Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 20 januari 2009 om 21:16
O Em jij weed wel wat een siekswaqmizelluk mens nodih ben! Ik gaad sow maris een pottée setten en me bet in snor kullen.
Jannigjuh, ik komp ook graarne is Hank bangen bij jouw! Mersgien lucht het wel in de lengte fuckansie? Ik gooit me arghenda ook wel na juli toe voor te koord dineren.
Margje, een weekkje fuckansie is je vurhardte fuggunt! Als iemant het nie furdient ben jij het nie!
Hierook nog een :knuvvel: vor Roel die een lange steking hep
luv for alle havetes die ik fuggeten ben!
Jannigjuh, ik komp ook graarne is Hank bangen bij jouw! Mersgien lucht het wel in de lengte fuckansie? Ik gooit me arghenda ook wel na juli toe voor te koord dineren.
Margje, een weekkje fuckansie is je vurhardte fuggunt! Als iemant het nie furdient ben jij het nie!
Hierook nog een :knuvvel: vor Roel die een lange steking hep
luv for alle havetes die ik fuggeten ben!
Ga in therapie!

woensdag 21 januari 2009 om 00:44
Sjemig nauw seg. Ik laz ut ook al in het KK. Beinaa iedereen is siek swak of missuluk! Ikke gelukkig noch nie, al hept ik wel al een heule poos hoovpein, maar da kom denk ik omdat ik met de pro-ongesteltheitspil ben gestopt. Neuh, nie om een roepding te make maar om andere redene die ik mesgien nog es futtel in het KK.
Enniewee: ik dag dus dak hier dan ook noch maar es heul veul TLK moes kome rontstrooje! Voor iedereen een gesond drukkie en dadde jullie maar weer gou helemaal lekkur sein en kenne sgrijve!
Enniewee: ik dag dus dak hier dan ook noch maar es heul veul TLK moes kome rontstrooje! Voor iedereen een gesond drukkie en dadde jullie maar weer gou helemaal lekkur sein en kenne sgrijve!
woensdag 21 januari 2009 om 07:04
quote:Charlotte69 schreef op 20 januari 2009 @ 21:40:
Jaaaa, lesen Jannigje, lesen!
Je moed er wad for ofer hebbe om jeselluf een warrig Havette te moche noeme!
Ag arreme Havettes, allemaal moe, swak en mizzeleik!
Dad fraagd om heleboel TLK! Jannigje hep volgus mei helegaar gee toekomsd tot de Vette Havette Ov hep ik wadt gemisd.
Jaaaa, lesen Jannigje, lesen!
Je moed er wad for ofer hebbe om jeselluf een warrig Havette te moche noeme!
Ag arreme Havettes, allemaal moe, swak en mizzeleik!
Dad fraagd om heleboel TLK! Jannigje hep volgus mei helegaar gee toekomsd tot de Vette Havette Ov hep ik wadt gemisd.
woensdag 21 januari 2009 om 09:48
Ha vette lievferts!
Ik heb me buick rus dr wir ruitgeschobd en ben weer frolic aan de karjere! De tkl hep dus geholpen, waarover dankt!
Jannigje ik weed dus ook niet meer hoe of tot die rus hette. En nouw ken ik het nie meer vraggen wand hij-*/zei leg nouw buitten op de stoop te cremeren van de kouw. Nedgoet!
Ik ben beniewt hoe de werelt er vendaag uidziet nouw Osama de lijder van de freye werelt is! (volgers de FiFa is de werelt zins gister anderster!).
lof en ker for ol!
Ik heb me buick rus dr wir ruitgeschobd en ben weer frolic aan de karjere! De tkl hep dus geholpen, waarover dankt!
Jannigje ik weed dus ook niet meer hoe of tot die rus hette. En nouw ken ik het nie meer vraggen wand hij-*/zei leg nouw buitten op de stoop te cremeren van de kouw. Nedgoet!
Ik ben beniewt hoe de werelt er vendaag uidziet nouw Osama de lijder van de freye werelt is! (volgers de FiFa is de werelt zins gister anderster!).
lof en ker for ol!
Ga in therapie!
woensdag 21 januari 2009 om 11:02
Annelies, als Jannigje did topikje efe doorneemd, komp se wel agter ut goeie antwort hoor!
Maar ik snap dad dad een beedje feel gefraagt is for een Havette in zpee.
Dus ik cha een hind gefe: Ut begind met een N en ijdigt op een i. Fedder is dese naam de rusiese voorhanger for een naam die feel Nedelanse manne hebben. We hadde zoon eksemplaar en die song fan dad ie elaastiecke bene hat.
Dus doe een chok, Jannemijsje!
Cajla, laad je fandaach noch efe wete of jauw werelt er andes uitsiet dan chistere?
Maar ik snap dad dad een beedje feel gefraagt is for een Havette in zpee.
Dus ik cha een hind gefe: Ut begind met een N en ijdigt op een i. Fedder is dese naam de rusiese voorhanger for een naam die feel Nedelanse manne hebben. We hadde zoon eksemplaar en die song fan dad ie elaastiecke bene hat.
Dus doe een chok, Jannemijsje!
Cajla, laad je fandaach noch efe wete of jauw werelt er andes uitsiet dan chistere?
woensdag 21 januari 2009 om 11:20
woensdag 21 januari 2009 om 12:45
goeiesmiddags
Loes fan dat ontbeit magt ik ook nog wel ge noten tog? For mein is het nu ogtent.
Jannigje, wad een hafets seg, ge weldadig hoor. En ztrakzz un egte havetter in je huis houd gebeuren. Goedt hoor
jeetje seg die Russen sein wel hard nekkig. Hebbe we daart nou nied een forum fol vergiv foor. Goet dattie weer buide staad Caj, en nou daart late staan he. Se UFO ist onsguldiger in ut af breuk
Loes fan dat ontbeit magt ik ook nog wel ge noten tog? For mein is het nu ogtent.
Jannigje, wad een hafets seg, ge weldadig hoor. En ztrakzz un egte havetter in je huis houd gebeuren. Goedt hoor
jeetje seg die Russen sein wel hard nekkig. Hebbe we daart nou nied een forum fol vergiv foor. Goet dattie weer buide staad Caj, en nou daart late staan he. Se UFO ist onsguldiger in ut af breuk
woensdag 21 januari 2009 om 13:10
Gul lukkug dad ik hut goet hep zeg! Er vald un pack van mun sgouders. Ik voelt mein helemal neergelugt en een stuck real ekster.
Sou dad nouw alemal kome overdat ik dese Havete-meilplaat gehole hebt of komp hut omdat Brak Op oma aan de magt is? Wand ik hep gelese dad daar ook ales anderts van kan worre.
Ag... we sulle hut antwoort wel nooid wete... *sit filosofiets na buite te keike*
Sou dad nouw alemal kome overdat ik dese Havete-meilplaat gehole hebt of komp hut omdat Brak Op oma aan de magt is? Wand ik hep gelese dad daar ook ales anderts van kan worre.
Ag... we sulle hut antwoort wel nooid wete... *sit filosofiets na buite te keike*