krijg FB account niet verwijderd

15-07-2017 11:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, om de een of andere redenen kan ik mijn account niet verwijderen, ik kan wel wachtwoord aanpassen/veranderen, maar verwijderen lukt niet omdat ik dan iedere keer de melding krijg dat wachtwoord niet goed is.

En het ergste is nog dat er schijnbaar 2 accounts zijn, en ik wil met een schone lei opnieuw beginnen, maar bij beide kan ik wel de wachtwoorden veranderen/aanpassen, en dat gaat goed tot dusver, maar verwijderen lukt niet!

Hoe nu verder?
Je kan het account deactiveren, maar of je het echt kan verwijderen weet ik niet.
Zoek eens op account deactiveren.
Definitief verwijderen van je Facebook account:
https://www.facebook.com/help/delete_account
Als je toch opnieuw Facebook gaat nemen, waarom dan niet gewoon 1 van de twee houden en deze leeggooien en zo opnieuw beginnen? Wat een overdreven gedoe, 3 Facebookprofielen.
Ja, je kan je account wel degelijk helemaal verwijderen.

Ik weet alleen niet meer hoe het moet.Ik heb geen fb meer dus ik kan ook niet kijken.
Gewoon googlen op facebook verwijderen . Dan kom je automatisch op een soort van stappenplan. Alleen wordt je facebook eerst gedeactiveerd en als je dan binnen X aantal weken inlogt wordt die weer geactiveerd.
Browneyes22 schreef:
15-07-2017 12:46
Gewoon googlen op facebook verwijderen . Dan kom je automatisch op een soort van stappenplan. Alleen wordt je facebook eerst gedeactiveerd en als je dan binnen X aantal weken inlogt wordt die weer geactiveerd.
Thnks, dit ga ik eens proberen, want ik zie wel deactivatie mogelijkheden, maar niet verwijderen
wwwweverwoont schreef:
15-07-2017 17:48
Thnks, dit ga ik eens proberen, want ik zie wel deactivatie mogelijkheden, maar niet verwijderen
Ergens bovenin op Facebook staat een vraagteken. Dat is het helpcenter. Tik "permanent" in en dan vind je als het goed is gauw een link waarmee je je FB kan deleten. :) Let op, daarna 14 dagen niet inloggen anders komt ie weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven