Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Zowwy meiden, ik was effe weg (toedeldingen klaarsette fommogge). Ken imant mijn segge wie hut gedaan heb?
Ga in therapie!
Keik es op de klog. sie hoe got furgete froeg het is. En ik moet me weer haasde voor op teit op me werruk te kome.

Ik vint het so nie meer leuk ik hep de wurck sjop gemist en nu can ik noch steets al leen maar huile. Ik ben een huilie
Mijtje tog... hoe frug moed jei dawelnie klug op je werk zitte?!

Ick wil ook wel 1 onchemack dele med jylliu hoor. Ik moez vennag wel 3 kir wacker worre vorom nade Twelled te gaan. en dan zogges vorom roepding voort te zwepe aanont beittafel en aankleedplek. Lek jo!

Maaar::: We gaa der were feine dach vemaken mijde!!!
Ick ben vandaach een uur vroeghar bechonne wand me nigje is vandaach jaarig en die wort drie (8) jaar out en nu ben ik ingenoodigt om om half zes (12) koekepanne te ete. Nu moedt ik dus eerder stoppe medt werke dus ben ik ook maar eerder bechonne.

Ik hep gedroomt dadt ik furkering hat met Roel En dadt was nie geck. We waare door de gemeensgap ge akspeteert as trio. Grappug tog. En vien was onse dogter. Ik moest wel een beedje lagge toen ik me reja liseerde dat ik dadt hat gedroomt. Goet bechin van de dach dus eigeluk.

Liedje wadt furfelent dat je steets moet urnireren. Moet je steets met je foete op hut kouwe seil?
quote:Chardonnay schreef op 04 februari 2009 @ 08:31:

Ik hep gedroomt dadt ik furkering hat met Roel En dadt was nie geck. We waare door de gemeensgap ge akspeteert as trio. Grappug tog. En vien was onse dogter. Ik moest wel een beedje lagge toen ik me reja liseerde dat ik dadt hat gedroomt. Goet bechin van de dach dus eigeluk.

*hep helemaal een opgeswolle borst van trodtz*

Ware we getraut? Wat een veest! Was ik liev foor je? Ginge we in het wit? Hat ik een pak aan of een jurek? Vien zouw het wel wat vinde, als wei zoude trouwe en dan allebij een jurek aan en zei met roseblaatjes gooie.....

Wat romanties zeg! Ik ben verloovd met Bianca maar van trauwe is het nooit gekome. Nu heb ik tog een forumfrau en wat foor een! Een die ik een van de lievsten fint en die ook nog een havette is!

Ik ben een dolgelukige man frauw havet!

Doen we nog een resepsie?

Wie ware de bruitsmeide verder?

Hadde we een seremoniemeesteres? Dat was Kajla zeker he? Hebbe de havetes een ABC liet gesonge?

Ik ben der helemaal fol van!
quote:MissMara schreef op 04 februari 2009 @ 07:46:

Mijtje tog... hoe frug moed jei dawelnie klug op je werk zitte?!

Ick wil ook wel 1 onchemack dele med jylliu hoor. Ik moez vennag wel 3 kir wacker worre vorom nade Twelled te gaan. en dan zogges vorom roepding voort te zwepe aanont beittafel en aankleedplek. Lek jo!

Maaar::: We gaa der were feine dach vemaken mijde!!!

Dat kompt omdat de ongesgore vrugt de hele teit op je blaas staat te danse tulek.....

Je hebt van die handige broeke voor grote frauwe en manne.

Keik, handig, kun je het gewoon late lope....beter foor de nagt rust.
Ekstreme tiete?

Getrauwde Havettes?

Ik was om half 12 (2) trug van vugadere, en nou ga ik weer even werke, naar de praatmuneer die tirapie van mijn wilt. Ut moet niet gekkur worre, straks heb ik nog een leve.

Een vijne dag, Havettekes, met tender lof & ker.
szeckzy.... kander ooknogwel bei, bei de ovilant pote en de bautvakker sjuffel.

Fannarte aan hudt 1dste Hafete Bruijts Paart. Datdatale maal zomar kan he teugeswoordig. *binkt draadje weg*
Babsebibsje, feine dag en dat we je maar helemaal in 1 stuck trugkreige!

Lidewei, dank je wel foor de fliecitaties. Ik neem se eve in ontvangkst ook names moeder de frau, die aan het werrek is, de sgat. *ontroert* Ik ben so glukkig met me huweleik, foel me een ander mens....
* komd sagjes binnesliupe en keikt vursgrokt om sig heen *

Sein juli alemal al weer geklameert en riel ekst na al die russie gistere??? (behallefe Cajla dan, die wauw selluf juisd nog graach boozug sein vedaag gelooft ik?)
goeisemorgens lieferts

ik was er wel, het eerst een van mein mauwdingesen lope soeke terwijl ik heelfeel trane moest huile

en nu moet ik jullie alweer felaten maar ik kom fanafond terug met mein nktob verhaal

ik fin jullie lief dus jullie kreigen een dikke knuvvel

en babsie suc7
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Og lieve Hema! Onmens kennie ees meer een naggie slaape of je mist een huweur leik! Lies en Roel, verhardde gefiesteert medens name me roepdingen. Sijn julie ge ieloopt of so? Tot juli in Feges getraut sijn sonder niemant wat te seggen? Kommen deur nog kaardties? KOMTER NOG EEN VEST?

Chud, ik ben dur helegaar fur rukt over!

Ik heb me drijgende tillevoondje al verpleegt! En met suck seks! Me muis lieve toondje werkte en se sijn der met diggekneepe oge in getuint. Nouw mod ik het Ding in questie allez nog op halen tus dat doedik gleik tusserdemiddug. Assut luk falt er een sware last op me sgaudes, ken ik juli seggen.

Bapsie, wat hejjenut tog druk mijd. Mot je ook geen to the loo leissies gaan afleggen?

Lies asje weer truch ben van je kadetjes weken, ken je bij mijn de wurksjop in halen. Roel ken untuurluk ook uit munten russie maken, maar afgesien tot juli so in laaf zijn souw ik danie an beginnen. Chwoon Chnieten! is het molton.

(eselsbrugentje) Liedje, wat vijn tot jij nouw ijdenluk egt van je flof ga niet! Je klingd veul wiel ekster as vorge week!

Ik gaat an de toedeloe, toedeloe!

Caj
Ga in therapie!
Hoi Marg en Jannigje!

Margje, is je mauwding t'r egt? Wat een sgrik aso een beessie opeens de sokke neempt he. Voral met dit weer. Is het een buiten mauwding?

Ik kennie wagten op je fusslach van de NSNKOTB (not so noe kits op t blok)!

Het sneet hier ovruggens, heel gesellie! Het lijkent wel winter! Die heel die MRI ja lig miss heb wijnug opgelevert in dat vuband. Ik ziet ook nog glad geen bolleutjes, juli?
Ga in therapie!
Jeuh, un bruitspaar! Ge *smak*fe*smak*lie*smak*sie*smak*teert! Gaan jullie op honniemoen?

Marg, is je miauwding terreg? Nie huile nie!

Mein moeder wil me nie geloove nie dat ze geen rol-aators verkoope bei Bol punt kom. Want ' in duh rekklaamuh van bol punt kom zit wel een rol-aator. Dus verkoopuh ze vast wel eelektrieke deekens voor je fadur.....

Moeddik nauw de rekklaamuh-kooduh-compassie aansgrijfen, dat Bol punt kom bejaarduh op hut verkeerduh pootje zet?
Goet id, Har! We kenne een mesgien buitekort een jurk sjop houe "briefe op hooge pootjes aan hooge pyphe". Als uitlaad kunnaal vor onse russie nijgingen.
Ga in therapie!
Ik moedt egt bij gaan lezen.

Wie ister een bruits taart??

Er kom rook uit me ore en ik ben heul geagi teerd. Kant iemand mij wat Zennnnn geve?
zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

waddist Babs?
Onmogulukke collega. Das de korte same vattink.

Dank je wel voor de zennnnnnn.
Oh, in dad gefal, noch meer zennnnnn:

ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Egt, ik vin ut geen leuke uitspraak van muzelluf, maar ik zeg ut tog:

Wat een domme DOOS is da! Pffff.

ZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Dat lugt op. Mooi.
Liefe Bapsert. Ik vin joun klega ook een grote domme doos.

zooneen:

Liedeliet, heb je dur wel s gezien?

Ut lijk wel een footo van me klega, zo goet lijkt ut.
Ut stomme was, ik kreeg bijna russie met me mama durover. Nou vraag ik je. Ik en russie. Me mama en russie. En dan wij same en russie. Da kan hemaal niet.

Ut gebeurde ook niet hor, want we vonne utzellufde en we vinne elkaar heul lief, mar ut id zeg. Ammaal om een doos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven