Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Slegte middag hier, want siek siekur siekust.
ach liefe Babs

spezjaal for jou
Baps, dike knuvvel en TLK.

Ik hep net gehoort dat de broer van me persoon Eel (ik heb 1 stux person Eel) het zelvde heef wat jij hep. En die is ook steets zo ziek van de medusijnen.
Och liev babsju, heul veul ekstra tender lof en ker voor jauw hor!

En wat gaaf: se hebben Aj Lof Joe Toos! Die moe'k hebbe!

Og meisjus en verder bent ik so senuwagtig omdat ik dinsdach naar de kantoorregter moet... maar glukkig gaat ik dan freidach flieguh! Ut foelt egt een beetju soeperdeloex dat ik nou alweer naar mein frei-jurt gaat, maar ook wel heul errug vein!
Hatsjoe havettes,

Hut is hier wel errug rustig met de russisze in vaat zie.

Babs heel veel beter sgaap.

Loes wat ben ju wissel vallent met steets een andure avotor.

Gistere was ik geheel tegen gestelt aan mijn aart aan hut seuren en klage tege meneer Kruishaar. Gewoon omdat ik hut stom vint om siek te sijn.

Fandaag kwam hij tuis met alle maal dinge foor mij tegen de Russen en als troost: Vieze miene zee tablette, Dampende antie hoes t zallef foor op de borst, Een groote sak gumengde derop, Een (2) fles hoes t drank, en drie damus maga zien es bladen; De Fifa! De Korstmospolian en de Merie Kleer.

Dat font ik sooow liev.

Dat was dus mijn avonuur fan de dag. En hopeluk wort ik nu snel beterder en kan ik weer wie vitten. En natuurluk zo vit as een haantju de voorste eeten en deeten en kowa danse met Annelies.

S,P. Jouw fiertuwele siekeboeg dinge hellepe ook heul goet, Emma.

S.p. twee (7): en alle vier tuwele ont bijten en die neejen ook.

PsP drie (2): snottige soentjus fan Sabine & Tender lof en Ker
Wat een lievert die menhir Kruishaar.
Oh wad liev van menhir Kruishaar. Dan weedt je tog wel dad iemant van je hout.

Ik hep gister weer nordikgekandkloswokt. 2 uur nochniet. Ging reed uluk. Maar ben nu wel heul moede omdad ik pas tege twaaluf (9) uur te bede ging. Nu voele muh oochleede swaar en wille ze steets digt. Ik ga dus maar schnell een doesjuh pakke, zodad ik goet wakker ben voor een niewe karjeredach.

Tender, lof en ker voor ieder die of dad nodig hept of denkt te heppen.
Goedemorgen en voor vedaag een welgemeent: spuug ze in de bek!
Of vor wie noch zik is: hoesd ze in de bek?
Ja, of niez ze in der muil!

Ik vinger menijge een ongeluk voor onze liefe Loesje... dat lefede nog vergaarlijke tafelrellen op toen ik zojust me klijne mannetje na zijn sgool begouw fietstaksiede. Nu zit ik rustig tuis te vingere - hoe wel een mikser op strand 3 (fijf) is er niks bei!!?

Mijde me nestle draak is hear and maste-R hier in huis. Gister hadt hij op me bruurs getrommelt om de eerder die zelfde dag gekogte Kommodo in elkaar te tuigen. Wandt...: de rusz hebt Menhir B te packe... Hei zelf vintut wel lekcker rutsig gloof ik dadt hum ziek is en dus niks voor de draak kan doen...

Maar de liefe hirre got heef mij niefornix twee (12) bruurs gesgonke dus die hebbe vol moede goed de Komodo door mekaar geklutst. En toe was ik zooo gluckig!!?! Femidag kom me moesje kleetjes uit zoeke met mij en wasjes draie vor de babbie kleetjes en de kaste uit zoppe en bedde goedt storteren.

Femogtent moedt ik nog een stuckje karjere... hilaas ja, hilaas! En mogge ook nog wel.

Oja en bij de flos kuttige zeie ze: mesgien heb je een Blaas Rus! Die noeme we maar Blazanov, naar de Rusz uit me vavoryte chérie.

Wete julie wadt nou zo slim van die draack is? Ik vin intranedt en de dinge die je daar ken opkoekeloeren helegaar minder intrazandt geworden... ik ken me ijge nie trug, maar tis wel zo! Ik doe nessolief de laje van de niewe Komodo ope as dattik een intranedt vagina open. Dusz mesgien bennik darom minder afwezig de komende teit...

wel alvast bij achter baat een ppaar kuup Lof< Ker > en wat Thies meer zei.
goeiesmorgens

dag liefe liet, feel suc8 met de nestle draak hoor, en rustig aan met die karjere

hoe is het met de sieke havettes, ik het alleen russen in mein hooft en neus maar ik hoef nog maar een paar dagen te karjeren enso
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wad is dat tog meddie russe? Klijnste roepding en ik hebbe er 1 in onze vlugtwege en nou segt sellefs me kompyoutert dat ie dur eentje hept. Hei hep een trui en hors, segtie?! En juli sein ook alemal al siek. Gefe we hut door fieja zaai beurs pees ofzo?

Hou effer, juli alemal beter schaap en mogte juli niks meer van me hore dan wete juli dat me kompyoutert gekrest is...

Pee Es: Loes, zuuk zes, je kund hert!
Efe een riem onder ut hard for alle sieke Havettekes:

Fedder nie so feel te melde behaffe dad ik steets fan ut ned wor afgebokd dus ijgleik wouw ik efe segge (soals Jannigje ned ook al sij), dad as julie nix fan mei feneme komp dad door de zaaiber terror.

Loes, ben je al trug?? Hoe ching ie?
Em, wat naar voor de broer van je Person Eel en de mensen er omheen.
Babs, hoe chaad ut med jauw? Ietsepietsje beter? Ik hoop ud so!
Ha Wenneke. Ja, ut gaat beterder dan gisteren. Ik hebt nou zellufs me boek uit geleze, op tijt voor zondag.
Das mooi, Babsiebeeb!

Dad wort een mooie dach, sondach!

Lufjoe!!!
Lufjoetoe!!!
ik hep vandaach foor hut eersd gelt van me niewe baas gekrege. Nou ja, verdiendt natuuluk.

En hut valdt allesins niedt tege. Dus dad is poosietiev. Feesje feesje feesje!!!!
ooow en ik luf joe oock allemaal heel veel natuuluk.
Nauw, cheev jei dan maar een rontje, Lies, je ken ut leijen, zech maar!

Gevisteert hoor med je eerzte peetjek fan je niewe karjere!
Oke dan, rontje foor de hele tend!
Halliefjes! Ik kom me ijge evekes meldden, ik ben namenluk ook vervelt door een rus. Een rus van de onanieme zoort met wage weersgijnselen metzonder kots. Ik dope haar Onastasia.

Veddere downdeet eldurs andurs.

Liesje fein tot je ijdelluk je fuddiende loon hep gekregen! (kwouw tot ik dat is krech ) Ik slaad het drankkie vordekir over, ik neem wel een rejn tjsech!

tender lof en ker for orloff joe!

Carla
Ga in therapie!
Hee dank Lies! Volleges mei moete jullie effe in het KK gaan keike, want daar sag ik iemant iets sgreive die wel effe een drukkie ken gebruike denk ik. En een borrel. En ik was ut nie (hep ook wel wat gesgreve trouwes, maar das met een slissert afgeloppe).

en tender lof en ker voor wie ut nodich hep!
Ow, da was Kajla ook al selluf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven