:
[...]
En een hond.
[...]
En een hond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 29 januari 2017 om 01:19
Ik had het van Pejeka nooit gedacht, trouwens. Maar het verbaast me ook niet echt, het past eigenlijk wel.
Overigens weet ik heel erg zeker dat ik begin jaren negentig ergens in een ver buitenland een discussie heb gehad met iemand waarin ik tot afgrijzen van die ander naar voren bracht dat in Nederland twee mensen van hetzelfde geslacht konden trouwen. Dus volgens mij was er toen al wel zoiets mogelijk, al was het misschien nog niet het burgerlijk huwelijk. Waarschijnlijk kon het voor de kerk (of in elk geval voor sommige kerken) wel.
Overigens weet ik heel erg zeker dat ik begin jaren negentig ergens in een ver buitenland een discussie heb gehad met iemand waarin ik tot afgrijzen van die ander naar voren bracht dat in Nederland twee mensen van hetzelfde geslacht konden trouwen. Dus volgens mij was er toen al wel zoiets mogelijk, al was het misschien nog niet het burgerlijk huwelijk. Waarschijnlijk kon het voor de kerk (of in elk geval voor sommige kerken) wel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 29 januari 2017 om 01:25
zondag 29 januari 2017 om 01:47
zondag 29 januari 2017 om 10:00
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 00:11:
[...]
Neuh, ik vind het echt oprecht heel erg grappig. Ik vermoed dat het van hem uit niet zo bedoeld is maar ik vind het echt een van de leukste grappen hier op het forum. Het is niet eens sneu. Ik heb er direct beeld bij en heb nu dus de wat bekrompener, chagrijniger, verwijfdere tweelingbroer van Jan de Hoop in mijn hoofd. En het idee dat hele hordes vrouwen zich kapot hebben zitten ergeren aan zijn modeadviezen of aan zijn huishoudadviezen, ik blijf maar lachen. Of dat ik me oprecht gekwetst heb gevoeld en me ook echt boos heb zitten maken over dat geleuter over integratie en allochtonen, hij komt uit focking Zuid Oost Brabant! De enige allochtoon die ze daar hebben is de afhaalchinees en de shoarmaturk! Dat is toch een giller, of niet?
Ik heb erg om jouw reactie gelachen hoe hij dan in contact kan komen met vluchtelingen en buitenlanders. Had ik nog niet eens bedacht. Opvoedadviezen ed beginnen meestal met "mijn ouders..." dan denk ik: lul maar raak.
Maar idd. Bijna-limburg. Wist het wel, maar niet bij stil gestaan.
Limburg is wel het thuisfront van Wilders. Trekt daar veel stemmen.
[...]
Neuh, ik vind het echt oprecht heel erg grappig. Ik vermoed dat het van hem uit niet zo bedoeld is maar ik vind het echt een van de leukste grappen hier op het forum. Het is niet eens sneu. Ik heb er direct beeld bij en heb nu dus de wat bekrompener, chagrijniger, verwijfdere tweelingbroer van Jan de Hoop in mijn hoofd. En het idee dat hele hordes vrouwen zich kapot hebben zitten ergeren aan zijn modeadviezen of aan zijn huishoudadviezen, ik blijf maar lachen. Of dat ik me oprecht gekwetst heb gevoeld en me ook echt boos heb zitten maken over dat geleuter over integratie en allochtonen, hij komt uit focking Zuid Oost Brabant! De enige allochtoon die ze daar hebben is de afhaalchinees en de shoarmaturk! Dat is toch een giller, of niet?
Ik heb erg om jouw reactie gelachen hoe hij dan in contact kan komen met vluchtelingen en buitenlanders. Had ik nog niet eens bedacht. Opvoedadviezen ed beginnen meestal met "mijn ouders..." dan denk ik: lul maar raak.
Limburg is wel het thuisfront van Wilders. Trekt daar veel stemmen.
anoniem_320165 wijzigde dit bericht op 29-01-2017 10:01
Reden: W
Reden: W
% gewijzigd
zondag 29 januari 2017 om 10:24
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 29 januari 2017 @ 10:00:
[...]
Limburg is wel het thuisfront van Wilders. Trekt daar veel stemmen.En vergeet ook niet die tien uitkeringstrekkers die hij elke ochtend achterop zijn fiets heeft als hij naar zijn werk gaat
[...]
Limburg is wel het thuisfront van Wilders. Trekt daar veel stemmen.En vergeet ook niet die tien uitkeringstrekkers die hij elke ochtend achterop zijn fiets heeft als hij naar zijn werk gaat
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 29 januari 2017 om 10:58
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 29 januari 2017 @ 01:15:
Ach hebben ze hun gumquotum ook weer gehaald deze week.
Vinden ze fijn.
heel vreemd idd, ik zei gisteravond toch al, dat het bannen niet goed gegaan was?
Ben benieuwd wat ze gaan doen met iemand die 4000 berichten heeft en geband wordt, gaan ze dan ook alle berichten weghalen??
Ach hebben ze hun gumquotum ook weer gehaald deze week.
Vinden ze fijn.
heel vreemd idd, ik zei gisteravond toch al, dat het bannen niet goed gegaan was?
Ben benieuwd wat ze gaan doen met iemand die 4000 berichten heeft en geband wordt, gaan ze dan ook alle berichten weghalen??
zondag 29 januari 2017 om 11:51
zondag 29 januari 2017 om 11:57
quote:tbl1966 schreef op 29 januari 2017 @ 10:24:
[...]
En vergeet ook niet die tien uitkeringstrekkers die hij elke ochtend achterop zijn fiets heeft als hij naar zijn werk gaat Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.
[...]
En vergeet ook niet die tien uitkeringstrekkers die hij elke ochtend achterop zijn fiets heeft als hij naar zijn werk gaat Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.
Am Yisrael Chai!
zondag 29 januari 2017 om 12:09
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 11:57:
[...]
Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.Jezus, wat kun jij arrogant uit de hoek komen zeg: zuid-oost Brabant is niet een enorm achtergebleven gebied ofzo.
[...]
Ja, dat geloof ik dan weer direct, nu ik weet waar hij woont. Hebben ze daar überhaupt bedrijven? Het zal daar wel stikken van de uitkeringstrekkers.Jezus, wat kun jij arrogant uit de hoek komen zeg: zuid-oost Brabant is niet een enorm achtergebleven gebied ofzo.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 29 januari 2017 om 12:16