Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ik wil ok wel iedts zinge. (op de gang memme oge en ore digd)

Ik dag aan:

we zeindir byna

we zeindir byna

mar nog niet he le mal - he le MAL!
Alle reacties Link kopieren
O leuk seg, komen july dan in bijpasende Jemanda gowaden? Dat vesoek numer van Emma leik me biezonder gepatst! En mesgien nog wat over dad hud leve een trane dal is met gewee en tande geknarts? En dan atsy ter aarde gevallen is een opwekings liedt zo van Hepy Beurs Dee toe joe/??

Eigelik hoop ik dat annere mense nog vesoek nummers wete?

En de voor barige wee-je zijn ook al weer een tijd verbij. Dus hedt kan nog wel 3 weke dure met july bell pieremiere.
Goedele lieve havettas'!

Benk weerde irste vandaag? Dan makik wel even een obydje klaar.

Spesjiaal voor Lied verzin gevlogge uit de joe es / ee.

Nognie in ferval geraak vunnagt Lied? Ik gadeefe fussine op een onpasseluk geboringsliet voor de ongesgoren vrugt!

Ik ga toedeloeien, ik weet het en dat op een son/rusd dag (laat lietttet manie horen oeeiieiieieiie)

Toedeloooeieiieiieie!

Kaj
Ga in therapie!
Môge alemaal.

Wat een gore bolus post jei daar Karla Paturain! Ik heb meteen geen trek meer!

Lie, ik wauw singe van de Stabat Mater. Om de ongesgore vrugt in de werelt te ontvange. Maar als jei segt heppie bursdee, dan find ik dat ook goet tulek.....
Pffsskkkttt das geen bolus wat ister trouwes mis met bolezzen??!!! tot is een zinnemin drol! Heul wat ander soor! Mja azzie nood in de joe es / ee heb gewoont kengie die mursgien nie.

Wejewat ik doet gewonen lopent bidet vor jou, das voor elk wat willens.

Smakeluks!
Ga in therapie!
Stabat Mater? Dan wil het arreme jong met1 weer trug!
Ik vin trouwes de ontbeitjens hier ook wat zwaar op de maach liggen. As ik ze zie ve lang ik zo na me lieverlings ontbeit

We'rom niet aan tweje gevalle vennagt aloewel ik wel dinge leek te voele en drome in die rigting hadt.

Lek kah lek kah die bumvetjes weer hiero! Zinne mon d'rol kennik maar bennik nie gekkop. IJglik. Zeewsze Boluz vinnik wel reet delik leker al doeddet mei aan mei knots gek- en getsoorde graut-au-dèrs denke.

Maar Em, om nou temate zoep en pitzige ettersoep met reiz balle te gaan aambiene uit je werom stuit vraag ik me ook vraagstekels bij af. Ben je wiris met je dwarse voet op je die zijn zijl gestampt deze moggel?!

Roeline, benader inzien is hudt Stab It Mother bijzonder toegepast. ALeen magik julie bidden, in de uit voerin van Perko Laesie. Die pruim ik hudt bets. En kwa tijming lijkent die me uitgestoken voor de laatzte vaze van de omslijting. Duz we zoeke nog wat voor de eerdere vazen van omslijting en voor de vaze van uitdreiving. en dan heppie burs dee als hudt leet geleje is.

veine dach veine mijde!!! (dat beduit dat ik ga perbere akketiev te zein fedaag medt de wats doen, en sgoomake en andere tot sgoomake aanzette wadt hier 1 hele kluts is want me huisband heefd gitser bekkent wat een hell hed voor hem is dat er zo feel vannem vuwagt wort (HBS he?!_) en dad hei nie goedt tege aanweizen kan hoe heudt moedt maar dadt hei ook lieve niet alle frantworelik heijdt draag vooralles in hummes zeneentje dus hei weed ijglik ook niet hoe hudt kan worre opgelostst buhhalve dad ik snel weer vid wort om mein aan deel in 't' hijs hawe daddik nu laad ligge weer opme te neme. Je worder tog moeder loos van soms maar erch feel doeiker nietaan frees ik.)
Hm lekker, een ries eikel ombeit!
Ga in therapie!
Nou dan edikkem zellev wel op tsssk.

Lied, is je menhir Bokkje berijd om de framboselukijt voor ze ijge sgouders op te nemen voor het soeken van een nieve bots frau? Dan ister al veel opgeloze soukso denke.

Lang tesame gevat is het dus sow? ::

- menhir bokkje wil geen opwijzigingen na volge

- menhir bokkje wil niet zellev framboseluk zijn

- menhir bokkje wil wel dat alles gedang wort

Kloppert sow?

Dan souw ik segge tegen menhir Bokkje:

watgajederan doen?

Nog een pragtigse tibb: houw je ijge verder van menhir Bokkje as hij takun in zig op neemd en onthou je over/aan/op merkinge op de wijze van ontfoering. Dat werk namenluk bemoederigent.
Ga in therapie!
Geke meit dat is tog geen tomato zoep en etter zoep.... Dat bennen itlys met een leker sousje. Mjammjam lekerder ister niet.

Tog intra zandt dat menhir Bokkje ze gevoeler geit zig niet uitstrekd tot stof en fuyl en was goet en rommil die zo op ze zenewe werken tot hem verzelf schoon gaat maken?!
Goede tibbpe, Kaj.

wel voeld hei bei de zjerie frage die jei obsomt dad hei klemp gelullt wort en dan zegt hei vaak: we hebbe hud er morge wel over. Of 1 annere keer. Zoms geeft hei geruts toe dat hud zein ijge stress is rondt allesz wad moed. ~En vraach 3 is dabij de knel pund: een aanstade netsel kramp vrou is netulik ook nie helemaal in bellants van watter EGT geddaan moed worre en wad mesgien nie nodug is. En will het huijs zgoner dan der man vaak.

De kotte zame vanting is daddik alteit denk: wad moed dad moed ookas je moeben/geenzinneb. En hei denk meer: is hud van leves blang en hebbik zin om dadte doen? En dannis hud antdwoord vaak nee. Waarik ook wel wad van kan lere ijgeslik. Maar vieze verzen ook!
quote:korenwolf schreef op 08 februari 2009 @ 09:58:

Stabat Mater? Dan wil het arreme jong met1 weer trug!Kutuur baarbaar!
quote:korenwolf schreef op 08 februari 2009 @ 10:55:

Tog intra zandt dat menhir Bokkje ze gevoeler geit zig niet uitstrekd tot stof en fuyl en was goet en rommil die zo op ze zenewe werken tot hem verzelf schoon gaat maken?!nau dat lijkent mei een Octopie zowas je dad nu sgetst!!!
quote:MissMara schreef op 08 februari 2009 @ 10:38:

Roeline, benader inzien is hudt Stab It Mother bijzonder toegepast. ALeen magik julie bidden, in de uit voerin van Perko Laesie. Die pruim ik hudt bets. En kwa tijming lijkent die me uitgestoken voor de laatzte vaze van de omslijting. Duz we zoeke nog wat voor de eerdere vazen van omslijting en voor de vaze van uitdreiving. en dan heppie burs dee als hudt leet geleje is.

Ik wulde me eige verzie doen.

Snoeyharde gangsta rep dus....

Anelies als bietboks der agter.
O! ...Keee.... dan... Roel... hope dadde beebie niet zoon kuttuur Babar is die dad nie werdere kan...
quote:eleonora schreef op 08 februari 2009 @ 10:58:

[...]

Kutuur baarbaar!Isset kutuur om een pas in de werelt ge-orrifeerd van uyd een altenouw geboordte kannal en nog gehil onsguldeloos babie'tje toe te zinge over de kruiziging? Steekd u mij portie dan maar in Fikkie.
Liedje, ik wagt nog op ut adres. Ik ga nog meer plaadjus uitpakke, momento.
010

066

109

043

061 (zilver)
015

088

162

200

242

071

217

111

233

228
206

081

247

097

243

150

223

025

064

107

Da ware ze.
Hiero Roel, Baps zidt gewoon over foebbal te kledse door jou stabad mater heen. Is Baps geen kuttuur babar dan? Nou? Volges mij trek jij Baps voor...
eksuuksus
Nie huyle nou Baps... Een echte kuttuur babar huild niet. (die boerd).
Dan ben ik geen egte kuttuur babar. Ik boerd niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven