Bloeding

09-05-2017 10:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend wat bloedverlies gehad. Ook veel harde buiken laatste paar dagen. Ik maak me hier een beetje zorgen om. Eerder bloedingen kwamen door de laagliggende placenta maar deze ligt inmiddels goed. Vanmiddag mag ik naar de vlos terugbellen maar het blijft me niet lekker zitten. Inmiddels is het weer rustig maar blijft voor mijn gevoel raar. Ik heb geen gemeenschap gehad en ook geen ontlasting. Ben nu bijna 32 weken.
Bel voor de zekerheid een de verloskundige. Het kan van alles zijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ja dat heb ik gedaan. Ja wacht maar even af. Vind ik met die aantal weken niet heel netjes
Ik zou ook bellen. Toen ik onverklaard bloedverlies had moest ik direct plat en daarna naar het ziekenhuis èn ik moest voor de zekerheid twee nachten blijven. Ik was toen 33 weken zwanger. Met andere woorden: bel je verloskundige, die kan een juiste afweging maken wat te doen.
Of je het een keer flink geniest en er is een adertje gesprongen, alles is zo goed doorbloed als je zwanger bent. Bel gewoon de vk nog even als het je niet lekker zit.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Vind ik niet netjes van de vk dat je af moet wachten.. hier vanochtend vk gebeld ivm minder leven sinds gisterochtend en ze is al aan huis gekomen en ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor de zekerheid voor een ctg scan (waar ik op dit moment aan lig)

Ik ben op het moment 36.3 weken zwanger.
Nee voel me er ook niet prettig bij. Het is inmiddels gestopt maar het zit me niet lekker. Ze vroeg of ik gemeenschap gehad had toen ik zei van niet zei ze wacht maar of en bel eerder als je weeën krijgt. Nou sorry hoor
In dat geval zou ik nu gewoon nog een keer bellen dat je je niet prettig voelt. Dat je graag wilt dat er even gekeken wordt.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Waarschijnlijk is het niks, ik heb veel bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschap. Maar als ik dan belde naar de gynaecoloog kon ik direct langskomen voor een ctg! Voor je eigen geruststelling is dat zo belangrijk! Dus ik zou inderdaad nog eens bellen.
Hallo allemaal

Ik ben net doorgestuurd naar de gyn voor extra controles voor de zekerheid. Ben erg opgelucht
Ok fijn hopelijk is het niets en ben je daarna gerustgesteld.
Fijn dat je bent doorgestuurd. Ik kreeg heel duidelijk instructies bij 32 week dat een bloeding ok was tenzij het echt helderrood was en zoveel als een menstruatie cq bleef komen. Dus op zich zou het moeten mogen. Maar gyn is altijd een goed idee vind ik . Succes
Is het al een beetje duidelijk wat er nou aan de hand is?
Ik ben voor een nachtje ter observatie opgenomen. Na alle inwendige onderzoeken werd mijn buik namelijk erg onrustig. Zaten wel geïrriteerd plekjes dus er is ook een uitstrijkje gemaakt zie best tegen uitslag op
Ai :(. Wat naar. Veel sterkte!
Hoe is het nu?
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Ik ben sinds vanmiddag thuis. Gister aan de ctg gelegen en toen kwamen er zulke harde nare buiken die tegen weeën aangingen. Werd dus goed in de gaten gehouden. Na de nacht alles rustig en ook op de ctg. Alles met de kleine goed dus waarschijnlijk toch makkelijk bloedende baarmoedermond. Uit voorzorg uitstrijkje en ijzertabletten voor te laag hb. Ook is mij aangeraden gas terug te nemen ivm de erg vaak hebbende harde buiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven