Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
Aine, tja echt vloeien was het ook niet, het was eigenlijk wat oud bloedverlies maar dat heb ik ook wel eens voorafgaand aan mijn ongesteldheid. Bij zwangerschap kan dit te maken hebben met de innesteling. Daarnaast had ik donderdag ongesteld moeten worden en was het voor mij erg raar dat het maandag al begon, maar met dit plaatje klopt het wel weer..

Manlief was eerst erg verbaasd en overvallen maar daarna heel blij. Zijn direct naar zijn ouders gereden om het te vertellen.

Nespresso, nu niet opgeven he. Begin is altijd moeilijk om weer aan te wennen. E probeer 's avonds de schade te beperken. Je weet dat je het kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Aha Elsie, ik snap 'm. Leuk dat jullie gelijk het goede nieuws konden delen! Geniet ervan en laat even weten hoe alles gaat.

Jammer is dat hè Nespresso, gaat het overdag goed, maar dan 's avonds... Maar het eerste resultaat is er, doorgaan nu! Dat van die drukte herken ik wel ja, er is ook net een nieuwe medewerker gestart. Maar goed, het houdt je van de straat .

Even zo'n leuk plaatje met de stand van vanmorgen:

Ik ga de vrijdag als richtlijn houden, maar weeg wel elke dag. T.o.v. vorige week vrijdag was het 1.2 kg eraf, dus dat was een fijn begin. Voornamelijk vocht waarschijnlijk, maar dat mag de pret niet drukken, haha.

Fijn weekend en tot later!
Aine, je hebt direct een goed begin gemaakt! ik hoop voor je dat die lijn zich doorzet!
hallo ik ben valletje.

Wil ook graag meedoen wil een paar kg stuk of 10 afvallen.

Ben afgelopen maandag de 6de begonnen met het soepdieet en 4,2 kg kwijt.Omdat de soep mn neusgaten uitkomt ga ik morgen verder met het vetvrijdieet oftewel het ziekenhuisdieet.De 2 laatste dagen van het soepdieet kwam ik zelfs 1 ons aan minder...ik heb me er toch strak aan gehouden,en voelde me goed geen hongergevoel.

Succes allemaal
lekker aine, alweer wat eraf!

ik heb een lekker weekend gehad (hetgeen wat nog komt, is de huishouding en administratie, dus minder lekker )

gisteren wezen sjoppen en 2 supergoede koopjes op de kop getikt; een wikkeljurkje wat ik al een hele tijd op het oog had, maar eerst 135 kostte, nu voor 32,50 en een paar supermooie cognackleurige laarzen voor de helft (55)

dat is dus nog eens lekker winkelen :-D

gisteravond tapas wezen eten, naar de schouwburg geweest en nog even een drankje gepakt. vandaag mega uitgeslapen, langs het huis gelopen etc.

nu zo strijken, stofzuigen, keuken poetsen en meer van dat soort oninteressante klussen

hoi valletje, welkom!
Elsie wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!

Nespresso, jij hebt echt een relaxt weekend gehad zo te lezen. Fijn he uitverkoop, dan kun je tenminste nog eens wat leuks kopen zonder dat je 2 maanden op rantsoen moet.

Aine jij gaat ook lekker he? Nog maar 4 kilo, peanuts

Hier gaat het nog steeds niet helemaal zoals ik wil, maar ik heb van de week fanatiek geschaatst dus dat heft de snoepjes hier en daar wel weer op hoop ik. Nu zit ik onder de spierpijn, want net op het einde van de tocht maakte ik een enorme smakkerd languit op mijn gezicht.. heel fijn .

Wegen doe ik denk morgenochtend of misschien wel dinsdag, ik wil de confrontatie nog niet aan.

De ruim 25 kg die ik eerder kwijt ben geraakt daar heb ik een heel jaar over gedaan. Heel cliche kon ik pas afvallen toen ik had besloten om geen dieeten meer te gaan volgen. Dus met minderen met snoepen, geen cola , 1x opscheppen 's avonds en geen vlees meer eten is het me gelukt. Maar goed nu zit er dus weer een kilootje of 5 aan die weer verbrand moeten worden.

Welkom voor de nieuwe afvallers en ik beloof wat trouwer te posten. Dit topic duik ik het liefste als ik wil snoepen haha struisvogelpolitiek
Hoi allemaal,

Welkom Valletje, schrijf gezellig mee! Dapper dat je dat soepdieet zo lang hebt volgehouden. Ik ben er met een huisgenoot tijdens mijn studietijd ooit eens aan begonnen, maar na 1 dag al gestopt, hahaha. Lukt het je niet om met een 'normaal' eetpatroon af te vallen? Het moeilijke van dergelijke dieten is de overgang terug naar gewoon eten.

Leuk gescoord dus in de uitverkoop Nespresso! Heerlijk hè, ik heb vorige week ook de bankpas getrokken in de stad . Op gisteravond na klinkt je weekend lekker . Nog een aanrader op schouwburg gebied?

Balen Paris van je smakkerd! Hoe is het nu met je spierpijn? En verder nog verwondingen opgelopen? Sterkte ermee! Las op nu.nl dat de EHBO-afdelingen het razend druk hadden afgelopen weekend....

Hoe gaatie bij jou Elsie, nog steeds in de wolken gok ik?

Hier nog steeds op hetzelfde gewicht, drie dagen 59 kg. Wel netjes gegeten, dus die cijfers moeten gaan dalen. Ik wacht rustig (NIET dus) af....

Fijne avond!
Och jemig, ik ben een paar onsjes aangekomen 68,3 komt vast van mijn enorme opgezwollen knie haha.

De spierpijn wordt wat minder, maar mijn lichaam wordt steeds blauwer. Ja ik las het van de botbreuken enzo, gelukkig ben ik er dan goed vanaf gekomen.

Aine die 59 lijkt me wel wat, volgens mij heb ik dat sinds de basisschool niet meer gewogen .
Ik ben ook weer aangekomen schoonmama had een indische rijsttafel gemaakt zucht.Maar ben nu al 2 dagen aan het vetvrije dieet wat vies tegenvalt.Ik moet nog 5 kg kwijt!!En ondertussen kook ik normaal voor de rest van het gezin.
Hoi allemaal,

Hoe is het nu met je knie Paris? Zag net een onderwerp langs komen 'knieschijf uit de kom' en keek even of dat van jou was. Maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn, hopelijk niet zo ernstig!

Balen Valletje dat het niet wil. Wat houdt dat vetvrije dieet in? Staat er dan precies voorgeschreven wat je mag eten op een dag of moet je dat zelf invullen? Lijkt me erg lastig als je voor anderen wel 'normaal' kookt. Succes in ieder geval.

En hoe is het bij jullie Nespresso en Elsie? Hier weer een paar onsjes eraf, 58.3 kg vanmorgen. Ik ben niet zo groot Paris, dus dat kan al een boel schelen. Vandaag mijn supernette pak weer eens tevoorschijn gehaald, dat dateert uit mijn 55 kg periode. Het ging net, maar dan ook net. Gelukkig is het rekstof .

Fijne avond!
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 14-01-2009 20:46
Reden: typen is ook een kunst
% gewijzigd
nou, maar dat geeft de burger moed toch aine, dat je hem wél past ook al is het maar net!

ik hou het ff kort, ben nog aant werk, moeten bergen offertes geschreven worden en ik vind het leuk werk en kan slecht nee zeggen tegen dingen die ik leuk vind
he meiden, kwam even kijken hoe het hier is, maar ik vind jullie bijna helemaal onderaan!!

Ik ben nu bijna een week ziek, heb echt mega griep gehad, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo ziek was!voor de kilo's was het wel goed maar ja dat hoeft op zich niet meer nu he..

Ik heb wel mezelf als doelgesteld dat ik gezond blijf eten en blijf bewegen want ik ben als de dood om een michelin vrouwtje te worden..en alles wat je er nu aan eet krijg ik er over 9 maanden vast niet zo maar af...

Ik hoop dat ondanks dat er geen berichten zijn hier het wel goed gaat!
Goedemorgen, ik voelde me al schuldig dat ik weinig had laten horen, maar (gelukkig) ben ik niet de enige.

Hopelijk gaat het alweer wat beter met je Elsie. Ik las in de krant dat deze griep wel 2 weken kon duren.

Hier gaat het met afvallen redelijk, door de drukte (afstuderen / afrijden..en slagen voor het rijbewijs ) heb ik veel minder tijd om te snoepen haha. Ik weeg nu 67 kilo, dus dat is nog netjes.

Met de knie gaat het trouwens wat beter, maar is nog steeds hartstikke gevoelig, dus als het komend weekend nog erger gaat vriezen en er komt ijs, dan ben ik er niet te vinden .

En hoe is het bij jullie?
Hey meiden,

hier ben ik weer eens, lang niks van me laten horen.

Tis rustig hier merk ik. Dit betekent toch niet dat het niet goed gaat met afvallen?

Met mij gaat alles erg goed, tis erg tegenstrijdig met waar ik altijd voor ging, maar ben eindelijk iets aangekomen, tis nog maar een halve kilo, maar het begin is.

Elsie wat lees ik nou, wat leuk, ook Zwanger, van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je? Misselijk?

Nou meiden, ik kom snel weer eens buurten hier.

Groetjes Pluisje
He Paris, wat goed dat je je rijbewijs gehaald hebt!super zeg!ik hoop dat je knie ook snel de oude is!

Pluisje, idd ben ook zwanger en ben er erg blij mee! Ik ben wel regelmatig misselijk en super moe. Hoef gelukkig niet echt over te geven. Heb wel door dat ik al iets moet eten als ik nog in bed lig want anders gaat het meestal mis.

Hoe lang moet jij nog? Ik ben pas half september uitgerekend dus heb nog een lange weg te gaan!Succes!

Enne, Aine? Nespresso? Met jullie alles goed? druk op het werk??
@ Elsie: balen zeg dat je zo misselijk bent, maar denk maar zo tis voor een goed doel. Ik ben nu 17,5 week zwanger, dus ben bijna op de helft. 9 juli uitgerekend.

Je moet echt niet denken dat je nog een lange weg te gaan hebt, want voor je het weet is het zover, de tijd gaat echt hartstikke snel, neem maar van mij aan.

Succes meid en lekker genieten van deze mooie tijd.
hoi!

ja, alles goed bij mij, inderdaad druk aan het werk, en niet echt aan het lijnen

maar het gezond eten en meer fruit gaat best aardig!

Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie zwangere dames
Hey, waar is iedereen. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het hier gaat. Is er al een hele tijd niet meer geschreven.

Gaat het nog wel goed met iedereen?
Ha allemaal,

Dit topic ben ik een beetje uit het oog verloren en zo te zien hebben daar meer mensen last van . Maar ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?!
Hallo allemaal.

Ik heb in het begin hier ook meegeschreven en werd toen zwanger

Tja dan is 25 kilo helemaaal niet moeilijk (eraan te krijgen dan he)

Inmiddels de trotse mama van een meid van alweer 5 en halve maand.

Elsie: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk.

Aine: Hahaha ja er zijn er meer die het topic verloren zijn..

Ben nu wel weer sinds vandaag (jaja) aan het lijnen.

Wil er nog 7 of 8 af hebben.

Hoe is het met de rest??
Pluis: Ook gefeliciteerd natuurlijk!
Hey mensen..

Heeft appel en chroom ook wel nadelen ?

Zelf wil ik ook gebruik van Appel en Chroom maken.

Alleen ben bang dat het verslafend kan zijn, of als ik stop met het capsule dat ik 2 keer dikker word..

En heb nog een vraagje binne hoeveel tijd kan je hoeveel kilo's afvallen..?

Alvast bedankt mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven