Mode & Beauty alle pijlers

Ideale foundations en eyeshadows, deel IV

28-05-2007 13:33 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat deel 3 vol was!

Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)

Dus lievemeid heeft haar pakje!

Nou Snoopy, nu wij nog idd!

Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.

Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!

Maar goed, we wachten wel verder!
Ja, stom is dat he, het is voor mij idd heel gewoon, fiets er wel vaak langs, maar kom alleen op het strand om te zonnen.

Had gehoopt dat dat vandaag zou zijn, maar het komt hier met bakken uit de lucht....
ben vandaag in Den Bosch wezen winkelen, en daar zit een Lush winkel!

jeetje je moet je echt bedwingen niet alles mee te nemen! ja nou ja, dat doen de kosten wel hahahah!

Heb de Angels on Bare Skin scrub, en de Imperialis creme gekocht, en een proefje Figs and Leaves gekregen! ben benieuwd!

Anders moet je (weet niet meer wie het vroeg) even hier op t lush topic kijken!

Zal daar wel posten hoe t bevalt.

Golden Sparkle van Lumiere staat trouwens erg leuk als het zonnetje zo schijnt! lekker zomers!
yesss, shipping mail van PL is binnen!

Nu maar wachten haha!:D

Ben benieuwd wanneer ik Signature krijg!

Daar heb ik de 9e de shipping van gehad.
Heee Wiepie! oh ik ben benieuwd of de spulletjes van lush jou bevallen...ik zit al steeds op de site te kijken en wil ook graag bestellen! lijkt mij heerlijk allemaal! ik heb nu een bod uitgebracht op ebay voor 10 proefjes (zeep) 

Daar verkopen ze ook lush ( amerika) en stukken goedkoper! ik wil graag de gezichtcreme gorgeous en de shampoo big lijkt mij ook erg lekker! en wat lekkere zeepjes...mmmm heerlijk! ben benieuwd hoe het jou vanmorgen bevallen is wiepie!

Ik wilde trouwens geld overmaken naar mijn paypal rekening..maar dit is waarschijnlijk veranderd ofzo? ik moest nu mijn bankrekening in vullen en dan storten zijn een klein bedrag en dit moet ik weer invullen zodra ik het heb...dat is een controle voor hun dat ik het ben! hebben jullie dit ook??

Groetjes, Hopeful
Hopeful, ik wil pas na mijn vakantie weer geld overmaken naar Paypal, dus ben nog niet op de site geweest sinds 3 weken geleden ofzo.

Wel gek ! Alhoewel, een extra controle is nooit weg natuurlijk...

Wiepie fijn dat je de shipping mail al hebt van PL !

Na mijn vakantie ga ik ook de nieuwe kleurtjes bestellen, en naar de Xenos voor een nieuw ladekastje haha !

Ik heb zaterdag een Kabuki besteld bij Bunbuncity, en kreeg gister al de shippingmail, dat ie hem gister verstuurd heeft. Zal ik na de vakantie wel in huis hebben :) 

En nog even over Lush; ik ben er zelf niet zo kapot van, maar ik moet zeggen dat ik tot nog toe alleen maar een paar zeepjes heb geprobeerd.

Ben 1 x in de winkel geweest (ze zitten helaas ook niet bij mij in de buurt....) en het rook daar wel ontzettend lekker !!! i
snoopy dan moet je Angels on bare skin eens proberen!!

Heb t nu 1x gebruikt maar ben er weg van!! heel zachte scrub, en je krijgt een heerlijk velletje! de Imperialis creme is ook lekker!

Kijk anders ff op t lush topic hier!
Had al gekeken op het Lush topic, als ik terug ben van vakantie ben ik nog een weekje vrij, en wil dan misschien een dagje naar Haarlem of Amsterdam, daar zit ook de Lush, dus misschien daar maar even een kijkje nemen ;)
heb gister mn pakje van Signature gekregen!!!

Wat veel!! echt heel veel! volle potjes, en veeeeel in de oogschaduwzakjes!

En de oogschaduws glinsteren super!

Heb de foundation en bronzer nog niet geprobeerd, veel te heet voor hahah!

Oh en de blusher ziet er ook mooi uit! die ga ik straks wel even proberen!
Hoi, ik ben nieuw op dit forum, maar ben hier naartoe verwezen door Wiepie, *zwaait*. Verder ben ik al jaren Lush-gebruiker. Ik heb pas geleden voor de eerste keer samples van Pure Luxe besteld. het kost even wat tijd om ze goed te leren gebruiken, maar dan zijn ze ook echt geweldig!:)

Wat betreft Lush: ik vind hun zepen op basis van glycerine wat minder fijn omdat die mijn toch al wat droge huid erg uitdrogen. maar ik zweer bij hun conditioners en massage-bars en ik gebruik ook vaak bathbombs en bubble bar slices van daar. (Tsja, ik ben een tikkie Lush0verslaafd. Heb zelfs daar gesolliciteerd! ;))
quote:

heb gister mn pakje van Signature gekregen!!!

Wat veel!! echt heel veel! volle potjes, en veeeeel in de oogschaduwzakjes!

En de oogschaduws glinsteren super!

Heb de foundation en bronzer nog niet geprobeerd, veel te heet voor hahah!

Oh en de blusher ziet er ook mooi uit! die ga ik straks wel even proberen!

Denk dat ik ook maar ga sampelen bij Signatue. Wiepie, welke kleur blush heb je??
Hoi Vendelle! leuk je hier te zien! *zwaai zwaai*

Heb je in Den Bosch gesolliciteerd bij lush? leuk hoor!

Ik heb de Roseberry blush! heel mooi subtiel!
Wiepie: ja, ik heb inderdaad in Den Bosch gesolliciteerd. Maar ik heb vandaag gehoord dat ik niet ben aangenomen. :( Ontzettend jammer natuurlijk, maar goed, volgende keer beter.

Ik had trouwens een vraagje: ik zie op alle sites over mmu dat er een kabuki-brush wordt gebruikt. Heb je echt zo'n borstel / kwast nodig of kan het ook met een gewone grote poederkwast? En als het echt een kabuki-brush moet zijn, waarom dan? Waar zit hem het verschil met andere kwasten?

Ik laat nu waarschijnlijk heel erg merken dat ik een newbie ben op het gebied van mmu, maar goed, dat ben ik ook. ;)
ja vendelle, zo'n kabuki heb je wel nodig om het mooi op te kunnen brengen!

Bij een kabuki staan de haren veel dichter op elkaar als bij een gewone poederkwast. hoe het precies werkt weet ik ook niet (ben ook nog relatief nieuw) maar misschien dat een van de andere meiden dat weet?

Zonde dat je niet bent aangenomen!
Ja, inderdaad. Maar misschien een andere keer.

Als iemand me meer informatie kan geven over die kabuki brushes, dan graag trouwens, want ik ben wel nieuwsgierig!
quote:

Ja, inderdaad. Maar misschien een andere keer.

Als iemand me meer informatie kan geven over die kabuki brushes, dan graag trouwens, want ik ben wel nieuwsgierig! Gewoon even kijken op de diverse sites van de verschillende merken die mineral foundation verkopen. Ik heb een kwast van Lumiere en van i.d. Bare Escentuals. Ook gebruik ik vaak een kwast van MAC, nr. 129, die kun je gewoon hier in Nederland kopen. Bij Douglas verkopen ze tegenwoordig ook kwasten van Leco van Zadelhof en die zien er ook mooi uit. Je kunt ze altijd wassen en gaan lang mee (en dat mag ook wel, want goedkoop zijn ze hier in Nederland niet). Wat de prijs betreft kun je beter een brush in Amerika bestellen, want daar zijn ze veel goedkoper.
heb gister en vandaag de foundation van Signature op.

Echt een perfecte kleur voor mij! super!

heb 7.0 (ik geloof een neutral kleurtje) en de bronzer is ook mooi! (goddess)

Weet alleen nog niet hoe goed de foundation dekt, heb maar een klein beetje opgedaan nu! veel te warm voor een flinke laag hahah!
Even off topic: groetjes uit een zonnig en warm Kokkari, Samos !

Het is hier super, ik ben verliefd op dit plaatsje :D

Klein pietepeuterig dorpje, met bijna alle restaurantjes en barretjes

aan het water.

Oude griekse mensen die 's avonds gezellig op hun stoepje zitten, en vriendelijk zwaaien. Griekse mannetjes aan het kaarten bij een taverne, mooie witte huisjes, met bloemenweelde.

Geen lallende dronken Engelsen, bijna geen Nederlanders, heerlijk !!!!!

En super mooi weer om 's avonds mijn oogschaduw van PL op te doen (want ja, natuurlijk heb ik het mee !!!)
oww snoopy heeeeerlijk! ik ben jaloers!!;)

Nou geniet er lekker van!! en ook van je oogschaduw natuurlijk!

mijn pakje van PL met de nieuwe kleurtjes is binnen!!

wauw!! warm radiance is super! die vind ik echt heeeeel mooi!

En ik heb Jezebel (heeeel flets roze met een blauwe gloed), Peek-a-Boo middenroze), Luminous (ja hoe zal ik die eens omschrijven..beetje zoals Serenity maar dan wat minder bruin, wel net zoveel glim!), Spoiled (knalkleurtje, paars met blauwe glans/glitter), Disco (ziet er knalroze uit, maar als je em op doet gewoon licht/middenroze met véél glitter)

Echt mooooooie kleurtjes!

oh en natuurlijk de Wild Thing! en ja dit was precies waar ik naar op zoek was!! helemaal goed! dus bedankt voor de tip!:D

En ook de Lining gel, een proefje (waar ik zo te zien echt een eeuwigheid mee ga doen!), die heb ik nog niet echt geprobeerd.

Blij blij!:D
Fijne vakantie Snoopy! geniet er maar lekker van....hier mis je niks qua weer!

Is happy ook op vakantie??ik mis haar n.l hier!

WIepie...leuk dat je pakje al binnen is...lekker snel he? is de warm radiance te vergelijken met de true van lumiere? ga binnenkort ook weer een bestelling plaatsen! heerlijk!

Iemand al ontdekt dat de paypal anders werkt? ik kan nu gewoon via mijn eigen bankrekening overschrijven...hoef dus niet eerst een overschrijving te doen! wel handig! maar heb ook nog een bedrag op mijn paypal rekening staan....geen idee hoe ik deze nu kan terug storten op mijn gewone rekening? iemand?????? is n.l te weinig voor een bestelling,,,,maar toch ook weer zonde om het niet te gebruiken hi, hi
ik heb paypal al even niet gebruikt, dus ik weet nog niet precies wat er veranderd is. Ook niet wat je met het resterende bedrag moet!

Kun je niet voor 1x nog wat bijstorten zodat je genoeg hebt voor een bestelling, en dan voortaan rechtstreeks overmaken?

True van lumiere ken ik niet, dus daar kan ik het niet mee vergelijken!

Maar het geeft een mooie gloed, en een vleugje kleur! erg mooi!

Happy heb ik ook al even niet gezien!

Kan goed dat ze op vakantie is!
nou ik heb de lining gel vanmorgen geprobeerd!

Wilde een lijntje met Minerella maken.

Maar ik vond t nogal een gedoe moet ik zeggen! met water vind ik het veel makkelijker! bovendien droogt de gel vrij snel, waardoor als het mis gaat, je alles opnieuw moet doen omdat het moeilijk bij te werken is.

Maar misschien moet ik nog even oefenen!

Zal t van de week nog eens proberen!

heb nu trouwens Frolic met Minerella-lijntje! staat super bij mijn ogen!:D
rustig hier! veel mensen op vakantie zeker?

gelijk hebben ze, zoek de zon maar op want hier vind je em niet!

Heb vandaag dan eindelijk plum pizzazz geprobeerd!

oh ik heb zoveel oogschaduws dat ik er zeker 10 nog niet opgehad heb hahah!

Maar om terug te komen op Plum Pizzazz (van Signature), heb er een droog lijntje mee gemaakt, en staat heel mooi en apart!
ff uppen maar....we zakker naar onder!

Heb ook weinig te melden...ben nog steeds super tevreden over de mooie oogschaduw van zowel lumiere als pureluxe en dan vooral de kleurtjes met een paarsteint ...wauw zooo mooi ... had ik nooit gedacht had eigenlijk altijd bruin of groen teinten op....

Ik vind het trouwens ook een verschil van dag en nacht hoe ik de kleurtjes in de badkamer zie of als ik in de spiegel bij daglicht kijk....veel feller en meer glitter...hi, hi in de badkamer denk ik dat het niet zo opvalt ,,,maar dan check ik het nog even bij daglicht oohhhh ech mooi hoor!

Gebruik ook nog steeds verschillende soorten olie als dag en nacht verzorging bevalt ook prima.

Gebruik ook rozenwater...wie weet waar ik nog goedkoop kan krijgen...vind het nu best prijzig en ben er zo door heen...
Hoi meiden,

Bevatten de producten van Lure Beauty irriterende stoffen? Is het geheel natuurlijk? Alvast bedankt.
ik sleep ons even omhoog hoor!

Volgens mij is Lure Beauty helemaal natuurlijk hoor!

Mooie kleurtjes ook!

Maar ik zou voor Pure Luxe gaan! maar das mijn mening!;)

heb vandaag een vriendin dolblij gemaakt met een paar oogschaduw samples die ik gemaakt heb van een paar Lumiere kleurtjes!

Gold Sparkle, Lime, en Cat's Eye.

Snoopy al terug van vakantie? was het leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven