krijg FB account niet verwijderd
zaterdag 15 juli 2017 om 11:27
Hey allemaal, om de een of andere redenen kan ik mijn account niet verwijderen, ik kan wel wachtwoord aanpassen/veranderen, maar verwijderen lukt niet omdat ik dan iedere keer de melding krijg dat wachtwoord niet goed is.
En het ergste is nog dat er schijnbaar 2 accounts zijn, en ik wil met een schone lei opnieuw beginnen, maar bij beide kan ik wel de wachtwoorden veranderen/aanpassen, en dat gaat goed tot dusver, maar verwijderen lukt niet!
Hoe nu verder?
En het ergste is nog dat er schijnbaar 2 accounts zijn, en ik wil met een schone lei opnieuw beginnen, maar bij beide kan ik wel de wachtwoorden veranderen/aanpassen, en dat gaat goed tot dusver, maar verwijderen lukt niet!
Hoe nu verder?

zaterdag 15 juli 2017 om 11:44

zaterdag 15 juli 2017 om 17:48
Thnks, dit ga ik eens proberen, want ik zie wel deactivatie mogelijkheden, maar niet verwijderenBrowneyes22 schreef: ↑15-07-2017 12:46Gewoon googlen op facebook verwijderen . Dan kom je automatisch op een soort van stappenplan. Alleen wordt je facebook eerst gedeactiveerd en als je dan binnen X aantal weken inlogt wordt die weer geactiveerd.
zaterdag 15 juli 2017 om 21:29
Ergens bovenin op Facebook staat een vraagteken. Dat is het helpcenter. Tik "permanent" in en dan vind je als het goed is gauw een link waarmee je je FB kan deleten.wwwweverwoont schreef: ↑15-07-2017 17:48Thnks, dit ga ik eens proberen, want ik zie wel deactivatie mogelijkheden, maar niet verwijderen