Facebook: hoe doe je dit?
zondag 7 mei 2017 om 23:35
Ik stel deze vraag namens mijn vriend. Minor problem, maar hij wil op Facebook posts van een bepaalde vriend niet zien, maar hij wil die vriend ook niet blokkeren/ontvrienden. Die vriend staat al bij 'kennissen', toch krijgt hij posts van diegene te zien. Nu kan ik bij Facebookberichten op mijn iPad kiezen voor 'melding verbergen' ('minder van dit soort berichten weergeven'), maar op zijn laptop kan hij dit niet. Op mijn iPad lukt het hem ook niet als hij onder zijn eigen naam inlogt, dus het lijkt aan zijn instellingen te liggen. Het lijkt niet te liggen aan het feit dat die vriend bij kennissen staat.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Iemand een suggestie?
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Iemand een suggestie?
't Is al met al een heel gedoe
zondag 7 mei 2017 om 23:41

maandag 8 mei 2017 om 08:24
quote:proudmama33 schreef op 08 mei 2017 @ 08:08:
Toch werkt het niet goed hoor. Ik heb ook iemand op ontvolgen gezet en ik zie daarvan nog steeds dingen op m'n tijdlijn komen. Alles. Alle 40 vakantiefoto's. Van dag 1 van de 14 dagen durende vakantie. ALLESSSS. Sorry, klink ik geïrriteerd Kan het zijn dat diegene iemand getagd heeft die je nog wel volgt?
Toch werkt het niet goed hoor. Ik heb ook iemand op ontvolgen gezet en ik zie daarvan nog steeds dingen op m'n tijdlijn komen. Alles. Alle 40 vakantiefoto's. Van dag 1 van de 14 dagen durende vakantie. ALLESSSS. Sorry, klink ik geïrriteerd Kan het zijn dat diegene iemand getagd heeft die je nog wel volgt?