Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vussin je wel Em en het mot nouw maris uit weze me al die fussonne neb furralen! Ik PIK KUT nie meer!
Ga in therapie!
Liet, die Ben nie Lavaa vont ik hie la ries wat kan die rare indiejaan goet danse
Sabien het gong drom tot ik vermorge na de opslach tietraade van Liedewij voorstellde tot we messen allen gonge lere russie jun. En tot Roela Snoela nouw met me id an de kiel haal gong en dur zellevs geldt mee wouw fut dienen!
Ga in therapie!
Ik oeven fasd voor morrege wand dan ga ik (ask de moed funsamelt) ijdenluk een lang fuwagte Seine sgoppen in een over rijd kuttor.
Ga in therapie!
O ja die Bennie lava dat was wel ko mysch want ik hat nog niet op ze filmpje geklikd en toen las ik de nuns ar gee en toen dag ik al: o das Bennie Lava van weger tot ik hem dus al kon.
O wagd me be zouk wil andagd.
Kaj, waar om geev ju geen andwoort op me vraag ?!? mach ik hut niet weten waar ik in hept getrappelt, of leest ju der eskreps door heen?? !! He He
Jaa Hah Hah zoo staad hei beckend: Ben nie - de nuns a gee - Lavaaa.

Sebien: ik vint het zo een stuk vrete he die Ben nie.Die hep niete leen zwoen in ze huijpe maar ook ledakstieke bene!!

Kailieliefet ik denk da roel een doel hebt met joun verlokking. Dat zei jou wil tetsen. Onderdragt heed dat in tjirrepie taal. Dus: kajje russie make as ymandt je ID steeld?

HOe ga jei mogge russie make?
quote:LunaBlue schreef op 03 februari 2009 @ 22:40:

Kaj, waar om geev ju geen andwoort op me vraag ?!? mach ik hut niet weten waar ik in hept getrappelt, of leest ju der eskreps door heen?? !! He He Prubeer ik russie te make, ben ik weer so tragisch langsaam dat het mayonese en ketsjup is...
SJESUS SABIEN! IK heb twee wodden for jou: Lé Se!

22\;37 (tien voor twalv)
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 03 februari 2009 @ 22:43:

SJESUS SABIEN! IK heb twee wodden for jou: Lé Se!

22\;37 (tien voor twalv)SJESUS KAJ, ik segt tog dat ik tragisch ben. Niet ieder een (3) ist zo flot as dat jij bent. toe vallig!!!!!
Julie sterre staan wel in de ruzie stand gesgreve fuddaach Sebien en Kaj ,dus mesgien nog eve op mekaar oevfene? met ruszie? Ik weed nie hoe da moet hoor maar ik denk Kaj wel... pffjoe da kan me zo is een ontspanne standje sein hoor die mijt... berg je borste dan maar nat op!
sow en die mis kruisbaard ook/// zjong jong...
Eigeluk fin ik hut nu al nie leuk meer al dat gerussie. Follegens mij ben ik der niet voor in de wieg (met of sonder hemul) gelegt.
(Sabbien gloofmij: jij heb russie.)

Nouw. Dat gaat so Lied. Ik gaad bellen op muis liefe toon. Vraggen of se mijn tenwillen kennen zijn. Zo neen, dan gaad ik drijgen met de ob-man en brriefe op hoge voetten na run hooge pyph.

Sowieds. Wat vingiedervan?
Ga in therapie!
Hakt erven af. Ga je temmiste 1x zegge;

"Ik vind dat on axe ptabel"

?
quote:LunaBlue schreef op 03 februari 2009 @ 22:15:

[...]

Je hebt groots geleik!!!! Emma. Stellutje DROEFTOETERS

(zow goet Roel?)Jei kreigt een goeie aantekening Sebien.....
Nauw mijden, ik fing tot juli het VAN TAST IS doen! Nouw sijme aan het ent van de wuk sjop en komp het lukste gedilte van russiejun:

HUT GOET MAKKEN

aow: KROEP HUK!!! :kroephuk:
Ga in therapie!
Dat klink heul insiminerent Karja, vooral spesjaal fan die hoge foeten. Missgien kan Babs je noch hellepen met der blote sokken, dat is ook best bedrijgent. En Marg hep spesjaal begaafte enkuls ook noch eens. En Lied olie fante foete. En Roel heb hut op der heupe. Dus as alle Havettes toe de reskjoe kome kompt hut fast goet.
Ha lied, ik ken hut je nog strekker futtelen.

Ik gaad zegge: tot is onvettig!

Ha!
Ga in therapie!
Kar, je kan ook zegge:

En watgajeder andoen????
Ha! Onvettig! Dassalse lere...

Sebien, goedt geopstipeerd van je dadde meetste vennons een enigszins uitdagendt onderstel hebbe. Kai zal emmides wel meloen kijte hebbe van hut homo trene en ook Em feddenk ik van iets... ee is eve kijke. Oja, ongesgore pote!!! Tewel ze de grust bij kan!!! Wen: teveel met de voetjes in de lugt gehonge/ Jannigje: stapvoedte. Loez: eh... help is mijde?
Wat is temis met ongesgore pote?
Takkén. In de daad Sabiien. Ma heel laars is dit in irste eerstansie mij pubblem tus gaan hullie dur nicks aan doen. Ik moed se dur dus irst met anger munte van af tuiggen tot hullie zellev een publem hebben. En dán ken ik segge: en watgajederandoen?
Ga in therapie!
Ik denk dat Loes voet bij stuk heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven