Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Vette Havaianas,

de rusz heb menhir bokkje in de houten grip al eve klemmend vast as de draak mij in zijn nestel grip hebt. Hei leg op bbedt te eile en ik loop as een gek coke wasjes te draye. Zou hudt ijnde a/d wiereldt voorbij zijN?!!?!??

Koekkemedosio, ik vinger onderwijl al mindstendt vanaf 5:15 voor jou hor! sex0!!!
Liefe Koek, van mij ook sex8 (f)
liefe koekkie suc7 zo en ik gaat foor jouw fingeren

ik kom straks weer terug nu moet ik eerst ff karjeren enso
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Morge havettes,

Jeey Calja, sit ned eve bei te lese in de kk. Wadt een elende.

Ik ben chewoon plekvevangent kwaat en booz.

for jouw, liefe meit.

Ik hep vandaach me eerste ADF dag van me leve. Regend hut heul erg Nou jaa, ik cha maar een beedje soppe en suige in huis dan maar.

Oent jullie?
Ik ben ook in de onderdruk van Kaj der trobbels. Als iemand die ellende verdiend, dan ben jij het wel, Karla v/d Paidorie!

Lies, de voordeur van dit weer is dat je je nordik ponnie alleen maar hoefdt te sprejen met mussel wnadt hij zopt in de rege vezelve sgooN!!! Zo doe ik dat ook met jonge bokkje. Hup uit bedt bloodt in de tuin en na 10 min doe ik chapeu op ze hare en dan nog 10 min vanzelf uit ladte spoele. Tipp!!

Ik gaan ferdaag:

1) karjere (zoveel moglik producte afronde en toezeggen)

2) BEEBIEWASJES DRAIE EN STREIKE!

3) Hudt hijs hawe, ivm zieke leefgenoot

4) chedijne bestseller (aambienieng bij de HePa onlijn!)

5) bede goedt bestseller (voor dat de kramp hulp denkt dat wei 1 (drie) normaal hijs hawe hebbe hiero.(

luf!

Li
Koekie, ick denk aan jauw!
So ik hep het wel verdient om eve te forumen. Hep 3,5 uur sgoon gemaakd. Ales van de muur gehaalt, onder hut bet sgoon gemaakt enso.

Morge komt me hulp . Kan die sig mooi storte op het uitmeste van de keukekassies en de coolcast.

Koekie, hoe is ie gegaan?
Annelies ik ben in de onderdruk. Mag ik je egter even herrunderen aan de tex van Liedewij zen koe kas magniet?

Koekie hoe is ie?

En hoesdt met de zieke boeg?

Ik moet ijgenlik ook karjeren of anders hhuishouwen ma ik voel me persies een leeg gelopen balon. Ik doe heelmal nix en hep me nog niet eens an gekleedt.
Leeg geloope balone zein ook lief!

Ik dag eve gezellich te kome kletse, mar toen zach ik hut berig over die enge vend in belgieje. En nauw sit ik heulemal verdrietug te weze.
Ik kant hut meself niedt meer voor de cheest hale Em. Hoe luisterde dese tex?

Wadt vilein om lekker niks te doen. En niet an gekleedt ook. Spannendt Ik hep wel al gedoest maar me daarna in een kom for taabelle oudvid gehese. Een jurekje van wol met een lekkink. Sit so lekker.

Vanaaf noch naar de vur jaar dach van me vriendinnetje. En dan hoop ik de rest van hut wiekent lekker te tsjille met een boekie en de leptop.
Enge vend in belgieje? Is dat op de pijlert van het heedendaagse gebeure?
De teks was dezent:

De niews berigten uit Belgien heb ik geblokd. Wel gelezen mar ik wil hed niet laten door dringen.
Grood geleik Emma, dat blokke. Ik ben dur naar van.
Oh ja Em, die hat ik gesien. Tenks.

Ik hep het net gelese van die belgiese chek. Wad afsguuweluk. Ben er ook helegaar naar van.
Oferugus moed ik bekenne dadt ik niewsberigte (teefee, koerante, intermenet) soveel moguluk meit tegewoordug. Hep hut gefoel dat al die naare berigte niedt goet voor me sein. Ai noo, kalkoenpolikliniek... maar foor mei werukt dadt even het best nu.

Een paar maande gelejen was ik noch egt niewseddikt maar ik wert steets somburdur.

Maar nu cha ik wel eve niews kijke.
Wat een Bels nieuws.

Nou al 1 vrouw en 4 kindjes dood.
Annelies, ik ben ook zon koekoe's jong medt het niews. Je hebter een dike huidt voor nodig.
Wadt dat butrefd kun je beter een olivand sein. Maar ja, dan slagte se je weer omdad je van die mooie tande hept. ZUCHT!!
goeiesmiddags

ik was er niet maar nu weer wel

ik heb ook moete huile (met egte trane) van het belgie nieuws

hoe is het met alle sieke havettes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

sankjuwellig for ut fingere, ut goede berigt is dad er nog ofer gedagt gaad worre en dad de situjaatsie nu effen bleijft soals die is

en dad is tog wel feijn

er falt wel meer fan te futtele maart ik ben moe en mag me roepding foedere, se hept een feessie vanaaf. dus vanaaf ook kwakkelie tijm for mei en kanzz om wad te lese

luf joe

Koekkie: Ik hept ut gelese, goet seg! Ik vingert me suf voor de rezt van de teit.

En dad nueiws, avsguuwluk. Ik keik nu zjoernaal. Ongelofelijk.
Ik gaat er fan door. Op furjaar dachs fiesiete. Poste julli niedt te wijnig as ik dur nie ben?
Koekie, ik cha laater eve jouw verhaal bekeike.
Hallieveloze gavettes!

Ik ben ook gehil onder drukt van de brigtgeven uit Belluggie. Ik zochut op hut niews maar kon nie echd kyken wand me roepdingen satten toenaasd. Dit quam voormijnetrefd niet door de censeo voor onder de 12 (4) jar.

We zijn nu allemal in de rus gelozeert. Ik gaad zow me kotsigge roepdingen in bat en in bet plompzen. Dan anulir ik mijn vor me opa haat met de neptop en een sakkie emmer nems en een kopje kovje. Tus Tod's So!

Kaai
Ga in therapie!
ook ik hept net het brigtgeven gesien, wad avgreiselik

Lies, veel plesiers op hed feessie

ik hoopt tog egt dad er nu us un goeie dokteur sig melt bei de siekeboeg. Ut worret wel us teit dad die russen ferdweine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven