Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
JA! kovvie! graag!
Alle reacties Link kopieren
wat een feessie was het gistere

ik gaat mein eiguh ontbijt ff smere
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Astemblaft Em! Melk = suikker staan op tavel.

Ik had na me muuzlie ombeit tog nog behoevte aan een dee aftur ombeit, dus ik heb ijere met hamme geroert, ook een bortie?

Haaa, kovvie. Daar was ik wel effe an toe.
Ga in therapie!
Ha margie! Ook ijtjes met hamme?
Ga in therapie!
Margje, moet je werruke dit wiekent?
doe maar ijtjes met hamme

ja babs, ik moet fandaag werke en misgien morge maar dat is nog een ferrasing
lueke verassing...
leuke ferassinge heb jou karjere, margy!

wij gaan bij de thuis bezorgd kand-klosse hale voor hud bedt de lugt in te steke voor de arby condizies van de flos kuttige en de zorgkraan!!! En een zogenoemde "bovensteek" ook. War dannou voor nodig is?

gruutsjes!
Tssk Margje, zukke ferrassinge zijn stom.
Moet je nau eens kijken in de viva blog wat of je nau weer ken winnen. Jonge jonge ze pake wel uit!

Ik zeg: we late de vette havette druken en sture 5 (tagtig) percent eczeemplaren na de viva voor weg te geve en dan worde we bekent!

Auwteurs:

Liedewij Bokje - Balingshoek

Sabine Kruishaar - van Boven

Emma Dekwaadsteniet - het Mannetje

sorie ik weed neit al julie meisjes namen...
ik houw ook nie fan die ferassinge eigenluk

het wort teit voor de gestreepte floerbedekking op mein karjere dan kan ik op mein streepe gaan staan
So heej meide, ik ben er chewoon sgor van cheworde. *maar singt tog uit leege buik" Ja bestel moar bestel moar bestel moar"*

Sit egt noch helegaar in de veesdstemmink.

Bedangt for de suuper gesellige a font.
goeiesmorreges

k sguif ook maar an for de kovvie, bent al weeer erruug kout geworre fanmorge

Marg, ken je nied segge dad je geen ferassing hebbe wilt

Caj fein dad je hed so gesellig fond, ik ook hoor. En was se sjippendaal nog wad of fiel die tegen en kant je dese om ruilen?

sow Lied gaad jei slaapen op hoog nifo, niet je havette hard kweit raken he dan

hier fandaag geen kant kolosse tot groot fudriet van me roepding, se futtelde gisteren dat ze hed liefs een lefendig kant klos masjien op ut kamertje wil. Ik hept de ronkmasjien maar mee gegeeft, dad pasd tog wad beters
Nouw March, mersgien mot je dat nouw gewoon maar is doen. De tillevong uid en de stecker uit de deur bel, jij ben gewoond ON BE RIJD BAAR!!

Staad vast nie in je kuttrak tot je ter aller tijdens berijdbaar moet zijn, ofwelsoms?

Heeeeee daar hebbewe Babsie. Wat zie je dr blaazend en blookend uid mijt! Sown gesond bloosje op je konen

Ema havetes zijn veumenisten dus die hebben geen MUISJESNAAM. Die hebben en houwen gewoon ter altijden dur ijge naam. Die ze van dur pa hebben gekregen. Tus.
Ga in therapie!
Lies, as je keel foelt as sguurpaworm dan moed je maart een lekkers glaasje warme mede opdrinke. Daar sit hoonig in en dad is goet for dad sguurpaworm
Caj ik denk andes dat het komma cheel wel handig is om nog een naam te hebben kijk mar na Julia Westenberg-van der Vat die je notoir benen kan winen bij de Fifa deze week.

Ik heb die uitdragerij uitgeverij eens grondtzaam besudeert en het is hiel Arisch! Ze geven egt allens uit: powezie romans trhillherts psiegopatie tejologie liefde evolutie en klimaad!
Aaan en daar is Koekkie ook! Ben jij al buitten geweest dan koek?? Overmoedug hoor! Hut is hier een beedje droezelug weer. Meer weer voor binne te bleiven. Maar ik mod wel de pat op voor 3(!! vijf) van jaars kutdootjes.

Hier hejje een bakkie Zen Zee Yo. Ik heb ok noch gebakke roe rijsjes met hamme.

Het nadeel van de chip&deels vinnik tot je vantervore weed wat voor flees of tot je in het vad hep zitten. Tus dat sad wel goet. Late we wel wesen, voor de diep gravige gespreken hoevdennik hem niet. Tus ik hep hem vermorgen bij het opruimen metteen druit gebokt. Tot mij verasing trof ik egter op zoldur nog een loss lopent ex umploir af! Van wie is tie en ken u hem vsb aso verwijden!
Ga in therapie!
hier ook Caj, droezelug weer, ut fordeel is natulik wel dad je nied gaad afonturieren in een rofershol. Me roepding hat fanmorrege al buitensgoolse aktifitijten dus most ik wel overmoedig wese. Se moedten tog eenz leere plannen make en rekenings houden med dad moe ders ok wel us een feessie hept. Alteit maar fan die rare froege teiden waar je oferal maart op moed kome.
Ik hep nog leucke planne for van aafont.

Me oma is al un teid geleje naar hut hiervoordeels gechaan en nu bleikt er noch wat gelt te sein. Nied veel hoor, un paar hondert. Dus nu gaan wuh met de heule famielie dit verbrasse in un restarant resturand eed aanchelegeheit. Ik vint hut een choede besteedink van de oferblijfselen van me ooma. Hoop dadt sei dadt ook vint, wer effer sjie is.
Ik bent ook weer wakkur!
Kaj, das van de korts, die blossen. Ut zit nog ammaal in de verpakkink.

Ik ben geen fijmenist hor. Ik gebruikt me meisjusnaam niet. Heul bewust gekoze, omda ik kinders wilde, 4 (elf), en ik wil perseeee de zellufde agternaam as me roepdingen. Die heb ik nou, jippie.

Mar me man is wel heul gemansipeerd.
Gebruik jouw Joop ze meisjesnaam dan wel Baps?
Ha lieve Toastje! Lekka geslapuh? Kopje kofje? Ijtjes met hamme?

Leuk Analies, de ruines van je oma erdoorheen brassen met de ganzen vemmilie! Dad word vast (weer) een gezeligge avent met wijnig dorsd!

Koekkie hut leven van moeders is niet op één (10) roze bet gebout. Gelukig maggen onze roepdingen het goet maken azzewij out, demend en doorgelegen zijn. Dan kennen zij onze luiwers opsgonen, ons voederen, uit bed halen en zo. Dat hep de nuttuur gewoon sow gereggelt!

Ik wouw tus gaan uidslapen maar PUBBLEEM: ik heb geen slaap en het is al 11.422 (kwatver elf).
Ga in therapie!
Ik wol juist alteit trauwe wandt k hep zoon hekul aan mu eige naam. Niet omdadt ie fan me faadur komp, maar omdadt ie zo stantaart is. Elluke mop en elluke voorbeeltsom gaat alteit over mein, en dan hept ik soms egt zoon gefoel dat mu naam me geen indentitijt geevt. Maar me aafrieekaanse fent wol nie trauwe... terweil dattie juist zoon mooie naam hep, een vranze!

En ja, ik lus wel kofje en ook hamme en ijers!
quote:korenwolf schreef op 17 januari 2009 @ 11:42:

Gebruik jouw Joop ze meisjesnaam dan wel Baps?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven