Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Hafrietjes, ik ben ook nog errugus, maar ben een beedje druck met elecktriechins, stukkedeuren en looiechieters en kom bekand nie meer aan Havetten toe.

Jannigje: luek kennis te make, het Havettees gaad jauw goet fan een leijen dakkapellejte! (f)

Ik sie dad Cajla ongeaarde forstellingen doed aan Lied en Menhir Bok om hed ultyme dranknest te rekrejeren.

Ik von ut een mooi plan en sie een vieze spesijaal diejeet sekspert in je, Cajla!

Emma, je moed natuluk nied de heele teid rontjes draaje op je boerostoel, daar wort iedereen (2) dozelig fan!

Kunne julie ut Emma noch 1 (7) keer uitleche, Loes en Lied, hoe da werruk met die geroeleerde taken?

Sabien, arme mijd, ik hoop dad je weer een beedje aan ut afknappe bend!

Roel, ook siek hoor ik tusse de banken door? jij ook

Gouw beter worde hoor!

Har, hoefeel auwe gebauwen heb je fandaach op de fingers getrapd bei de tantards?

Annelies, jei hep tog ook een enerferet lefe, dad je dur nie dootmoe fan wor!

Marg is er al een eint gekome aan je lange toedeloeleisje?
Emma, ik hep nog een tipp voor het kamer parket:

En sp2tjes, slabberdjes en trijn tjus zijn geen kutdoos voor de va-der natuurluk. Die zijn tog voor de Bay-B? Tus een "grapug & grolug Boek Je O Vut Va Der Sgap" bij vorkeuse van Daffie Dekker is een afraadder.

Ha lieve Babsie! Wad ben je tog een sgad dat je na mijn vraag! Hoe is het me jou? Is Pjotr nog lagsgefeest of durvtie nouw niemeer? Heb je fifa wizselbeker het gevenzte terenpeuties defekt? (ja die fifa fibo modje volgerde maant weer af geven wisjeniehê?) Haha, ha, GIJNTJE.

Met mijn gaad het vandag wel goed. Ik heb jean panje (of hoesrijviedat??? Janny heb jij ok frans in je paket gehad????!!!)" getraktord voor een paar buurt vrouen. Tus wij proesten naturulik. Zegtur1 ze seg ze seg tege me: proest, op het goeie niws ÉN OP ME NIEWE GOOR DEINE! En toen bechon ze tus een hele laars over dur inrigting. Entoen entoen ging ieder4 weer na huis.

Ik ben ook heel trods op me roepding. Ze most vandaag naar een fiardachsvestje en de moe-der had gezegt: geen kutdootjes hoor, me roepding heb al zowveel gekrechen de lestetijt tus laad ze maar een moie teken ding maken! Tot hat ze tegen alle ou-ders gezegt.

Tus ik stont zatedach in de spee goetwinkel (for een adere fiardach) en dan val het tog niet mee om niks (0) te kopen! Maar ik heb me kopnijging gedwongen. De halve (9,5) sondag hebbeme toesamen (roepding: 5%, mwah: 100%) sitten knudselen. Wad er uit quam was: een alder sgatugts veedje! Tot je op het raam ken plaken. Moi glimpampier durromheen en een krul lindje en klaar was kalja. Ntuuraluk ook een kolereplaad die vol/ledag (100$) door het roepding was in gekoleert.

Nu blake vermiddes dat mij roepding de enigste benodugde was die GEEN gekogd kutdoo had meegebratd naar hut vestje. Maar de verjarege en ze moe-der vongen haar kutdoo heel mooi én gongen de vee als bewijze van sgerm engul op het raam plaken!!

Dat vonk heel leuk niews wand dit roepding heb namenluk een errenstege groningse ziekte en ken wel een sgerm engul op ze raam gebruike!

Marg, hoe isset met je toedeledokie leis?

Wen ik voel mijn zir verrirt met je onoorbare voorstelling! Een vieze sekspert, mwah?? Dat klink weer klaar op me cw. Hoe sit het met jou cv, werktie al? Led je wel op tot Julio juloers wort op die bow fuckers? Dad sgijnt hoor-me-nou stiemelerent te werken voor het lee-B-dough. Niet tot julie dat nodeg hebben, maar ik pubir me niewe "in-much" van sekspert waar(?) te maken.

Liesje lekker tot je gistre bool heb gecheten. Maar van alkul alleen ken je nie leven (aftands: nie lang). Dus eed avvetoe ook iets niet/vloeibaarts, waronder een bord nodige vieteminen.

Jannigje, hebbie nog een oppaser kenne skoren? Das nie makkeluk nie met dit nootweer nie. Maar een aventje na de havo! ken je sien as een nootgeval. Dat heet op juristies ook 'nootweer'.

Sabien, hep de kots niet te hoog afgelopen venavend?

Pfaffffff, ik doet al heel denavent over dit enigge beriggie. Gama gouw posten wand het is al bekand betijt!

Roel, ik mische hiero bij de havettes! Veel sterks met de russen!

lof, lof en lof :heart

Kaj
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 19-01-2009 23:28
Reden: spell foud :-(
% gewijzigd
Ga in therapie!
Lekke berigjes mijde! ik ben in de ondedruk van jannegjes havedts! En 1 egt roepding op de havo da kenne wei nie zegge Jan! Hei wot dan 1 Havetto.

Em ik fuggadt nog deze poot ster voje kraak perket:

Ik heb er 1 (&7) koekka's mag netha van. naatz deze;

Dat zei me moltons. Duzs asje nog is voor 1 monje trom staadt warop tot je die twee Koekka's mag netha ziedt dan heb je digge ckans dat hud mein monje trom bertrevt.

De ene veringen lopen hier al hoger op namate de homo nale uidaging groet en groet. Er chlonkt egter ligt aan hud ijt van de tummel.!! 1 grote dode valei heb ik van me toedeloko lijst afgevoedt. Door hud aften maken mis te verstaan.

dus hip hoei vo me nijge. En vo julie. Ik voel te wijnig enizjei momy teel om naatst 1 reuze grote en2 klijne bokkjes en mezzelf en me karjere ok nog vor july zorgende woortjes te hebbe. duz maak ik me de met een sgaamte vol TL&K vanav... weed dad ik don des daks van lullie hout! :hart:
Ikke denkt an jullie! Maar ik ben ook een beetju errug druk... Dus dan maar efu gwoon heul veul tender lof en ker!

Ha ha vette S1! Reis en zwijn! ik von van 12 tot 4 ujr slaape wel weris volg doende. Dusss na 1 teit in bedt ligge bennik er nu eit! En me hubi ook, gesjelig! Faht-Wash-Er uitgruimt, gedoezeld & Ik ga zo maris een stucksje karjere, gewoon omdat hudt kan! Hed is nedt de mobb van die twee egte! lyden die same op verkansje ginge midde in de nagt... ze gonge nie!

Ik hauw julie op eenzame hoogte van de ontstikkelinge.

voor nu grus&kus!
Sjpesjaal voor Anelies een Ahmyricahns ontbaitje! Want vandaag wot Brakke Oma-Bah! de baaz van der weereldt!

(en ook voorde resthoor, maar Aneliez is vaak als 1e derut dus nooid is iemant die voor haar aardappele en wost staadt te bakke! vijne dag, vrauwtjes!
Goeiemorge Leidewie,

Wad un heerluk dinee hep je neer gezeten.

Ik ben aan duh laate kand (kon me bet nied uitkome) dus moet me haaste.

Oma bama Einduluk een egte man aan de ameeriekaanse tob.
Smooooooooooooooooooogues livve havetezzzz!!

Ja, Kaj hepter zin an vermorgen!

Dat komp vasd mede door de afzigt van het glestrol reik ombeid dat Liedje vor Liesje heb gerellekokt! Dat siet er smaken loss uit Lied! Gelukig heb ik mijn inbeperrekt tot een bam met slageslach en kopje kovje. Ik ben namerluk NIET op die yate!

Dertegenstanders heb ik wel ontslooten dat het IN is met de vette, zoete en ongesonde geit. TUS.

Nu heb ik die ondsluitting wel faker gehad en telkens keer valdt het op niks uit. Of beter gezegd en gezwogen: -> ik ondervaar 1 truch val. Wavoor dat zo heed als je gewigte geit alleen maar in de steigerende lijn is <-- geen ID? Marik kan mij dus zo afsluitten bij de rokstoppers die het ook swaar verslaaft hebben.

(Waarfan dan die slageslach, vraag u mijn af? Nouw, die moed naturluk OP!!?? zowdat ik niet aan de verlijding komp te hangen.)

Liesje ook goeiesmoggels. Wasje Laad? Nixk van gemurkd hoor! Ik was voordeur verandering is op Tijdt! Zelvs te froeg as je me hoor lozie moed gloven. Ik had op me kopiekopie gekrechen van de jif van me roepding tasse een paar (3) keer te laad was gekomen. Tus nu staan we met frisse tegenmoet veelstevroech op en waren we nog voooor (@) de jif op sgool!

Wouw jij insemeneren tot Hilbillie Klitton gèèn egte man is??? Noem jij mijn nouw een veumenisd?

Jessie Kén!!

Over Engers gezegd en gezwogen: me roepding is sings het sien van de fimmel Mammamima in de band van Abbam. Gistravent liep ze mannie mannie mannie te singen, dat ging asvolgert (het komplet):

ei wokkel dee ei wokkel dee ei wokkel dee ei wokkel dee

ei huppel dee ei huppel dee ei huppel dee ei huppel dee

sgatuch he?

Knuvs voor alle havetes en spesjiale tender lof en ker vor Loesje en dur karjere roele ringe vandaach.

:knuvs!:

Kajla
Ga in therapie!
Jessie Kén!! lieve havettens.

Allemaal TLK en lang leve Oboemi.

Kaj wa koop je dat tea chirp? En lied wa kan ik net zukke koekka's mag netha bekome?
Ha! Ha! Ik doggal tot jum zouw wurdere Emma Het tietsurd ken je beste llen in de lent of Omaha.

Liederwiet, bewijze van me niever worvven staat dus van vieze sekspert: === >>> een vraach! (?)

Jij ben dus met huby om 6 (4) uur wakur. Klijne bokje slaap noch. Menhir Bokje hep gistren kovvie voor jouw gezed. En dan ga jij de Faht-Wash-Er opruien??

Als je nous heul diepgaant na denk =====< welke anddere egterluke actiefe tijt komp er dan op je in??? En zo ja, wrom nied?
Ga in therapie!
goeiesmorgens

ik is weer wakker, mijn toedeleoleitsje roept me dus ik ga so maar een ferder met hart werke

hoe is het met mein havettes

tlk foor alle sieken en iedereen die het nodig het
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Halo alemal!

Nouw, tis gister tog noch goet gekome hoor met de opassert voor de roepdinge. Me hub hat wat werrukdingetake kunne ruie met een klega en hei kwamp op de rant van de falreep noch ned op teit tuis. Dus ik stont met de jas (nied de alie-jas tuurluk!) aan in de strantblokke toen hei aangesgeurt kwamp en so loste we mekaar af. Was wel spanent en krab alemal, maar so kwamp ales noch wer op zun pookjes teregt. Ik hoevde dus nie Loes ze moeder te belle zoaas Emma hat bedagt en das maar goet ook hoor wand die wone weer in een hele andere middel of nootweer dan mei.

Fedder was de invormasie-afont op de Hafo harstikker introzand! Die sgole van tegelwoordug sein heel anders dan vroeche. Dese die ik hept gevisiteert gister was helemal zoon komtpleks sgole-gemeen-schaap kleesje! Dus daar kunt je roepdinge nied aleen Hafetoo worre, mar ook na de FBTO op die verze nieveas gaan of sellufs naar de V&D of de kattenejum of gimnaarstikium. Juli siet hut, de mogelukhede sein regio! Hut eenugste dad helemal nied was vuranderd was de wizkunde-lerar, die zied er noch perzisch hutzellufde uid dan als 100 jar gelede toen ik daar op sgool zad!

So, dan gaat ik nu eve hont beite, ik ben helemal geirigeert geraakt door die voto van al dat lekere ammuriekaanze ete.

Bai! Bai!

Pe Es: Caj, je sgreift profekt vrans hoor! Ik hep inderdaart vrans in me paket gehat en ook nog spanjoolts (en bijde beheerst ik na al die jare noch wel onchefair ned zo goet dan als het holans wad ik hier sgreift).
Ha vettekes!

Hier volop Pjotr en Olga, is nie leuk nie en wel kut wel.

Tender lof & ker
Ha ha haaaaatsoe havettes

Vandaag voel ik me nog slegterder dan gister. Ik ben heul effe op gestaan om jullie ze berigte te lesen. Maar ga so maar snel me bet weer in.

Jemeg de pemeg, ik ben wel in de onderdruk van Jannig der buheersing van het havets. Heb jij soms stiekum de Vette Havette in ju boeke lijst staan?

Snotterige soentjes van

Sabine
quote:dubiootje schreef op 20 januari 2009 @ 09:35:

Als je nous heul diepgaant na denk =====< welke anddere egterluke actiefe tijt komp er dan op je in???
Harrie, Grijze Zielen van Philippe Claudel wordt de volgende.
Wad fein dat juli mun havets waardere! Ik ben selluf ook verbasterd.
Babs wad sreivy raar? Komp dat door de uitvloet van Pjotr en Olga?

Ik ben ook gehelegaar in de onderdruk van Jannigje. Voral haar dur speling is onbesmeteloos! Se is onmisbaar een havette, das dijdelluk. Ik vingert erreg bizon dur tot haar roepding een egte havokke jager wort! (ter anderlogie met hav-ette/oerie).

Proest Sabine! Mogen ze je wel bijkomen! Ik heb zellev even een buikrus op bazook. Hoe hetie okkel weer? (eve testten of Jannigje egd de hele vette havette uitter hoof heb gelirt!)
Ga in therapie!
Ik doggel Janny, watsy je dur verhapselt uit!
Ga in therapie!
Senks, Cajla!

Hoe of jou buikrus heed weed ik nie hoor. Wei hebbe selluf mommentel alenig un rus die hut op onse vlugtwege hep voorsien, dus das een annedere.
Sabientje, ik hope tog wel dat die russe schnell wech gaan. Wuh hebbe immens een deet over andehalfe weec. Dan moedt je wel geneese sein.
Ha liefe vettes

Ik ben een sippe geit de deur uit aant werken, verder alles KO!

Jannigje, ik ben ook in de onderdruk van jouw havette-kwalitieten. Ik mis je, het is alweer efen geleden dat we gingen bankhangen bij Cajla.

Hoe is het met jou roepding nu?

Roel en Sabien, heel veel drukkies foor jullie

Beter schaap en veel tendere ker.

Ha Lies!

Nu eens efen bijlesen hoor!
so, mein toedeloeleitsje was foor de helf af, maar nu de eters weer wech sein ken ik weer opnieuw beginnuh

hoe is het met mein liefe havettes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hee liefe Loes!

Roepding roepd nog heel erch feel en faak... en er kompt ook noch wel wat snod uid, maar fedder gaad het wel. Hoe issut med jouw roepding?

Mis jou oock! Als je wild bankhagnen: je weed mein bank staad alteit open! :huks:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven