Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
vrijdag 23 januari 2009 om 08:02
Vette Havaianas,
de rusz heb menhir bokkje in de houten grip al eve klemmend vast as de draak mij in zijn nestel grip hebt. Hei leg op bbedt te eile en ik loop as een gek coke wasjes te draye. Zou hudt ijnde a/d wiereldt voorbij zijN?!!?!??
Koekkemedosio, ik vinger onderwijl al mindstendt vanaf 5:15 voor jou hor! sex0!!!
de rusz heb menhir bokkje in de houten grip al eve klemmend vast as de draak mij in zijn nestel grip hebt. Hei leg op bbedt te eile en ik loop as een gek coke wasjes te draye. Zou hudt ijnde a/d wiereldt voorbij zijN?!!?!??
Koekkemedosio, ik vinger onderwijl al mindstendt vanaf 5:15 voor jou hor! sex0!!!
vrijdag 23 januari 2009 om 09:45
vrijdag 23 januari 2009 om 09:57
Ik ben ook in de onderdruk van Kaj der trobbels. Als iemand die ellende verdiend, dan ben jij het wel, Karla v/d Paidorie!
Lies, de voordeur van dit weer is dat je je nordik ponnie alleen maar hoefdt te sprejen met mussel wnadt hij zopt in de rege vezelve sgooN!!! Zo doe ik dat ook met jonge bokkje. Hup uit bedt bloodt in de tuin en na 10 min doe ik chapeu op ze hare en dan nog 10 min vanzelf uit ladte spoele. Tipp!!
Ik gaan ferdaag:
1) karjere (zoveel moglik producte afronde en toezeggen)
2) BEEBIEWASJES DRAIE EN STREIKE!
3) Hudt hijs hawe, ivm zieke leefgenoot
4) chedijne bestseller (aambienieng bij de HePa onlijn!)
5) bede goedt bestseller (voor dat de kramp hulp denkt dat wei 1 (drie) normaal hijs hawe hebbe hiero.(
luf!
Li
Lies, de voordeur van dit weer is dat je je nordik ponnie alleen maar hoefdt te sprejen met mussel wnadt hij zopt in de rege vezelve sgooN!!! Zo doe ik dat ook met jonge bokkje. Hup uit bedt bloodt in de tuin en na 10 min doe ik chapeu op ze hare en dan nog 10 min vanzelf uit ladte spoele. Tipp!!
Ik gaan ferdaag:
1) karjere (zoveel moglik producte afronde en toezeggen)
2) BEEBIEWASJES DRAIE EN STREIKE!
3) Hudt hijs hawe, ivm zieke leefgenoot
4) chedijne bestseller (aambienieng bij de HePa onlijn!)
5) bede goedt bestseller (voor dat de kramp hulp denkt dat wei 1 (drie) normaal hijs hawe hebbe hiero.(
luf!
Li
vrijdag 23 januari 2009 om 14:56

vrijdag 23 januari 2009 om 15:17
Annelies ik ben in de onderdruk. Mag ik je egter even herrunderen aan de tex van Liedewij zen koe kas magniet?
Koekie hoe is ie?
En hoesdt met de zieke boeg?
Ik moet ijgenlik ook karjeren of anders hhuishouwen ma ik voel me persies een leeg gelopen balon. Ik doe heelmal nix en hep me nog niet eens an gekleedt.
Koekie hoe is ie?
En hoesdt met de zieke boeg?
Ik moet ijgenlik ook karjeren of anders hhuishouwen ma ik voel me persies een leeg gelopen balon. Ik doe heelmal nix en hep me nog niet eens an gekleedt.

vrijdag 23 januari 2009 om 15:47
Ik kant hut meself niedt meer voor de cheest hale Em. Hoe luisterde dese tex?
Wadt vilein om lekker niks te doen. En niet an gekleedt ook. Spannendt Ik hep wel al gedoest maar me daarna in een kom for taabelle oudvid gehese. Een jurekje van wol met een lekkink. Sit so lekker.
Vanaaf noch naar de vur jaar dach van me vriendinnetje. En dan hoop ik de rest van hut wiekent lekker te tsjille met een boekie en de leptop.
Wadt vilein om lekker niks te doen. En niet an gekleedt ook. Spannendt Ik hep wel al gedoest maar me daarna in een kom for taabelle oudvid gehese. Een jurekje van wol met een lekkink. Sit so lekker.
Vanaaf noch naar de vur jaar dach van me vriendinnetje. En dan hoop ik de rest van hut wiekent lekker te tsjille met een boekie en de leptop.

vrijdag 23 januari 2009 om 16:00
Oferugus moed ik bekenne dadt ik niewsberigte (teefee, koerante, intermenet) soveel moguluk meit tegewoordug. Hep hut gefoel dat al die naare berigte niedt goet voor me sein. Ai noo, kalkoenpolikliniek... maar foor mei werukt dadt even het best nu.
Een paar maande gelejen was ik noch egt niewseddikt maar ik wert steets somburdur.
Maar nu cha ik wel eve niews kijke.
Een paar maande gelejen was ik noch egt niewseddikt maar ik wert steets somburdur.
Maar nu cha ik wel eve niews kijke.

vrijdag 23 januari 2009 om 17:59
sankjuwellig for ut fingere, ut goede berigt is dad er nog ofer gedagt gaad worre en dad de situjaatsie nu effen bleijft soals die is
en dad is tog wel feijn
er falt wel meer fan te futtele maart ik ben moe en mag me roepding foedere, se hept een feessie vanaaf. dus vanaaf ook kwakkelie tijm for mei en kanzz om wad te lese
luf joe

vrijdag 23 januari 2009 om 19:37
Hallieveloze gavettes!
Ik ben ook gehil onder drukt van de brigtgeven uit Belluggie. Ik zochut op hut niews maar kon nie echd kyken wand me roepdingen satten toenaasd. Dit quam voormijnetrefd niet door de censeo voor onder de 12 (4) jar.
We zijn nu allemal in de rus gelozeert. Ik gaad zow me kotsigge roepdingen in bat en in bet plompzen. Dan anulir ik mijn vor me opa haat met de neptop en een sakkie emmer nems en een kopje kovje. Tus Tod's So!
Kaai
Ik ben ook gehil onder drukt van de brigtgeven uit Belluggie. Ik zochut op hut niews maar kon nie echd kyken wand me roepdingen satten toenaasd. Dit quam voormijnetrefd niet door de censeo voor onder de 12 (4) jar.
We zijn nu allemal in de rus gelozeert. Ik gaad zow me kotsigge roepdingen in bat en in bet plompzen. Dan anulir ik mijn vor me opa haat met de neptop en een sakkie emmer nems en een kopje kovje. Tus Tod's So!
Kaai
Ga in therapie!