Afvallen (>10kg) vanaf juli 2017, wie doet er mee?
woensdag 28 juni 2017 om 13:23
Hi Afvallers!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
| Naam | Lengte | Doel | 01/07 | 08/07 | 15/07 | 22/07 | 29/07 | 05/08 | 12/08 | 19/08 | 26/08 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 98.4 | 96.3 | 96.3 | 96 | 95.2 | (vak) | (vak) | 95.2 | 94.1 | -4.3 |
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 76 | 75.5 | 75.5 | 74.9 | 74 | 73.2 | 73 | 73.1 | -2.9 | |
| Viva888 | 1.58 | 58 | 68.3 | 66.8 | 66.8 | 66.2 | 65.3 | 65.0 | 64.9 | 64.3 | -4.0 | |
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | 88.5 | 89.0 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | -+0.5 |
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 96 | 94.5 | 93 | 93 | 92.5 | 92.5 | X | X | -3.5 | |
| Martjeb | 1.74 | 74 | 83 | 81.7 | 80.3 | 79.7 | 80.3 | 79.2 | 79.2 | -3.8 | ||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 67 | 67.7 | 65.7 | 65.5 | 65.5 | 64.5 | 64.5 | 63.8 | 64.3 | -3.4 |
| M_W | 1.62 | 75 | 89 | 88.6 | 87.9 | 86.9 | 87 | (vak) | (vak) | 86.7 | 86.3 | -2.7 |
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 85 | 84.5 | 84.5 | 83.6 | 83 | 82.6 | 82.2 | 81.1 | 80.3 | -4.2 |
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | X | X | X | 88 | 86.7 | 85.7 | 85.2 | 84.6 | -3.4 | |
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 65.8 | 65.4 | 65 | 64.4 | 64.8 | 64 | 64 | 62.6 | 62.6 | -3.2 |
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | X | X | X | X | X | X | 76.6 | 75.8 | -0.8 | |
| 43.2 |
| Naam | Lengte | Doel | 02/09 | 09/09 | 16/09 | 23/09 | 30/09 | 07/10 | 14/10 | 21/10 | 28/10 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 93.5 | |||||||||
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 72 | 71 | -5.0 | |||||||
| Viva888 | 1.58 | 58 | X | 64 | -4.3 | |||||||
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | - | |||||||
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 93 | 93 | -3 | |||||||
| Martjeb | 1.74 | 74 | 79.5 | |||||||||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 63.7 | 63.5 | -3.5 | |||||||
| M_W | 1.62 | 75 | 85 | 86 | -3.0 | |||||||
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 80 | 80 | -5.0 | |||||||
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | 82.5 | 81.8 | 6.2 | |||||||
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 62.2 | 61 | -4.8 | |||||||
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | 75.4 | 74.1 | -2.5 | |||||||
| Bois01 | 1.61 | 75 | 91.1 | 90.8 | 20.3 | |||||||
| Barlis | 1.78 | 75 | X | 83.8 | - | |||||||
anoniem_347675 wijzigde dit bericht op 10-09-2017 21:39
95.16% gewijzigd
donderdag 6 juli 2017 om 13:39
De Het geheim van slanke mensen boeken moet ik er ook maar weer eens bijpakken denk ik ja, om me weer even bewust te worden.
Vanochtend weer een (niet zo) subtiele rotopmerking gehad, wat aan de ene kant vrij deprimerend is, maar ook wel weer motivatie om nu er echt voor te gaan..
Zat met een collega samen, en er komt een klant naar ons toe met koekjes, met de vraag of wij ook een koekje willen. Zegt ie tegen mijn collega: neem er maar 2 hoor, je kan het hebben, en tegen mij: en neem jij er maar 1, met jouw figuur. Okeeee, en bedankt..
Vooral brein van echte honger onderscheiden is een goede gsleutel. En dan ook eerst een glas water drinken om honger en dorst ook nog te onderscheiden!
Vanochtend weer een (niet zo) subtiele rotopmerking gehad, wat aan de ene kant vrij deprimerend is, maar ook wel weer motivatie om nu er echt voor te gaan..
Zat met een collega samen, en er komt een klant naar ons toe met koekjes, met de vraag of wij ook een koekje willen. Zegt ie tegen mijn collega: neem er maar 2 hoor, je kan het hebben, en tegen mij: en neem jij er maar 1, met jouw figuur. Okeeee, en bedankt..
Vooral brein van echte honger onderscheiden is een goede gsleutel. En dan ook eerst een glas water drinken om honger en dorst ook nog te onderscheiden!
donderdag 6 juli 2017 om 13:51
Oh wow! Waarom vinden mensen toch überhaupt dat ze iets moeten vinden van (het figuur van) een ander?!Chocoladeaardbei schreef: ↑06-07-2017 13:39De Het geheim van slanke mensen boeken moet ik er ook maar weer eens bijpakken denk ik ja, om me weer even bewust te worden.
Vooral brein van echte honger onderscheiden is een goede gsleutel. En dan ook eerst een glas water drinken om honger en dorst ook nog te onderscheiden!![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit nare opmerkingen gehad over mijn gewicht (behalve op mijn werk, maar dat hoort bij de doelgroep). Oh ja, mijn oma (ons zonnetje in huis...) zei laatst toen ik binnen kwam: "jij wordt ook steeds dikker of niet?!"
donderdag 6 juli 2017 om 14:07
Wow wat enorm onbeschoft en onwetend zeg. Kan echt boos worden om dit soort mensenChocoladeaardbei schreef: ↑06-07-2017 13:39De Het geheim van slanke mensen boeken moet ik er ook maar weer eens bijpakken denk ik ja, om me weer even bewust te worden.
Vooral brein van echte honger onderscheiden is een goede gsleutel. En dan ook eerst een glas water drinken om honger en dorst ook nog te onderscheiden!![]()
donderdag 6 juli 2017 om 15:45
Jeetje chocoladeaardbei wat een rotopmerking weer. Snap inderdaad echt niet waarom mensen iets moeten vinden!
Ik ben ook heel benieuwd naar zaterdag! Hoop dat we allemaal een goede (eerste) week hebben gehad!
Ik heb gisteren niet al teveel gegeten en over de dag toch 20 km gefietst ongeveer en savonds hele huis gepoetst incl stofzuigen dweilen en badkamer. Dus goeie dag. Dag daarvoor gesport en vandaag heb ik met de meubels lopen schuiven en ook rustig aan gedaan met eten tot nu toe. Straks ff wandelen met de kleine in de kinderwagen en de hond en wil nog ff naar de super lopen. Moet nog iets bedenken voor vanavond om te eten.
Ik ben ook heel benieuwd naar zaterdag! Hoop dat we allemaal een goede (eerste) week hebben gehad!
Ik heb gisteren niet al teveel gegeten en over de dag toch 20 km gefietst ongeveer en savonds hele huis gepoetst incl stofzuigen dweilen en badkamer. Dus goeie dag. Dag daarvoor gesport en vandaag heb ik met de meubels lopen schuiven en ook rustig aan gedaan met eten tot nu toe. Straks ff wandelen met de kleine in de kinderwagen en de hond en wil nog ff naar de super lopen. Moet nog iets bedenken voor vanavond om te eten.
donderdag 6 juli 2017 om 15:51
Oh en ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar dat boek! Misschien staan er een paar nuttige anekdotes in die we in ons hoofd kunnen prenten haha.
Ik ben nu vanaf begin/half juni ongeveer bezig met afvallen en ik voel me al wel echt beter! Ben nu zon 4 kg kwijt en daar ben ik wel heel blij mee. Vind demanier waarop ik nu eet ook geen gigantische verandering. Ik snaai alleen niet meer de verkeerde dingen, alleen in het weekend gun ik mezelf ook wel eens een koek of wijn of wat toastjes en ik drink geen sapjes maar alleen koffi, thee en water. Vind het wel goed te doen zo! Zou alleen wel wat meer boterhammen lusten zo tussendoor, maar als ik dichterbij mijn doel kom, kan ik er daarvan wel weer wat bij toevoegen.
Ik ben nu vanaf begin/half juni ongeveer bezig met afvallen en ik voel me al wel echt beter! Ben nu zon 4 kg kwijt en daar ben ik wel heel blij mee. Vind demanier waarop ik nu eet ook geen gigantische verandering. Ik snaai alleen niet meer de verkeerde dingen, alleen in het weekend gun ik mezelf ook wel eens een koek of wijn of wat toastjes en ik drink geen sapjes maar alleen koffi, thee en water. Vind het wel goed te doen zo! Zou alleen wel wat meer boterhammen lusten zo tussendoor, maar als ik dichterbij mijn doel kom, kan ik er daarvan wel weer wat bij toevoegen.
donderdag 6 juli 2017 om 17:53
Wat een rare opmerkingen. Onder het mom van, oh wat ben ik toch grappig.
Van je oma vind ik ook heel ongepast, gsleutel.
@pinklady, wat goed dat je al 4 kilo kwijt bent in zo'n 4 weken. Dat resultaat wil ik over 4 weken ook hebben! Al heb ik over 2 weken vakantie, maar dat betekent sowieso niet dat ik niet bewust kan omgaan met eten die periode.
Van je oma vind ik ook heel ongepast, gsleutel.
@pinklady, wat goed dat je al 4 kilo kwijt bent in zo'n 4 weken. Dat resultaat wil ik over 4 weken ook hebben! Al heb ik over 2 weken vakantie, maar dat betekent sowieso niet dat ik niet bewust kan omgaan met eten die periode.
donderdag 6 juli 2017 om 17:55
Oh en dat boek Het geheim van slanke mensen is echt heel nuttig. Al moet ik eerlijk zeggen dat het eerste deel al 5 jaar in huis heb. (ik ben 5 jaar geleden zo'n 10 kilo aangekomen, zat lange tijd rond de 72. Maar ging in die periode van 72 naar 78 en toen vervolgens naar 83 en 87 kilo. Vorig jaar alwel 5 kilo afgevallen, maar schommel nu dus telkens tussen de 80 en 83 kilo)
donderdag 6 juli 2017 om 20:00
gsleutel schreef: ↑06-07-2017 13:51Oh wow! Waarom vinden mensen toch überhaupt dat ze iets moeten vinden van (het figuur van) een ander?!![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit nare opmerkingen gehad over mijn gewicht (behalve op mijn werk, maar dat hoort bij de doelgroep). Oh ja, mijn oma (ons zonnetje in huis...) zei laatst toen ik binnen kwam: "jij wordt ook steeds dikker of niet?!"![]()
Mijn oudtante, toen ik een jaar of 19 was.
Ik zit naast haar op de bank bij mijn oma's vrrjaardag, tilt ze mijn lange rok op en oordeelt "Joa hoor, kind, échte "familienaam"kloeten (kuiten).
En inderdaad, dat zijn geen kuiten maar kloeten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 6 juli 2017 om 20:08
Gebruikelijk ontbijt
Tuswendoor twee aardbeien geplukt.
Lunch: halve coeur de boeuf tomaat met een stukje buffelmozzarella, zwarte peper, franse kruiden, zout en olijfolie.
Tussendoor: drie grote garnalen
Avondeten: kipdijfilet met bloemkool en een klein scheutje oestersaus
En ik heb eindelijk munt gekocht, nu lekker aan het muntwater.
Oh ja, ik heb genoten van een héél klein schepje koolzaadhoning.
Dat is echt de lekkerste honing op de wereld.
Tuswendoor twee aardbeien geplukt.
Lunch: halve coeur de boeuf tomaat met een stukje buffelmozzarella, zwarte peper, franse kruiden, zout en olijfolie.
Tussendoor: drie grote garnalen
Avondeten: kipdijfilet met bloemkool en een klein scheutje oestersaus
En ik heb eindelijk munt gekocht, nu lekker aan het muntwater.
Oh ja, ik heb genoten van een héél klein schepje koolzaadhoning.
Dat is echt de lekkerste honing op de wereld.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 21:22
14.54% gewijzigd
donderdag 6 juli 2017 om 20:11
Ik heb collega's die hun laarzen laten innemen......PinkLady90 schreef: ↑06-07-2017 20:05Haha hier ook flinke "kloeten" snoesje hahaha, moet wel lachen om dir benaming!
Dat heb ik.ook een beetje in mijn achterhoofd als motivatie: weer laarzen kunnen kopen!! Ik pas nu haast nergens in. Zou leuk zijn als ik deze winter laarzen aan kan.
Tisnieteerlijkopdezewereld.
donderdag 6 juli 2017 om 21:02
Een paar dagen niet geschreven ivm te kort aan tijd.
Hier gaat het redelijk, de laatste dagen rond de 1500 kcal gegeten, vandaag wat meer. We hadden lunch op werk mét broodje kroket en een bruine pistolet met kaas.
Vanavond frietjes van zoete aardappel in de airfryer gemaakt met een salade met bbuffelmozerella. Vlees heb ik maar laten zitten....
Als ontbijt altijd een smootie met als vaste bestanddelen: havermout, banaan, stukje gember, wat noten en een kwart liter melk. Dit vul ik aan met mongo of bessen of ananas (net wat ik in huis heb). Dit is een stevig ontbijt van zo'n 440 kcal.
Ik heb dan geen honger tot aan de lunch.
Beweging: zo'n 6000 stappen, 20 km fietsen en 1.20 minuut planken.
Vanochtend stiekum op de schaal: 83,6 kg. Ik ben niet ontevreden dus!
Maar.... ik zou zo graag beter naar de wc kunnen.
Vezels, beweging zit wel goed, elke dag een Yakult. Ik begin te denken dat het tussen mijn oren zit.
Iemand tips?
Hier gaat het redelijk, de laatste dagen rond de 1500 kcal gegeten, vandaag wat meer. We hadden lunch op werk mét broodje kroket en een bruine pistolet met kaas.
Vanavond frietjes van zoete aardappel in de airfryer gemaakt met een salade met bbuffelmozerella. Vlees heb ik maar laten zitten....
Als ontbijt altijd een smootie met als vaste bestanddelen: havermout, banaan, stukje gember, wat noten en een kwart liter melk. Dit vul ik aan met mongo of bessen of ananas (net wat ik in huis heb). Dit is een stevig ontbijt van zo'n 440 kcal.
Maar.... ik zou zo graag beter naar de wc kunnen.
Vezels, beweging zit wel goed, elke dag een Yakult. Ik begin te denken dat het tussen mijn oren zit.
Iemand tips?
donderdag 6 juli 2017 om 21:04
Als de stappenteller niet werkt, ff de app afsluiten (wegvegen) daarna zal hij verversen.
Maar ik ga kijken voor zo'n bandje, want ik heb gewoon m'n telefoon niet altijd bij me. Op mijn werkt ligt die bijv. Vaak op mn bureau als ik weg loop. Zo ook thuis: ik ben bezig, foon ligt op tafel.
donderdag 6 juli 2017 om 21:09
Hi Allemaal,
Wat leuk dat er zo actief op dit topic geschreven wordt!
Geeft me echt motivatie. Wat ook helpt is dat de zaterdag er bijna aan zit te komen en ik zin heb om een goede eerste ronde neer te zetten dus echt geen snaaiacties heb gehad nog..
Hoop dat ik het volhou.. als ik maar voldoende van te voren plan en niet teveel alleen thuis ben is het goed te doen.
Ontbijt: 2 biologische kaascrackers AH ( ideaal, zitten 93 cal in per stuk en hoeft er geen extra beleg op te doen)
Lunch, 2 boterhammen met smeerkaas en tomaat
Avondeten, salade met tonijn etc en een paar broodjes met tapenade.
Tussendoortjes: Snack a jack, opikkertje en een appel en wat worteltjes.
Nu wel een beetje zin in iets, maar heb een grote mok thee voor mijzelf gemaakt, hopelijk is dat gevoel straks weg.
soms helpt het mij ook om van het "hongergevoel"te genieten. Ik denk dan bij mezelf .. "Kijk, dit zijn nou de momenten dat ik verschil kan maken, normaal zou ik nu allemaal ongezonde dingen eten, als ik nu niks eet val ik af":D
Wat leuk dat er zo actief op dit topic geschreven wordt!
Geeft me echt motivatie. Wat ook helpt is dat de zaterdag er bijna aan zit te komen en ik zin heb om een goede eerste ronde neer te zetten dus echt geen snaaiacties heb gehad nog..
Hoop dat ik het volhou.. als ik maar voldoende van te voren plan en niet teveel alleen thuis ben is het goed te doen.
Ontbijt: 2 biologische kaascrackers AH ( ideaal, zitten 93 cal in per stuk en hoeft er geen extra beleg op te doen)
Lunch, 2 boterhammen met smeerkaas en tomaat
Avondeten, salade met tonijn etc en een paar broodjes met tapenade.
Tussendoortjes: Snack a jack, opikkertje en een appel en wat worteltjes.
Nu wel een beetje zin in iets, maar heb een grote mok thee voor mijzelf gemaakt, hopelijk is dat gevoel straks weg.
soms helpt het mij ook om van het "hongergevoel"te genieten. Ik denk dan bij mezelf .. "Kijk, dit zijn nou de momenten dat ik verschil kan maken, normaal zou ik nu allemaal ongezonde dingen eten, als ik nu niks eet val ik af":D
donderdag 6 juli 2017 om 21:21
Drink je wel genoeg?ModuleX schreef: ↑06-07-2017 21:02Een paar dagen niet geschreven ivm te kort aan tijd.
Maar.... Ik zou zo graag beter naar de wc kunnen.
Iemand tips?
Ik gebruik psylliumvezels / Colon Clean. Dat verandert in een soort gel die voor zachte ontlasting zorgt. Heel prettig, want als ik geen brood eet krijg ik keutels als honkballen.
donderdag 6 juli 2017 om 21:24
Vandaag zijn jullie allemaal goed bezig geweest. Wat maken sommige mensen toch lompe opmerkingen.
Laarzen laten innemen is iets waar ik voorlopig alleen van kan dromen.
Vandaag was mijn menu.
Ontbijt - magere kwark met fruit
Tussendoor - plakje ontbijtkoek
Lunch - crackers met sandwichspread
Diner - broccoli, aardappel, hamburger champignons
Nu 2 volkorenbiscuitjes bij de thee
Beweging ongeveer anderhalf uur gewandeld. Geen stappenteller dus weet niet hoeveel stappen dat zijn geweest.
Laarzen laten innemen is iets waar ik voorlopig alleen van kan dromen.
Vandaag was mijn menu.
Ontbijt - magere kwark met fruit
Tussendoor - plakje ontbijtkoek
Lunch - crackers met sandwichspread
Diner - broccoli, aardappel, hamburger champignons
Nu 2 volkorenbiscuitjes bij de thee
Beweging ongeveer anderhalf uur gewandeld. Geen stappenteller dus weet niet hoeveel stappen dat zijn geweest.
donderdag 6 juli 2017 om 21:30
Ik drink 1,5 à 2 liter per dag, dat zou toch genoeg moeten zijn.Snoesje666 schreef: ↑06-07-2017 21:21Drink je wel genoeg?
Ik gebruik psylliumvezels / Colon Clean. Dat verandert in een soort gel die voor zachte ontlasting zorgt. Heel prettig, want als ik geen brood eet krijg ik keutels als honkballen.
Kun je dat gewoon bij het Kruidvat oid halen?
donderdag 6 juli 2017 om 21:43
Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en dat dit topic goed helpt! Voor mij helpt het ook zeker, ik denk nu wel 2x na als ik weer eens een eetbui heb! Nu 3 goede dagen gehad dus hoop dat ik dit kan volhouden. Vind het op het werk altijd het lastigste, zeker op de drukke momenten pak je snel tussendoor ongezondere dingen.
Heel herkenbaar helaas die stomme opmerkingen, krijg ze helaas ook op het werk wel eens te horen.. altijd van die ene collega die zelf nooit sport en pakken koek en snoep weg werkt tijdens het werken.. En dan mij gaat vertellen dat je/ik wél 4x per week moet sporten voor resultaat. Onzin! bleh!
Heel herkenbaar helaas die stomme opmerkingen, krijg ze helaas ook op het werk wel eens te horen.. altijd van die ene collega die zelf nooit sport en pakken koek en snoep weg werkt tijdens het werken.. En dan mij gaat vertellen dat je/ik wél 4x per week moet sporten voor resultaat. Onzin! bleh!
donderdag 6 juli 2017 om 22:08
Mijn lijstje voor vandaag uiteindelijk:
O magere bio yoghurt met banaan
L: 3 crackers waarvan 2 met belegen 30+ kaas en 1 met kip samurai salade
T: appel
D: 2 tortillawraps met haring in tomatensaus, gemengde sla en runderrookvlees plakjes
T: magere yoghurt met crunchy muesli
Ben benieuwd naar het resultaat zaterdag. Morgenavond worden er hier wel 2 wijntjes gedronken denk ik (krijg bezoek), wat dan misschien zaterdagochtend nog wel te zien is op de weegschaal als zijnde vocht.
O magere bio yoghurt met banaan
L: 3 crackers waarvan 2 met belegen 30+ kaas en 1 met kip samurai salade
T: appel
D: 2 tortillawraps met haring in tomatensaus, gemengde sla en runderrookvlees plakjes
T: magere yoghurt met crunchy muesli
Ben benieuwd naar het resultaat zaterdag. Morgenavond worden er hier wel 2 wijntjes gedronken denk ik (krijg bezoek), wat dan misschien zaterdagochtend nog wel te zien is op de weegschaal als zijnde vocht.
donderdag 6 juli 2017 om 22:23
http://www.hollandandbarrett.nl/search? ... earch=true
https://www.kruidvat.nl/search?text=Psy ... ype=manual
https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html
donderdag 6 juli 2017 om 22:27
Vandaag:
Ontbijt - 1 volkoren boterham met 100% pindakaas en een banaan
Tussendoor - 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en smeersel van creme fraiche, turkse yoghurt, bosui en mierikswortel
Lunch - 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en komkommer
Tussendoor - 1 sojazoutje
Diner - Groene curry met rijst, witlof en kip; turkse yoghurt met frambozen en schepje citroenroomyoghurt
Tussendoor - 1 blokje pure chocola
Iets over de 1500 vandaag. Hele dag een zeurend gevoel, maar ik probeer me dan ook te bedenken dat als mijn lijf maar geen response op het zeuren krijgt, het toch maar over moet schakelen op het opeten van de reserves
Wat een lullige opmerkingen krijgen sommigen hier. Bah, wat kunnen mensen toch lomp zijn.
Het idee van makkelijk mooie laarzen kunnen vinden spreekt me erg aan. Zou toch wat zijn als je gewoon in een schoenenwinkel kunt slagen, ik zal dat onthouden voor de moeilijke momenten.
Ontbijt - 1 volkoren boterham met 100% pindakaas en een banaan
Tussendoor - 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en smeersel van creme fraiche, turkse yoghurt, bosui en mierikswortel
Lunch - 2 volkoren boterhammen met gerookte zalm en komkommer
Tussendoor - 1 sojazoutje
Diner - Groene curry met rijst, witlof en kip; turkse yoghurt met frambozen en schepje citroenroomyoghurt
Tussendoor - 1 blokje pure chocola
Iets over de 1500 vandaag. Hele dag een zeurend gevoel, maar ik probeer me dan ook te bedenken dat als mijn lijf maar geen response op het zeuren krijgt, het toch maar over moet schakelen op het opeten van de reserves
Wat een lullige opmerkingen krijgen sommigen hier. Bah, wat kunnen mensen toch lomp zijn.
Het idee van makkelijk mooie laarzen kunnen vinden spreekt me erg aan. Zou toch wat zijn als je gewoon in een schoenenwinkel kunt slagen, ik zal dat onthouden voor de moeilijke momenten.