Gevoelige borsten
woensdag 22 februari 2017 om 18:47
Hoi allemaal! Niets voor mij om hierover een topic te openen maar mijn zenuwen winnen het toch. Afgelopen weekend een test gedaan en ik ben zwanger! Zo blij en zo gelukkig! Ik ben dan nu ongeveer 4 weken en 4 dagen. Maar ik heb geen gevoelige en/of gespannen borsten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit wel heel erg vanaf het begin. Ik weet dat ik moet afwachten en dat zwanger zijn nou eenmaal een onzeker gebeuren is maar ik ben een beetje op zoek naar succesverhalen ofzo. Iets wat mij gerust kan stellen!
woensdag 22 februari 2017 om 18:52
Geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Bij mijn eerste kindje stonden mijn borsten mega op spanning. Bij de tweede kon ik tot einde zwangerschap mijn eigen bh's aan zonder dat ik ook maar iets voelde.
Bij mijn eerste heb ik de hele zwangerschap gekotst. Bij de 2e letterlijk 2 keer.
Maak jezelf niet gek. Je test is wat telt tot je een echo hebt.
Bij mijn eerste heb ik de hele zwangerschap gekotst. Bij de 2e letterlijk 2 keer.
Maak jezelf niet gek. Je test is wat telt tot je een echo hebt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 22 februari 2017 om 19:16
quote:dnk schreef op 22 februari 2017 @ 18:50:
Gefeliciteerd! Ik had dit ook niet hoor, sterker nog, nu bijna 30 weken en ze zijn werkelijk niks veranderd. Niet eens groter
Precies dit, 29 weken zwanger en borsten zijn heel klein beetje gevoelig geweest hier en daar zo heel af en toe. Vooral als ik er flink in had lopen duwen 'want die horen toch pijnlijk te zijn'. Ook niet groter inderdaad. En ben daar niet rauwig om met mijn pre-pregnancy 75FF
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik had dit ook niet hoor, sterker nog, nu bijna 30 weken en ze zijn werkelijk niks veranderd. Niet eens groter
Precies dit, 29 weken zwanger en borsten zijn heel klein beetje gevoelig geweest hier en daar zo heel af en toe. Vooral als ik er flink in had lopen duwen 'want die horen toch pijnlijk te zijn'. Ook niet groter inderdaad. En ben daar niet rauwig om met mijn pre-pregnancy 75FF
Gefeliciteerd!
woensdag 22 februari 2017 om 19:18
woensdag 22 februari 2017 om 19:51
woensdag 22 februari 2017 om 19:58
quote:lux. schreef op 22 februari 2017 @ 19:16:
[...]
Gefeliciteerd!Ja ik had wel pijn omdat ik er constant aan zat, hahha. Ik had het wel leuk gevonden als de boel iets gegroeid zou zijn, maar helaaaaaaas!
[...]
Gefeliciteerd!Ja ik had wel pijn omdat ik er constant aan zat, hahha. Ik had het wel leuk gevonden als de boel iets gegroeid zou zijn, maar helaaaaaaas!
woensdag 22 februari 2017 om 20:24
Bedankt allemaal! Dat stelt mij weer een klein beetje gerust. Ik duw ook de hele dag in mijn borsten, of het al pijn doet haha. Zojuist toch maar even een clearblue digital test gekocht, voor de 'zekerheid'. Over 4 weken pas de eerste echo, ik hoop met heel mijn hart dat het deze weken goed blijft gaan!
Bij mijn eerste kon ik koffie of vlees ook echt niet ruiken, nu geen problemen mee. Pff, even vergeten hoe onzeker het allemaal is in het begin en hoe lang deze weken duren.
Bij mijn eerste kon ik koffie of vlees ook echt niet ruiken, nu geen problemen mee. Pff, even vergeten hoe onzeker het allemaal is in het begin en hoe lang deze weken duren.
woensdag 22 februari 2017 om 20:28
donderdag 23 februari 2017 om 08:52
quote:Olivia1990 schreef op 22 februari 2017 @ 20:24:
Bij mijn eerste kon ik koffie of vlees ook echt niet ruiken, nu geen problemen mee. Pff, even vergeten hoe onzeker het allemaal is in het begin en hoe lang deze weken duren. In deze tweede zwangerschap kreeg ik daar pas last van met 6 weken. Bij de eerste vanaf het begin. Ook dat zegt dus niks.
Bij mijn eerste kon ik koffie of vlees ook echt niet ruiken, nu geen problemen mee. Pff, even vergeten hoe onzeker het allemaal is in het begin en hoe lang deze weken duren. In deze tweede zwangerschap kreeg ik daar pas last van met 6 weken. Bij de eerste vanaf het begin. Ook dat zegt dus niks.
zondag 26 februari 2017 om 18:00
maandag 27 februari 2017 om 09:53
Ik ben bijna 8 weken zwanger en ook geen extreem gevoelige borsten. Duurde even voor dat ik echte kwaaltjes kreeg. Denk dat ik nu van een 80B naar een 80C ben gegaan. Maar dit kwam pas in week 6/7. Volgens mij niets om je druk over te maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.