Facebook: hoe doe je dit?

07-05-2017 23:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stel deze vraag namens mijn vriend. Minor problem, maar hij wil op Facebook posts van een bepaalde vriend niet zien, maar hij wil die vriend ook niet blokkeren/ontvrienden. Die vriend staat al bij 'kennissen', toch krijgt hij posts van diegene te zien. Nu kan ik bij Facebookberichten op mijn iPad kiezen voor 'melding verbergen' ('minder van dit soort berichten weergeven'), maar op zijn laptop kan hij dit niet. Op mijn iPad lukt het hem ook niet als hij onder zijn eigen naam inlogt, dus het lijkt aan zijn instellingen te liggen. Het lijkt niet te liggen aan het feit dat die vriend bij kennissen staat.

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Iemand een suggestie?
't Is al met al een heel gedoe
Deze persoon niet meer volgen/ontvolgen?
Nee, dat dus niet, ontvolgen is een te zware maatregel :-)
De groepen maakt niks uit. Je kan iedereen ontvolgen. Wel vrienden blijven.

Naast waar je klinkt als je vrienden wil zijn. Zit een knop volgen. 1. Niet volgen. 2. Volgen standaard. 3. Als eerst weergeven.

Bij niet volgen klik je optie 1.
Bam!!!!
Ontvolgen is niet verwijderen, dan krijg je gewoon geen meldingen meer te zien van deze persoon, en diegene merkt daar niks van.
Jullie hebben gelijk! Het is gelukt!
Handig, nooit geweten!
Toch werkt het niet goed hoor. Ik heb ook iemand op ontvolgen gezet en ik zie daarvan nog steeds dingen op m'n tijdlijn komen. Alles. Alle 40 vakantiefoto's. Van dag 1 van de 14 dagen durende vakantie. ALLESSSS. Sorry, klink ik geïrriteerd
quote:proudmama33 schreef op 08 mei 2017 @ 08:08:

Toch werkt het niet goed hoor. Ik heb ook iemand op ontvolgen gezet en ik zie daarvan nog steeds dingen op m'n tijdlijn komen. Alles. Alle 40 vakantiefoto's. Van dag 1 van de 14 dagen durende vakantie. ALLESSSS. Sorry, klink ik geïrriteerd Kan het zijn dat diegene iemand getagd heeft die je nog wel volgt?
Nee want ik word niet getagd in vakantiefoto's waar ik niet mee op vakantie ben geweest.

Sowieso kunnen mensen mij niet taggen. Daar moet ik eerst toestemming voor geven.
Kan het zijn dat jij de vakantiefoto's ziet omdat andere gezamenlijke vrienden de foto's liken?
Nee ook niet. Het gaat niet alleen om foto's hoor, ik zie nog steeds alles van haar. Alle statussen, alles wat ze liked en alles waar ze op reageert.

Ik stoor me er soms aan maar goed, dan scroll ik door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven