Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

zondag 8 februari 2009 om 00:36
O leuk seg, komen july dan in bijpasende Jemanda gowaden? Dat vesoek numer van Emma leik me biezonder gepatst! En mesgien nog wat over dad hud leve een trane dal is met gewee en tande geknarts? En dan atsy ter aarde gevallen is een opwekings liedt zo van Hepy Beurs Dee toe joe/??
Eigelik hoop ik dat annere mense nog vesoek nummers wete?
En de voor barige wee-je zijn ook al weer een tijd verbij. Dus hedt kan nog wel 3 weke dure met july bell pieremiere.
Eigelik hoop ik dat annere mense nog vesoek nummers wete?
En de voor barige wee-je zijn ook al weer een tijd verbij. Dus hedt kan nog wel 3 weke dure met july bell pieremiere.
zondag 8 februari 2009 om 09:33
Goedele lieve havettas'!
Benk weerde irste vandaag? Dan makik wel even een obydje klaar.
Spesjiaal voor Lied verzin gevlogge uit de joe es / ee.
Nognie in ferval geraak vunnagt Lied? Ik gadeefe fussine op een onpasseluk geboringsliet voor de ongesgoren vrugt!
Ik ga toedeloeien, ik weet het en dat op een son/rusd dag (laat lietttet manie horen oeeiieiieieiie)
Toedeloooeieiieiieie!
Kaj
Benk weerde irste vandaag? Dan makik wel even een obydje klaar.
Spesjiaal voor Lied verzin gevlogge uit de joe es / ee.
Nognie in ferval geraak vunnagt Lied? Ik gadeefe fussine op een onpasseluk geboringsliet voor de ongesgoren vrugt!
Ik ga toedeloeien, ik weet het en dat op een son/rusd dag (laat lietttet manie horen oeeiieiieieiie)
Toedeloooeieiieiieie!
Kaj
Ga in therapie!

zondag 8 februari 2009 om 09:58

zondag 8 februari 2009 om 10:38
We'rom niet aan tweje gevalle vennagt aloewel ik wel dinge leek te voele en drome in die rigting hadt.
Lek kah lek kah die bumvetjes weer hiero! Zinne mon d'rol kennik maar bennik nie gekkop. IJglik. Zeewsze Boluz vinnik wel reet delik leker al doeddet mei aan mei knots gek- en getsoorde graut-au-dèrs denke.
Maar Em, om nou temate zoep en pitzige ettersoep met reiz balle te gaan aambiene uit je werom stuit vraag ik me ook vraagstekels bij af. Ben je wiris met je dwarse voet op je die zijn zijl gestampt deze moggel?!
Roeline, benader inzien is hudt Stab It Mother bijzonder toegepast. ALeen magik julie bidden, in de uit voerin van Perko Laesie. Die pruim ik hudt bets. En kwa tijming lijkent die me uitgestoken voor de laatzte vaze van de omslijting. Duz we zoeke nog wat voor de eerdere vazen van omslijting en voor de vaze van uitdreiving. en dan heppie burs dee als hudt leet geleje is.
veine dach veine mijde!!! (dat beduit dat ik ga perbere akketiev te zein fedaag medt de wats doen, en sgoomake en andere tot sgoomake aanzette wadt hier 1 hele kluts is want me huisband heefd gitser bekkent wat een hell hed voor hem is dat er zo feel vannem vuwagt wort (HBS he?!_) en dad hei nie goedt tege aanweizen kan hoe heudt moedt maar dadt hei ook lieve niet alle frantworelik heijdt draag vooralles in hummes zeneentje dus hei weed ijglik ook niet hoe hudt kan worre opgelostst buhhalve dad ik snel weer vid wort om mein aan deel in 't' hijs hawe daddik nu laad ligge weer opme te neme. Je worder tog moeder loos van soms maar erch feel doeiker nietaan frees ik.)
Lek kah lek kah die bumvetjes weer hiero! Zinne mon d'rol kennik maar bennik nie gekkop. IJglik. Zeewsze Boluz vinnik wel reet delik leker al doeddet mei aan mei knots gek- en getsoorde graut-au-dèrs denke.
Maar Em, om nou temate zoep en pitzige ettersoep met reiz balle te gaan aambiene uit je werom stuit vraag ik me ook vraagstekels bij af. Ben je wiris met je dwarse voet op je die zijn zijl gestampt deze moggel?!
Roeline, benader inzien is hudt Stab It Mother bijzonder toegepast. ALeen magik julie bidden, in de uit voerin van Perko Laesie. Die pruim ik hudt bets. En kwa tijming lijkent die me uitgestoken voor de laatzte vaze van de omslijting. Duz we zoeke nog wat voor de eerdere vazen van omslijting en voor de vaze van uitdreiving. en dan heppie burs dee als hudt leet geleje is.
veine dach veine mijde!!! (dat beduit dat ik ga perbere akketiev te zein fedaag medt de wats doen, en sgoomake en andere tot sgoomake aanzette wadt hier 1 hele kluts is want me huisband heefd gitser bekkent wat een hell hed voor hem is dat er zo feel vannem vuwagt wort (HBS he?!_) en dad hei nie goedt tege aanweizen kan hoe heudt moedt maar dadt hei ook lieve niet alle frantworelik heijdt draag vooralles in hummes zeneentje dus hei weed ijglik ook niet hoe hudt kan worre opgelostst buhhalve dad ik snel weer vid wort om mein aan deel in 't' hijs hawe daddik nu laad ligge weer opme te neme. Je worder tog moeder loos van soms maar erch feel doeiker nietaan frees ik.)
zondag 8 februari 2009 om 10:48
Nou dan edikkem zellev wel op tsssk.
Lied, is je menhir Bokkje berijd om de framboselukijt voor ze ijge sgouders op te nemen voor het soeken van een nieve bots frau? Dan ister al veel opgeloze soukso denke.
Lang tesame gevat is het dus sow? ::
- menhir bokkje wil geen opwijzigingen na volge
- menhir bokkje wil niet zellev framboseluk zijn
- menhir bokkje wil wel dat alles gedang wort
Kloppert sow?
Dan souw ik segge tegen menhir Bokkje:
watgajederan doen?
Nog een pragtigse tibb: houw je ijge verder van menhir Bokkje as hij takun in zig op neemd en onthou je over/aan/op merkinge op de wijze van ontfoering. Dat werk namenluk bemoederigent.
Lied, is je menhir Bokkje berijd om de framboselukijt voor ze ijge sgouders op te nemen voor het soeken van een nieve bots frau? Dan ister al veel opgeloze soukso denke.
Lang tesame gevat is het dus sow? ::
- menhir bokkje wil geen opwijzigingen na volge
- menhir bokkje wil niet zellev framboseluk zijn
- menhir bokkje wil wel dat alles gedang wort
Kloppert sow?
Dan souw ik segge tegen menhir Bokkje:
watgajederan doen?
Nog een pragtigse tibb: houw je ijge verder van menhir Bokkje as hij takun in zig op neemd en onthou je over/aan/op merkinge op de wijze van ontfoering. Dat werk namenluk bemoederigent.
Ga in therapie!

zondag 8 februari 2009 om 10:55
zondag 8 februari 2009 om 10:58
Goede tibbpe, Kaj.
wel voeld hei bei de zjerie frage die jei obsomt dad hei klemp gelullt wort en dan zegt hei vaak: we hebbe hud er morge wel over. Of 1 annere keer. Zoms geeft hei geruts toe dat hud zein ijge stress is rondt allesz wad moed. ~En vraach 3 is dabij de knel pund: een aanstade netsel kramp vrou is netulik ook nie helemaal in bellants van watter EGT geddaan moed worre en wad mesgien nie nodug is. En will het huijs zgoner dan der man vaak.
De kotte zame vanting is daddik alteit denk: wad moed dad moed ookas je moeben/geenzinneb. En hei denk meer: is hud van leves blang en hebbik zin om dadte doen? En dannis hud antdwoord vaak nee. Waarik ook wel wad van kan lere ijgeslik. Maar vieze verzen ook!
wel voeld hei bei de zjerie frage die jei obsomt dad hei klemp gelullt wort en dan zegt hei vaak: we hebbe hud er morge wel over. Of 1 annere keer. Zoms geeft hei geruts toe dat hud zein ijge stress is rondt allesz wad moed. ~En vraach 3 is dabij de knel pund: een aanstade netsel kramp vrou is netulik ook nie helemaal in bellants van watter EGT geddaan moed worre en wad mesgien nie nodug is. En will het huijs zgoner dan der man vaak.
De kotte zame vanting is daddik alteit denk: wad moed dad moed ookas je moeben/geenzinneb. En hei denk meer: is hud van leves blang en hebbik zin om dadte doen? En dannis hud antdwoord vaak nee. Waarik ook wel wad van kan lere ijgeslik. Maar vieze verzen ook!

zondag 8 februari 2009 om 11:00

zondag 8 februari 2009 om 11:00
quote:MissMara schreef op 08 februari 2009 @ 10:38:
Ik wulde me eige verzie doen.
Snoeyharde gangsta rep dus....
Anelies als bietboks der agter.
Ik wulde me eige verzie doen.
Snoeyharde gangsta rep dus....
Anelies als bietboks der agter.

zondag 8 februari 2009 om 11:20