Netflix download vraagje

20-07-2017 17:05 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies (en heren)

Ik google me suf maar kom er niet uit. Ik heb de netflix app op mijn tablet en ook op mijn phone. Nu ga ik morgen vliegen en het leek me wel leuk om i.p.v. op een klein schermpje op mijn tablet een serie te downloaden. Maar ik zie in de app op mijn tablet de download optie niet???
Wie weet raad?
Ik heb de app ook al verwijdert en opnieuw geplaatst maar dat helpt ook niet.
Hoi, je kunt niet elke serie downloaden. Misschien dat het daaraan ligt?
je kan ook gewoon via the pirate bay downloaden?
Ga links boven naar het hamburgermenu en zoek naar 'beschikbaar voor download'. Niet alle titels zijn namelijk te downloaden.
Als je hier iets hebt uitgekozen zie je vanzelf een downloadknopje.
perfectlyimperfect schreef:
20-07-2017 17:06
Hoi, je kunt niet elke serie downloaden. Misschien dat het daaraan ligt?
Dat dacht ik eerst ook, maar de serie die ik op mijn vorige reisje had gedownload heeft de optie ook niet meer.
Jonna schreef:
20-07-2017 17:11
Ga links boven naar het hamburgermenu en zoek naar 'beschikbaar voor download'. Niet alle titels zijn namelijk te downloaden.
Als je hier iets hebt uitgekozen zie je vanzelf een downloadknopje.
Ik zie die optie niet in het menu....dat had ik ook al gegoogled. :-(
Maximiliaanxx schreef:
20-07-2017 17:07
Ik haal altijd zoveel shit binnen op mijn laptop dat ik daar van af ben gestapt.
Ik kijk net op mijn phone en daar is de serie wel te downloaden...schiet mij maar lek!
Moet je de app misschien updaten?
Mijn dochter had dit ook op haar tablet. Bij haar hielp het om een oudere versie van de Netflix app te downloaden. Weet niet meer waar ik die vandaan getoverd heb, het was wel even zoeken op 'nerd'-forums.
Maximiliaanxx schreef:
20-07-2017 17:07
Je kunt inderdaad ook jatten. Dat betalen voor iets is zo ouderwets.
ijstaart schreef:
20-07-2017 17:17
Mijn dochter had dit ook op haar tablet. Bij haar hielp het om een oudere versie van de Netflix app te downloaden. Weet niet meer waar ik die vandaan getoverd heb, het was wel even zoeken op 'nerd'-forums.
Het recept om zooi op je tablet te krijgen....
ednaloy schreef:
20-07-2017 17:13
Ik haal altijd zoveel shit binnen op mijn laptop dat ik daar van af ben gestapt.
Dan moet je adblock gebruiken en af en toe malwarebytes laten scannen. Niks aan de hand.
viva1966 schreef:
20-07-2017 17:22
Het recept om zooi op je tablet te krijgen....
Nee hoor, op deze manier haal je gewoon legale versies binnen via Netflix, alleen zonder de bugs van de updates waar sommige tabletgebruikers last van hebben.
Pivot! PIVOT!!!
Ik heb even voor je gekeken. Ik kan the good wife downloaden en offline op iPad bekijken.
Ik kan Grandhotel wel downloaden op mijn mobiel, maar daar heb ik niet zo veel ruimte...en niet op mijn tablet...jammer dan maar 2 afleveringen in het vliegtuig.
KitKeller schreef:
20-07-2017 17:48
Nee hoor, op deze manier haal je gewoon legale versies binnen via Netflix, alleen zonder de bugs van de updates waar sommige tabletgebruikers last van hebben.
Zomaar iets als APK downloaden en ervan uitgaan dat het inderdaad Netflix is zonder toegevoegde adware/malware troep, dan moet je wel heel goed zijn van vertrouwen. Of niet zoveel belang hechten aan wat er met je tablet gebeurt, dat kan ook :)
Slik maar door het is goed voor je!
waarschijnlijk is de android versie van je tablet te oud. heb ik ook last van.

downloaden met netflix kan pas vanaf android 4.12
Syncen je tablet en telefoon met elkaar? Als dat zo is, zou je dan op je telefoon kunnen downloaden en op die manier op je tablet krijgen?
hoestdrank schreef:
20-07-2017 18:59
Zomaar iets als APK downloaden en ervan uitgaan dat het inderdaad Netflix is zonder toegevoegde adware/malware troep, dan moet je wel heel goed zijn van vertrouwen. Of niet zoveel belang hechten aan wat er met je tablet gebeurt, dat kan ook :)
Daarom is een nerd-forum handig ;)
Maar an sich is de tip om een oudere versie van Netflix te gebruiken een goede, ongevaarlijke tip. Dat bedoelde ik. Niet zoals met Pirate Bay dat je heel veel troep binnen kan halen. Als je inderdaad zorgt dat je wel de officiele app van Netflix gebruikt. Een oudere versie gebruiken is niet illegaal (en wordt door meer mensen gedaan, zeker als updates voor bugs zorgen).
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
20-07-2017 20:03
Daarom is een nerd-forum handig ;)
Maar an sich is de tip om een oudere versie van Netflix te gebruiken een goede, ongevaarlijke tip. Dat bedoelde ik. Niet zoals met Pirate Bay dat je heel veel troep binnen kan halen. Als je inderdaad zorgt dat je wel de officiele app van Netflix gebruikt. Een oudere versie gebruiken is niet illegaal (en wordt door meer mensen gedaan, zeker als updates voor bugs zorgen).
Oh dat is het uitzoeken waar natuurlijk...hoewel je download in een app. en niet ergens opslaat op je mobiel.
Tadderak30 schreef:
20-07-2017 19:41
Syncen je tablet en telefoon met elkaar? Als dat zo is, zou je dan op je telefoon kunnen downloaden en op die manier op je tablet krijgen?
Ik bedoel dat dit het uitzoeken waard is.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-11-2020 12:19
Reden: Spam
96.91% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-11-2020 12:20
96.03% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-11-2020 12:20
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven