Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Ik vind al een tijdje dat ik teveel van mijn tijd op het forum verpruts. Maar ik geloof dat Sanoma me nu wel het laatste zetje heeft gegeven om te gaan afkicken.
Ik vind al een tijdje dat ik teveel van mijn tijd op het forum verpruts. Maar ik geloof dat Sanoma me nu wel het laatste zetje heeft gegeven om te gaan afkicken.
Elmervrouw schreef:
14-05-2017 18:54
Ik wil het oude forum weer :geek:
Me 2 !
Bobby-Pin schreef:
14-05-2017 20:07
Me 2 !
Ik ook!

Moet nu eerst inloggen, op een topictitel tikken op het laatste nummer tikken om te zien of er al weer gereageert is.
Tijdstippen van laatsts reactie wordt niet weergegeven, kan niet in een keer naar de laatste reactie.
Wordt constant uitgelogt.

Zullen we maar allemaal naar het Fokforum gaan?
Dat draait tenminste al jaren stabiel en ze veranderen niet elke 2 jaar de layout!
Als ik zoek naar een onderwerp en forum aanklik opent hij geen enkel topic.. gaat meteen terug naar de homepagina. Begin er echt zat van te worden
Wie wat wil die moet wat.
Bij al het boven genoemde sluit ik mij aan, maar ik mis het ook dat je bij een topic waar veel bladzijden zijn je niet meer op de puntjes van de bladzijden kunt klikken om zelf een bladzijde nummer in te voeren waar je naar toe wilt
Het is vast al tig keer voorbijgekomen, maar kan iemand mij even helpen?

Ik forum mobiel. Als ik een bericht type op mijn iphone kan ik als het witte type-veldje vol is niet meer verder zien wat ik type. De cursor gaat dan ineens -nu dus- op het grijze balkje staan. Ik zit nu dus blind te typen. Help!
Test
mimami schreef:
15-05-2017 23:36
Bij al het boven genoemde sluit ik mij aan, maar ik mis het ook dat je bij een topic waar veel bladzijden zijn je niet meer op de puntjes van de bladzijden kunt klikken om zelf een bladzijde nummer in te voeren waar je naar toe wilt

Beetje behelpen, maar dat kun je ook doen via de adresURL. De laatste 1, 2 of 3 cijfers achter de / geven de laatste blz. aan. Als je die handmatig wijzigt kom je op de blz. van je keus.
test even checken of alles nog steeds dubbel gaat.
test even checken of alles nog steeds dubbel gaat.
bleggg ja dus! Vind het nieuwe forum niet fijn.
'Toon meer' doet ie niet.
al mijn berichten worden dubbel geplaatst en de knop 'Terug naar boven' werkt ook niet.
dubbel hoeft niet!!!!
groenebroek wijzigde dit bericht op 16-05-2017 14:20
Reden: nog steeds dubbel
84.62% gewijzigd
Leest hier ook iemand mee om problemen op te lossen of moet ik daarvoor ergens anders zijn? Ik kan op mijn iPad niet op het forum, ik zie het wel maar wat donkerder en kan niks aanklikken.
Tasmin schreef:
16-05-2017 18:16
Leest hier ook iemand mee om problemen op te lossen of moet ik daarvoor ergens anders zijn? Ik kan op mijn iPad niet op het forum, ik zie het wel maar wat donkerder en kan niks aanklikken.
Ja, je moet even de deur uit, naar het kerkplein lopen, twee keer links en 1 keer rechtsaf, dan drie keer draaien en op de groene deur kloppen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
OMG wat is hier gebeurd? Ik gebruikte het forum heel vaak om reacties op programma's als BZV of een tegen 100 te volgen en hier te lezen. Ook laatst bij het Songfestival zocht ik maar altijd niet ingelogd. Dat werkte goed en ik kon door klikken naar de volgende pagina en nu werkt niets meer. Wat lelijk die zoete kleurtjes wie is hier verantwoordelijk voor en is het getest bij de vaste kern van gebruikers hier.
Ik weet het ik heb het gelezen dat er veel onvrede is over het forum in huidige vorm. Willen ze misschien minder gebruikers hebben. Ook zag ik veel reclame als ik niet ingelogd was. Jammer het was voor mij altijd een leuke ontspanning maar nu zie ik er niets meer in...!
Het bericht zal bij mij ook wel dubbel komen :-x
Nee niet dubbel dus maar nu ik ingelogd ben zie ik dat het loepen absoluut niet werkt. Berichten van 15 dagen geleden, twee jaar en zelfs vijf jaar maar niet de meest recente terwijl de personen hier geschreven hebben!
Ik wil graag alle berichten van links naar rechts naast elkaar hebben, kan dat?
anoniem_345425 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 22:45
0.64% gewijzigd
En een knop dat ik heel snel van links naar rechts kan gaan, naar het laatste bericht zeg maar.
En daarbij het geluid van een formule1 wagen.
Sinds vanavond kan ik de topics niet her openen nadat ik zelf gereageerd heb. Alleen nieuwe topics of actieve topics.
Via google en de titel wel maar moet dat nou zo'n omweg?

Alles bij elkaar zijn het geen kinder ziektes meer. Zucht :lightbulb:
Bam!!!!
Skull schreef:
16-05-2017 22:46
En daarbij het geluid van een formule1 wagen.
Als je de K nou eens weglaat uit je naam gebruiker sinds 8 mei dit jaar...Ik zie de negeer knop ook niet meer of was het nu blokkeerknop. Als vaste gebruikers melden dat ze niets kunnen met dit forum dan moet dat serieus worden genomen. PUNT UIT
Boekenwurm2016 schreef:
17-05-2017 12:17
Als je de K nou eens weglaat uit je naam gebruiker sinds 8 mei dit jaar...Ik zie de negeer knop ook niet meer of was het nu blokkeerknop. Als vaste gebruikers melden dat ze niets kunnen met dit forum dan moet dat serieus worden genomen. PUNT UIT
Voor de blokkeerknop moet je naar het profiel gaan van de gebruiker die je wil blokkeren, daar vindt je die optie. Maar het is handiger om dat in een topic te kunnen doen, maar dat zijn weer wat extra clicks.
Beste Moderators,

- Behalve dat de topic waarop ik gereageerd heb niet openen, is het aantal topics dat getoond wordt ook beperkt tot 12! Er kan niet gebladerd worden zoals bij de pijlers.
- Bij 'Nieuwe topics' en 'Actieve topics' worden maximaal (uitgeklapt) 20 topics getoond, terwijl in alle gevallen verwacht mag worden dat er net zoveel topics zichtbaar zijn als er aanwezig zijn, weeral is bladeren door de geschiedenis niet mogelijk.
- Wat ik verder ook een groot gemis vind is dat de functie 'mijn laatste reacties' niet ingeschakeld is, waarmee je voorheen direct naar je laatste reactie middenin een topic gelinkt werd, super handig vond ik dat.

Wat wel goed gaat is enkele posts :cheer2: en de site is weer redelijk vlot, wat gisteravond bedroevend slecht was.
Boekenwurm2016 schreef:
17-05-2017 12:17
Als jij nou eens lekker de keuken in ging zou dat ook veel beter zijn, maar daar hoor je mij toch ook niet over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven